Een goede duo prullenbak gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 17 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Omdat ik hem voor mn verjaardag ga vragen en er in mijn stad amper nog winkels zijn om.te testen vraag ik het hier even.

    Ik zoek een duo prullenbak voor plastic en rest. Minstens 20 liter per kant eigenlijk wel.
    Liefst zonder elektra dingen zoals handgebaar openen maar gewoon een pedaal.

    Wie heeft er 1? En raad je die aan?
     
  2. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb een simple human. Echt niet goedkoop maar wel heel tevreden. Ik heb bewust voor dit merk gekozen omdat ze dit in bedrijven ook hebben, waar ze intensief gebruikt worden.
     
  3. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik probeer een foto toe te voegen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.483
    113
    Wij hebben de wesco double boy. Aan beide kanten 18 liter, maar prima te doen! Hij staat hier nu 2 jaar en ziet er nog uit als nieuw.
     
  5. Emilie69

    Emilie69 Niet meer actief

  6. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.592
    3.973
    113
    Wij hebben een kleinere variant hiervan. Super fijn! Ik zou ook zeker brabantia aanraden. Hele fijne vuilnisbakken.
     
  7. Emilie69

    Emilie69 Niet meer actief

    Ik heb er zelfs 2 van trouwens en een klein GFT-bakje (6 liter). Klein containerparkje dus :roflmao:[​IMG]
    Hier 5 ophalingen: PMD (plastic, melk en drankkarton), zachte plastic, papier en karton, restafval en GFT.
     
  8. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Wij hebben deze ook, met 3 vakken, hij staat op pootjes. Ik dacht eerst dat ik het heel vervelend zou vinden dat die vakken zo klein zijn maar achteraf gezien prima want door het afval scheiden heb je veel minder restafval.
     
  9. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.550
    2.533
    113
    Nederland
    deze hebben wij ook, fijn ding:)
     
  10. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Wij hebben 2 Brabantia touch bin 30l naast elkaar staan. 1 voor plastic en 1 voor rest afval
     
  11. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    https://www.google.nl/search?q=prullenbak+joseph&client=safari&hl=nl-nl&prmd=sinv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjd0uPtyLvjAhUNb1AKHfdrAwgQ_AUoAnoECA0QAg&biw=414&bih=622#imgrc=C-S0b8wtqMHaZM

    Ik heb deze en erg tevreden over. Voorheen had ik er eentje met 2 compartimenten (gft en restafval) en had dan altijd een lossen gele zak hangen voor ptmd en een doos voor papier. Nu past alles erin en is alles uit het zicht. Papier, plastic en gft leeg ik elke ochtend in de kliko en restafval gaat een paar dagen mee
     
  12. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    toevallig gisteren een goedkope bij de action gehaald : https://www.aanbiedingenfolders.nl/i/action/duo-pedaalemmer-79522

    nu kost hij 29,99 - we zullen zien of het bevalt. Ik kan me zelf er niet toezetten 100 euro voor een prullenbak uit te geven. Wij hebben buiten 4 kliko's . Dus buiten naast de deur direct, staat de papier en gft- bak. En verder weg op de plaats staan plastic en rest - die twee zitten dus binnen in de duo bak.
     
  13. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier een Wesco push two. Mooi ding, al zijn de half ronde compartimenten misschien iets minder praktisch.
     
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

  15. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.639
    592
    113
    Wij hebben deze:
    https://www.fonq.nl/product/brabantia-twin-bin-afvalverzamelaar-40-liter-2x20-l-mat/23776/?channel_code=544&s2m_product_id=45943&utm_source=google-shopping&utm_content=45943&utm_medium=cpc&gclid=EAIaIQobChMI1Nfji9-84wIVkud3Ch2keAyQEAQYGCABEgKTsvD_BwE&gclsrc=aw.ds


    Heel blij mee!! Vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen, en nog iedere dag een feestje.Goede kwaliteit, gaat gemakkelijk open en dicht, en genoeg ruimte voor het afval. Had ik van tevoren niet verwacht, maar wat iemand hierboven al schreef, door het scheiden gaat het echt minder snel. Onze grijze container zit ook veel minder vol als hij weer geleegd wordt!
     
  16. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Genoeg keuze. Ik ga ze allemaal bestuderen. Bedankt dames!
     
  17. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wij hebben deze ook en bevalt hier ook erg goed! :)
     
    Marsepein vindt dit leuk.
  18. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook brabantia. Heel fijn!

    Wij hebben 23+10 en dat vind ik zelf juist fijn. Bij ons is de kleinste rest en de grootste plastic. We hebben nog maar weinig restafval en nu is de zak ook gewoon snel vol en hoef je niet iedere keer halve zakken weg te gooien omdat het gaat ruiken.

    Maar de maat groter kan natuurlijk ook ;)
     
  19. Emilie69

    Emilie69 Niet meer actief

    :roflmao: Denk je een verhelderende vraag te stellen, krijg je nog keuzestress ook! :roflmao:
     

Deel Deze Pagina