Hallo hier allemaal, Zie steeds vaker hier topics verschijnen over op het potje gaan. Dat mijn zoontje 2 jaar werd heb ik dit boekje gegeven 564089 Mijn Eigen Potje Fisher Price je hebt hem ook in meisjes versie 564090 Mijn Eigen Potje Fisher Price en moet zeggen is wel een suc6. Het is een verhaaltje over hoe een jongetje of meisje op het potje gaat en wat er dan aan vooraf gaat en dan het plasje of poepje op de pot. En dan zit er achterin een soort schema met stickers dat als er een plasje of poepje gedaan is er een sticker geplakt kan worden. Wij doen dan voor een plasje 1 sticker en een poepje 2 stickers Een tijdje had hij er geen zin meer in maar nu de laatste weken gaat het weer erg goed. En als hij moet zegt hij het ook meteen en dat ik dan ook meteen moet lezen en hij vindt het erg leuk. Dus ik dacht misschien een tipje en aangezien het boekje ook niet duur is dacht ik zet het hier neer. groetjes miranda
o bedankt! ik begin over 2 weken met de potjes'training' dus ik ga alvast eens uitkijken voor het boekje nog veel succes verder
dank je wel voor de tip..gelijk besteld!! we hebben nog maar 4mnd voordat school begint..dus de tijd begint te dringen
Dat had ik eerder moeten weten. Ben nu vanaf zondag bezig maar moet zeggen zonder dat boekje gaat het ook heel goed. Heb zelf een vel gemaakt waarop hij stickers mag plakken en bij een aantal stickers mag hij een kadootje uitzoeken. Werkt hier erg goed. Gisteren had hij maar 1 klein ongelukje. Ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan.