een heel verhaal maar.....zou het??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door relin, 3 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. relin

    relin Lid

    3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    even een heel lang verhaal, hoop dat iemand het snapt en me kan helpen...

    vorige maand eerder ongesteld geworden omdat ik de pil die ik toen nog had,te laat had ingenomen...
    ongesteld dus......maar gewoon de pilstrip afgemaakt moest namelijk nog een paar dagen..
    van de huisarts kreeg ik een nieuwe pil en ben daar een na een stopweek meebegonnen...
    in mijn stopweek niet ongesteld geworden omdat ik dat dus al eerder was geworden...

    volgens mij ben ik gewoon te laat ben begonnen met de nieuwe strip.....dus denk ik dat ik niet beschermd ben...maar heb wel geklunst....en een keer voor het zingen de kerk uit!!

    het probleem is nu, dat ik van de week al twee dagen misselijk was....en nu ongelovelijk zere borsten(aan de zijkant)al een aantal dagen.....

    zou ik zwanger kunnen zijn???en wanneer zou ik kunnen testen???

    volgens mij heb ik er een echt zooitje van gemaakt....dus help me...
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,
    ik zou naar de huis arts gaan in jou geval. Daar kan je ook testen en dan kost het niets. Maar het is wel spannend! wanneer had je ongesteld moeten worden? dan moet je naar de HA gaan, niet eerder want dan kan je niet testen.
    succes!
     
  3. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Ik weet niet als dit hetzelfde is maar toen ik veranderde van pil is mijn ongesteldheid uitgebleven dat kwam door de aanpassing.Ook was ik daar wat ziekjes van maar dat bleek toen een hormonen kwestie te zijn.
    Maar wil je zekerheid kan je best even naar de huisarts gaan.
    Heel veel sterkte in ieder geval.
    Groetjes Heidi
     
  4. relin

    relin Lid

    3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    bedankt in ieder geval al voor jullie reacties....
    ik moet pas over een week ongesteld worden....
    maar word gek van mezelf....want zit er steeds over na te denken....

    misschien zijn het ook wel verschijnselen van mijn nieuwe pil....maar toch heb ik het gevoel misschien wel zwanger te kunnen zijn.....omdat ik ook zo gerotzooid heb!!
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het zou maar zo kunnen dat je zwanger bent, maar kun je over een week pas testen helaas.
    Tja en voor het zingen de kerk uitgaan is natuurlijk geen reden dat je niet zwanger zou kunnen worden.
    Daar kan je ook zwanger van worden.

    Ben benieuwd wat er uitkomt, hou je ons op de hoogte?

    Groetjes
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat is even afwachten, kan beide kanten op...Helaas kun je nu ook nog niet testen. Maak je niet te ongerust nog (daar kan je menstruatie ook van uitblijven!), die verschijnselen kunnen ook heel goed met de verandering van de pil te maken hebben. Succes!
     
  7. relin

    relin Lid

    3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    heb een test gedaan....en niet zwanger!!!
    weet dat het ook eigenlijk pas te vroeg is maar kon niet wachten....
    heb er nog een maar die hou ik nog ff tot mijn ongesteldheid uitblijft....alleen duurt dat nog meer als een week....
    arghhhhhhhh word er gek van en denk er echt de hele dag aan....
     
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Je hebt inderdaad wel een beetje vroeg getest relin....Maar misschien dat je het nu wel ietsje meer van je af kunt zetten :)
     
  9. relin

    relin Lid

    3 nov 2005
    81
    0
    0
    planner
    nijkerk
    als ik de calculator gebruik van deze pagina en mijn eerste dag van me laatste menstruatie invul komt eruit dat ik maandag mag testen....
    omdat me menstruatie van me vorige pilstrip te vroeg was...
    wat zal ik doen???als ik deze pil strip af moet wachten eigenlijk pas volgende week maandag ongesteld moet worden...

    en me borsten doen zo zeer....
     

Deel Deze Pagina