Een Vraag Over Menstruatie..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Vlak voor ik ongesteld word heb ik altijd een dag of 2 last van bruin-verlies. Moet ik nou de eerste dag van mijn bruin-verlies meetellen voor het weten van de duur van mijn cyclus? Of moet ik pas de echte eerste bloed-dag meetellen?

    Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen!!!!!!

    Barbie... :oops:
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Pas de eerste echte bloeddag.

    barbie, even een tipje: links in het menu vind je de zoekfunctie. Daarmee kun je veel info vinden.

    Ik snap dat je vol vragen zit, heel veel dingen zijn natuurlijk al aan bod geweest. Je kunt altijd nog in de open berichten reageren, dan komt het weer boven aan de lijst, mensen lezen dan weer en kunnen je antwoord geven.

    Groetjes
     
  3. Niet meer actief

    Ik heb het MENU wel gezien hoor, en ik begrijp ook wel dat wanneer ik reageer op een topic het dan vanzelf weer naar boven komt. Maar enig idee hoelang ik dan moet zoeken en waar ik moet zoeken voordat ik mijn vraag tegen kom!? GELOOF me lang dus vandaar deze weg lekker makkelijk toch?

    Flauw he van mij..;)
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Snap ik maar dit soort vragen worden bijna dagelijks gesteld door nieuwe leden, dat mag, maar ja ik heb de taak mensen daar op te wijzen ;)

    Je snap dat overal dan dubbele informatie terecht komt, handiger is toch dit in 1 topic te doen zo blijft het voor andere mensen iets overzichtelijker

    Groetjes
    Natasja
     

Deel Deze Pagina