Eerst afvallen, dan voor een 2e gaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissSporty76, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Zijn er hier meer dames die hetzelfde hebben als ik?
    Ik ben in september bevallen van een mooie dochter, waar we heel gelukkig mee zijn. Toch begint t alweer een beetje te kriebelen......
    Heb met mezelf afgesproken dat ik voordat ik weer zwanger raak ik een gezond gewicht wil hebben. Dus dan nu maar afvallen....;) Hoop dat er andere dames zijn met hetzelfde 'probleem'. Kunnen we mss lekker kletsen en elkaar steunen.

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Wij zijn in de mmm belandt, en ik let wel op mijn gewicht, ik heb vorig jaar een gastric bypass ondergaan (een maagverkleining en darmverkorting) en ben daarmee 57 kg afgevallen, eigenlijk moet ik er nog 30, maar mijn gewicht stagneert al een paar maanden en volgens de gyn mag ik nog wel afvallen maar het liefst niet te snel nu vanwege het effect op de eisprong. Ik eet dus gezond en probeer extra te bewegen. Lijkt me wel gezellig erover te kletsen, je mag ook pb'en. Liefs

3. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Hai Mizzy,

Dacht al dat ik de enige was! Wat knap zeg 57 kilo afgevallen! Ik stuur je wel even PB.

Liefs MissSporty

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ook ik hoop eerst nog een aantal kilo's kwijt te raken voordat ik het weer aandurf om zwanger te proberen te worden.
    Nu ik het niet meer alleen voor mezelf doe, maar een ander doel heb, merk ik wel dat het makkelijker is.

5. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Hoi MissSporty, ik wil ook graag eerst afvallen voor we willen proberen zwanger te worden. Het is voor ons dan wel de 1e maar dat moet geen verschil maken toch?

Hoeveel wil je nog afvallen? Ik wil graag nog 7 kilo kwijt.
    Ik denk dat het voor mij vooral belangrijk is dat ik een goed eetpatroon heb. Sporten doe ik 2x in de week.

Groetjes

6. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi meiden,

ik moet 20 kilo afvallen
    ik ben door alle baby stress afgelopen 2 jaar 20 kilo aangekomen:(

ik wens jullie en mij zelf veel suc6 met afvallen

liefs,
    Cilek

7. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    dag meiden,
    ik heb nog steeds 10 kilo van de eerste zwangerschap, ik ben alweer een tijdje bezig met de weight watchers maar het wil niet helemaal lukken. Mijn schildklier werkt te traag en dat werkt nogal tegen. Ik ben nu slechts 1 kilo kwijt in 6 weken tijd!!!!! en dus al wel 6 weken echt op dieet zijn he, baal er een beetje van. Zit nu aan de medicijnen voor de schildklier en hopelijk gaat het het de komende tijd beter. En uiteraard hoop ik snel (weer) op een positieve test en een plakbeeb.

@MissSporty: je kan toch afvallen en proberen zwanger te worden? je kan altijd zien hoever je komt :)

@Mizzy; jeetje zeg wat ben je veel afgevallen! goed zeg!!!!

Allemaal veel succes met afvallen, het blijft moeilijk maar we hebben een goed doel!
    liefs miek

Deel Deze Pagina