Een niet-hobbelende-kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RobinBird, 20 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Hoi :),

    Mijn vraag: hebben jullie tips voor een kinderwagen die aan de volgende eisen voldoet?

    Ik ben mij alvast aan het oriënteren op kinderwagens. Wat ik het allerbelangrijkst vind, is dat we met de kinderwagen over hobbelende weggetje kunnen, zonder dat we heen-en-weer geschudde baby krijgen. Dus over grindpaden, kiezels, keien, hobbelende grasvelden en bospaden.
    Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat er een maxi-cosy op bevestigd kan worden (eventueel met adapters). Ik begreep dat dat niet overal bij kan.
    Verder ook niet al te groot, zodat hij ingeklapt gewoon in de achterbak past zonder rare fratsen uit te hoeven halen. We hebben een gemiddelde auto met een redelijk compacte achterbak. Ook makkelijk in en uitklappen zou fijn zijn.
    Het uiterlijk maakt mij niet heel veel uit. Ik houd wel van keuze in kleurtjes, maar is geen vereiste.

    Ik had de easy walker Harvey gezien. Deze voldoet opzich wel aan de eisen, maar vind ik erg duur!

    Alvast bedankt :)

    Groetjes van RobinBird.
     
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Dan moet je volgens mij in ieder geval zoeken op een kinderwagen met luchtbanden en geen foambanden. Ik ben tevreden over mijn joolz, maar die is in dat geval ook boven je budget. Easywalker is in de winkel meer het betaalbare merk vergeleken met bugaboo/ Joolz etc. Misschien kan je dan beter marktplaats in de gaten houden, dat zou ik bij een volgende aanschaf ook doen, maar ik heb nog een wagen staan.
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  3. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik had bij mijn oudste een maxi cosi mura 4, zeer hufterproof en geschikt voor hobbelige ondergronden... paste hier in mijn toyota aygo als ik hem op zijn kant zette, zonder banden eraf te halen oid...
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  4. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Wij hadden een maxi cosi mura 4 en daar kon ik alles mee doen. Het bos, grindpaden die bij de ingang van het bos liggen en kinderkopjes stenen in de binnenstad. Past in de achterbak en ik hoefde de wielen er zelfs niet af te halen. Inklappen was makkelijk en snel en de maxi cosi groep 0 kon er ook op. Dus die voldoet zo te zien aan al je eisen.
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  5. loveexx

    loveexx Fanatiek lid

    4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    De easywalker harvey2 is net uit, veel winkels verkopen nu het eerste model met een leuke korting :)
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  6. Lesliefje

    Lesliefje Bekend lid

    3 nov 2015
    933
    585
    93
    De prenatal mama mazzeldagen beginnen als het goed is volgende week, dus waarschijnlijk ook leuke kortingen op wagens.
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  7. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik vind het merk Dubatti geweldig. Hebben ook flink in de winkel over 't grind gelopen en de bak vergeleken bij andere wagens.
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  8. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.937
    4.152
    113
    Hier de Bugaboo Buffalo (is alleen nog 2e hands te verkrijgen. Nieuwe model is de Fox). Dit is een all terrain wagen. Super fijn ding! Maxi cosi kan er op met adapters, grote reiswieg, grote boodschappenmand... je kan ze in allerlei kleuren aanschaffen (zie marktplaats). Past ook goed opgeklapt in mijn twingo.
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  9. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Wauw bedankt alvast allemaal!! Ik ga alles opzoeken :)!
     
  10. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Bedankt voor je tip :) ik ben benieuwd welke versie jij hebt?
     
  11. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Uhmm de nieuwste versie geen idee welke dat is :roflmao:
    Hij is maandag binnengekomen haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Wauw hij is in ieder geval erg mooi :)
     
    Kimberley92 vindt dit leuk.
  13. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ben er ook erg blij mee!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Nog bedankt voor deze tip! Ik heb er gebruik van gemaakt!

    Zojuist bij babypark de kinderwagen 'easywalker harvey 1' in de outlet gekocht. Het onderstel en de zitting, regenhoes. En dan daarbij de reiswieg van de nieuwe collectie in een prachtige groene kleur! De nieuwe collectie past op onderstel van de oude collectie. Alles bij elkaar 'maar' €478,99 kwijt in plaats van de €850,- als we volledig voor de nieuwe collectie waren gegaan :). Ben er heel blij mee!
     
    dreumesje, Kirzy, Dubbelgeluk en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook de Easywalker Harvey 1
    Met 4 kinderen al veel verschillende kinderwagens gehad/geprobeerd, maar deze is echt het fijnste.
    Ik had voor de 4e een Bugaboo Cameleon 3 gekocht maar wat een rotwagen is dat.
    Dus na 8 weken toch een nieuwe Harvey gekocht. Super fijne kinderwagen
     
    RobinBird vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Bugaboo (ik heb de Cameleon Blend) heeft banden die niet lek kunnen. Zijn all-terrain wagens
     
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    WoW ik vind het juist de fijnste wagen!
     
  18. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb hem na 8 weken weer verkocht. De duwstang zit speling op. Niet prettig.
    Daarnaast als ik wat boodschappen had gehaald,, kreeg ik deze heel lastig in het mandje doordat de reiswieg te laag erboven hangt.

    Heb de Easywalker Harvey gekocht en deze voelt/rijdt 100x beter. Boodschappen kun je gemakkelijk kwijt. En daarnaast is hij uit te breiden als duo- wagen. Ook erg handig.

    Maar ieder zijn voorkeur ;)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier ook een dubatti idd. Omdat we veel de bossen in gaan met de honden vond ik een wagen die idd niet teveel stuiterde belangrijk en deze kwam er voor ons het beste uit.
     
    RobinBird vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina