Eenkennig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door farfan, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

    Ik heb een dochter van nu net 4 maanden. Ze heeft sinds een paar weekjes dat ze echt bij iedereen huilt, behalve bij papa en mama. Bij mijn moeder, schoonmoeder en vriendinnen gaat ze alleen maar huilen en kijkt meteen richting papa of mama.
    Zodra ik of mijn vriend haar dan pakt is ze na een paar snikken weer stil!
    Zou dit al eenkennigheid kunnen zijn?

    Liefs Farfan
     
  2. Bizzy

    Bizzy Fanatiek lid

    30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Het is volgens mij nog een beetje vroeg maar goed het ene kindje is daar eerder in als de ander.
    Vraag het anders eens aan cb?
     
  3. butterfly1984

    butterfly1984 Niet meer actief

    bij het cb zullen ze ook zeggen dat het vroeg is, maar onze dochter had het ook hoor.
    is daarna wel weer overgegaan, maar nu heeft ze het weer, maar wel erger
     
  4. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kan zo;n fase zijn die van ons heeft dat nooit gehad gelukkig want zou me geen raad weten ermee, wij zijn zelf helemaal niet zo en altijd heel makkelijk erin geweest wie weet heeft dat toch geholpen (icm een makkelijk kindje die iedereen lief vind hihi)
     
  5. sukkie

    sukkie Fanatiek lid

    8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Onze dochter heeft het nu drie keer gehad. Vorige week woensdag pastte oma op, daar wou ze de fles niet van. Mama kwam thuis en ze at de fles leeg en ging lekker slapen. Afgelopen vrijdag wilde ze zelfs van papa de fles niet, alleen van mij.
    Afgelopen zondag was helemaal de topper. Ik had een carnavalsfeestje en onze dochter was bij haar oom. Daar krijste ze alles bij elkaar en wilde niet eten of slapen. Mama kwam de woonkamer binnen gewandeld(even teruggekomen van het feestje) en alles was weer goed. (hihi, ik vond het wel een fijn idee dat ze mij zo nodig heeft)
    Om te voorkomen dat dit erger gaat worden geef ik nu wat vaker de fles aan iemand anders. 's Avonds voedt papa en als toevallig mijn zusje of zwager of bezoek zijn geven zij de fles zodat ze went aan de fles van iemand anders krijgen dan mij.
     
  6. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Mijn dame heeft dat ook even gehad rond de 4 of 5 maanden; niet zo heftig....nu is ze ECHT eenkennig; dat verschil merk je wel!
     
  7. mamatje24

    mamatje24 Fanatiek lid

    10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    die van ons had het dan wel later, maar hoe jij het beschrijf, het zoeken naar papa of mama geeft toch wel duidelijk aan dat ze het niet fijn vindt bij diegene waar ze zit, dus tja, denk toch dat het wel degelijk kan hoor zo vroeg, of misschien een vorm van, in ieder geval ruiken diegene bij wie ze op dat moment zit niet zo vertrouwd als pap en man en die zoekt ze :)

    komt goed, gaat over, en ja ook straks als ze er de leeftijd voor hebben ;)
     
  8. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Mijn kleine mannetje heeft het nu ook een beetje, bij bekende
    opa, oma oom tante en vrienden gaat ie opeens een beetje verlegen
    doen, ogen weg draaien....wel heel schattig
    Maar bij vreemden boven box of wagen komt er meteen een klein
    pruil lipje en dan heel verdrietig huilen...
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    hier dus nu ook last van, zeggen dat het een fase is omdat ze nu de gezichten goed herkennen. CB zie dat het vanzelf weer goed kwam, dus ik geef er maar aan toe want ze raakt helemaal over haar toeren als ik haar niet pak. Ik wacht altijd en probeer er niet op in te gaan maar uiteindelijk moet ik wel, ach ja zal wel vanzelf goed komen dan.
     

Deel Deze Pagina