Is t erg om pas na (ruim) 5 uur eten te geven?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Jucade, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin is vanaf t begin n slechte eter, men weet niet wat er aan de hand is met hem en donderdag mogen we met m naar n diëtiste. Hij is nu een half jaar en krijgt sinds anderhalf/2weken opvolgmelk extra care vd kruidvat. Hij vraagt/huilt nooit om eten oid dus t is moeilijk in te schatten wanneer hij écht honger heeft.. Voorheen (denk aan n maand gelee) gaven we m om de 3en n half a 4 uur voeding.. Hij wilde niet, overstrekte zich en weigerde te eten (hier is dus nog geen oorzaak voor gevonden). :cry: . Sinds 2 dagen proberen mn man en ik uit of hij misschien nog niet echt honger heeft na die 3 a 4 uurtjes en warempel, na 5 a 5en een half uur gaat ie er (eindelijk) om 'vragen' en drinkt hij n stuk beter. Nu is mijn vraag; Mág er zoveel tijd tussen zitten? Overdag komt ie nu aan zeg maar 3 voedingen toe van gem 180 cc per keer en dan maken wij m s avonds rond de klok van 11 nog n x wakker en geven we m nog n fles.. (hij drinkt deze rustig en al half slapende op, dus dat vinden wij wel prettig eten geven en denk dat dit wel voor alledrie geldt).. ;) Kunnen wij op deze voet verder gaan voorlopig of niet? (muv wat bijvoeding straks dan hè?!).
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dan zou ik zo even doorgaan.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina