Een hele vroege Miskraam of iets anders??

Discussie in 'Miskraam' gestart door Melkos, 22 jun 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal tis alweer een hele lange tijd geleden dat ik een bericht geplaatst heb

    Gisteren zat ik op cyclus dag 21 in de middag kreeg ik ineens een bloeding en was een kuipje vol bruin tot rood bloed zonder stolsels daarna werd de bloeding erg hevig en sinds vanmiddag is alles plotseling weer verdwenen dat is best vreemd te noemen heeft iemand dit ooit eerder gehad wat zal het kunnen zijn? Zal het een hele vroege miskraam kunnen zijn? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
     
  2. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Misschien een innesteling. Of een voorbode van je menstruatie.

    Om van een (vroege) miskraam te spreken, moet je een positieve zwangerschapstest hebben gehad. Had je dat?
    Aan een bloeding zelf zonder positieve test kun je geen (vroege) miskraam aflezen.
     
  3. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie
    Had ik nog niet gedaan ivm dat het te vroeg zou zijn maar uit voorzorg net eentje gedaan kom er niet echt wijs uit ik zie wel een 2de streep maar lijkt me een foutieve lijkt me namelijk te vroeg om nu al een positieve zwangerschapstest te hebben
     
  4. Melkos

    Melkos Bekend lid

    7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Denk foutief het is nog zo roze en word maar niet wit dat heb ik nog nooit gehad bij deze testen in me vorige 2 zwangerschappen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. maybee2

    maybee2 Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ik zie wel een streepje, misschien heb je m wat langer in de urine gehouden dat ie daarom roze blijft.
    Hier momenteel ook vroege mk:cry:
     

Deel Deze Pagina