Eerder dan 6+4 echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door vlinderCN, 17 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Goed nieuws meis. Heel fijn. Paar dagen vooruit had ik ook beide zwangerschappen, en ik wist mn eisprong. Ik zie t als een goed teken hoor. Met mijn miskraam werd ik juist teruggezet en dat bleek foute boel.
    Leef toe van controle naar controle van echo naar echo. Dikke knuffel
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Snap ik, al is vooruitzetten vaak geen slecht teken maar juist goed.
    Ja dat klinkt prima zo, en hopelijk voel je de baby gauw bewegen, dat scheelt ook!
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  3. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Jij ook veel succes en hopelijk voorlopig geem bevalling!
     
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Bedankt meid!! Wat een toestand toch, dat zwanger worden én blijven......
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Pff ja :(
    Beetje gekke vraag misschien maar hoe kom je erachter dat je verkorte bm hals hebt? Ben daar ook zo bang voor en je hoort vaak dat t dan al te laat is als ze erachter komen.
     
  6. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik heb dit de vorige zwangerschap ook gehad en daarom werd het deze zwangerschap in de gaten gehouden middels inwendige echo's. In principe worden die niet standaard gemaakt bij vrouwen tenzij er sprake is van klachten zoals harde buiken/bloedverlies oid. Maar van wat ik begrepen heb is het hebben van een zwakke cervix vrij zeldzaam hoor! Dus probeer je daar geen zorgen over te maken...
    Er kan zóveel misgaan in een zwangerschap en tal van complicaties.. Als je dat allemaal bekijkt word je doodsbang! Maar bij de meeste vrouwen is het gevaar echt geweken na de 12 weken en krijgen ze een gezonde voldragen baby!
    Hoe voel jij je nu en hoe gaat het? Hopelijk krijg je al ietsje meer vertrouwen maar begrijp ook heel goed je angst. Pas echte zekerheid en blijdschap als het kindje huilend op je borst ligt! Knuffel!
     
  7. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja ik weet t, daarom moet ik hier eogenlijk even niet teveel rondneuzen, kom je toch verschrikkelijke enge verhalen tegen :'(
    Ik merk dat ik toch nog niet gerust ben, meesral tot paar dgn na de echo maar dan komen de traumatische ervaringen van vorige keren toch weer terug (het ene moment levend babietje zien en week later niet meer) ben wel nog niet eerder zo ver gekomen als nu, behalve bij dochter, maar ja met 11,5 wkn ben je ook nog niet uit gevarenzone. Ben ook giga moe door al weken slecht slapen dus dat helpt ook niet voor de emoties en rationeel denken ...maar goed, dag bij dahg.
    Hopelijk gaat t bij jou nog even voorspoedig!
     
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja klopt..op t forum kijken heeft echt zn nadelen en je leest enge verhalen die je normaal veel minder hoort.
    Snap heel goed je angst. Na een echo een zucht van verlichting maar al gauw daarna knaagt het alweer aan je, zou t nog wel goed gaan? Zó naar!!!
    En zeker na wat je mee hebt gemaakt. Wanneer mag je weer voor echo?? Hopelijk ga je je snel beter voelen...
     
    vlinderCN vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina