een paar vraagjes....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marijke1985, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Beste kwebbeltje...

    Ik geef me kleine BV en nou krijgt hij best veel van die talgbultjes in z'n gezicht. Ligt dat aan iets wat in mijn voeding zit?

    Devón poept vaak maar 1 keer per dag en soms ook helemaal niet, maar als ik z'n buikje masseer dan gaat het wel en dan in een keer heeeeel veel. Is dit wel goed als ik hem telkens moet helpen?

    Sinds een paar dagen vloei ikzelf weer meer, en het was alweer helemaal over, is dit me normale menstruatie? Want ik heb geen ongi-klachten :rolleyes:

    xxx Marijke
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi Marijke,

    Ook jij nog van harte met de kleine telg. Die talgbultjes hebben te maken met hormonen. Door de BV krijgt de kleine nu ook een hele lading van jouw hormonen binnen. Dit is een normaal verschijnsel en het gaat ook vanzelf weer weg.

    Wat betreft zijn ontlasting: baby's die borstvoeding krijgen hebben vaak vanaf een week of 4 ineens een ander onlastingspatroon. Soms 1x per dag en soms maar 1x in de week. Op het moment dat er dan toch ontlasting komt dan is het ook veel.
    Weinig poepen is dus niets erg. Houdt wel in de gaten of de ontlasting niet hard is. Als het smeuig is (zoiets als pindakaas) is het prima.

    Ik weet niet hoelang het vloeien al gestopt was, maar het kan inderdaad je eerste menstruatie weer zijn. Ook als deze bloeding weer gestopt is kun je nog een erg onregelmatige cyclus hebben.

    Hopelijk kun je hier wat mee.

    Groetjes ilja
     
  3. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hee bedankt voor je snelle antwoord!

    Ik vloei als ong. anderhalve week niet meer. En nu verlies ik weer helderrood bloed, en echt veel is het niet.
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland

Deel Deze Pagina