Nieuw seizoen 'Een huis vol' is er weer! Dit seizoen doen er weer families Bakhcha, Blom, Cudogham en Wildeman mee.
ik was gister al aan het zoeken of het kwam, maar zag het zo snel even niet in de tv gids, misschien omdat het dus korter is dan normaal. ik ga het wel terug kijken. Wij kijken het altijd met het hele gezin. heerlijke slow tv.
Het lijkt heerlijk weg ja, maar de afleveringen zijn nu maar 20 minuten, dus niks slow aan: 1 keer knipperen en het is klaar
Ik heb er gisteren ook twee achter elkaar gekeken. Ik ga dat met de rest ook maar doen, want 20 minuten is echt niks.
Ik kijk op npo gemist, dan is het niet zo storend dat ze maar 20 minuten duren. Ik kijk er gewoon 2 of 3 achter elkaar. Ik kan me voorstellen dat als je het op tv kijkt, 20 minuten echt heel kort is.
Met de trein naar Marseille en 100000 tassen mee sjouwen. Ik zou enkel stress hebben geloof ik Het begin verliep ook niet heel soepel met die trein hahah wat een horror
En dan die vakantiewoning met zo weinig slaaplekken en ter plekke nog moeten bedenken wie bij wie gaat slapen
Wie bij wie bekijken wij ook ter plekke Maar echt niet dat ik op een matras op de grond ga zonder man omdat de kinderen moeilijk dan. Dan beslis ik gewoon jij daar en jij daar etc. Daar zou ik ook niet tegen kunnen. Vond naar Ameland al heel wat zonder auto vanaf de boot. Maar iedereen had 1 tas. Nr5 alleen dr schooltas met speelgoed want ze moest en zou ook een tas hebben en man had zo'n grote tas dat er voor 4 personen kleding in kon. Nog los van de stress om op tijd te komen