een dagje uit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

    Volgende week zijn we beiden vrij.. en nou leek het ons leuk even een dagje weg te gaan...

    maar wat is haalbaar met zo'n kleine van 5 weken...

    hebben jullie tips of ervaringen?

    x
     
  2. Female

    Female Niet meer actief

    Wij hebben vanaf het prille begin Kynan overal mee naar toegenomen, hij is nu ook heel erg makkelijk. Als je er zelf gewoon relaxed mee bent, gaat dat prima hoor. Gweoon lekker doen!
     
  3. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Met zo'n kleintje kan alles wel... gewoon lekker winkellen ofzo, terrassjes pakken, strand. Gewoon iets doen wat jullie leuk vinden, je beeb slaapt waarschijnlijk het grootste gedeelte van de tijd en vindt alles best als hij maar eten krijgt.
     
  4. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Wij na men onze kleine ook vaak mee.. Naar de stad, terrasje pakken, op visite, lekker wandelen in het bos etc..Ik moet zeggen dat wij een heel makkelijk kindje hadden en hebben.. Hij sliep gewoon in de wagen en kreeg overal optijd zijn flesje.. Dan kan je ze nagenoeg overal mee naar toe nemen..
    Succes

    Liefs Faith
     
  5. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Vanaf dat Norah-lynn 10 dagen is gaan we al veel op stap, heel Nederland al doorgeweest. Mijn andere kinderen hebben vakantie dus we hebben van alles gedaan, en het gaat prima. Ze eet goed en slaapt overal doorheen, ze blijft een rustige tevreden baby.
     
  6. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    wij zijn met fay ook altijd overal naar toe geweest en het heeft zo zijn voordelen ze is nooit vervelend ze is altijd super lief!

    we zijn afgelopen zondag naar duinrell geweest en we waren pas om half 10 savonds thuis en ze heeft geen kick gegeven!
     
  7. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gewoon overal mee naartoe nemen! Vooral als ze zo klein zijn! Zolang ze maar hun flesje krijgen en een schone kont maakt het de kleine echt niet uit ;) Joris ging ook gewoon overal mee naartoe! Eerste keer dagje uit was hij 4 weken en toen ging ik winkelen met een vriendin in de stad. Ging prima! Hij sliep bijna overal gewoon doorheen en ook daarna eenmaal weer thuis geen problemen met ritme of zoiets dergelijks!
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Idd gewoon lekker meenemen in de wagen! Volle luiertas meenemen en gaan!
     
  9. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    zelfde hier..
    luiertas lekker vol en gaan met de banaan.
    we zijn overal al geweest nou ja overal.
    duinrel,winkelen,visite,dierentuin, drukke kermis van tilburg..

    lekker overal aan laten wennen hoor...
     
  10. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Thanks ladies! ik ga mijn partner maar eens proberen te overtuigen ;)
     
  11. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    geniet er maar lekker van hoor , zeg maar nu kan het nog zonder een jengelend kind in de wagen ;)
     
  12. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    ja hoor, ook ik zeg: gewoon mee nemen. Je ziet vanzelf hoe het gaat!
    Als het echt niet gaat, kun je altijd nog beslissen om naar huis te gaan.
    Als je het niet probeerd, weet je ook niet hoe het zal gaan! En kom je nergens meer.

    Wij hebben ons zoontje vanaf het begin ook overal mee naar toe genomen, en hij is zo makkelijk!

    Gewoon genoeg luiers, voeding etc meenemen.
    Als je flesvoeding geeft heb ik nog wel een tip.

    Met name als je lang onderweg bent in een auto of je gaat naar een gebied waar geen magnetron voor handen is...

    Neem een klein thermoskannetje mee (bv bij action te koop) en doe hier kokend water in. En een flesje bronwater mee.
    Zo kun je op iedere locatie zelf de voeding aanmaken op de juiste temperatuur!
    IDEAAL!

    Succes...en wel gaan he!
     

Deel Deze Pagina