nu voor de 3e keer binnen een maand buikgriep??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suze30, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

mijn dochtertje van 6 maanden heeft voor 3 weken terug voor de 1e keer buikgriep gehad, ze was toen behoorlijk ziek en heeft 2 dagen aan de ors gezeten, ze hoefde gelukkig niet opgenomen te worden, na een week ging het weer beter met haar, na 6 dagen weer ziek, weer hoge koorts, spugen en diarree, nu was het na 6 dagen over en heeft ze verder geen ors nodig gehad, nu heeft ze na 5 dagen beter te zijn geweest, weer (lichte) koorts, erg spugen en weer diarree, is dit wel normaal zoveel achter elkaar? het moet toch een keer over zijn? het is zo sneu voor dr, ze hangt en huilt veel, in de dagen dat ze wel beter was is het echt een vrolijk meisje, maar nu is ze zo zielig...:( zijn er meer kindjes die dit vaker hebben gehad of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn? de ha zegt de hele tijd, buikgriep en dat het terug blijft komen door het kdv.

groetjes susanne

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zijn er verder tandjes aan het doorkomen? Dat zou eea verder ook wat kunnen verklaren, dat ze momenteel zo vatbaar is?

3. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    kan niets ontdekken zo, maar gezien de leeftijd zou het wel goed kunnen! maar ze was voor die buikgriep(en) ook vaak ziek, 2 keer ooronsteking,keelontsteking en mex griep.

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    niemand?:(

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja buikgriep kan je meerdere keren krijgen, KDV is idd een bron waar het virus steeds blijft rondhangen. mijn meisje heeft het ook al 2 keer gehad in 3 weken en vorige week in het zkh gelegen met uitdroging, nu gaat ze woensdag weer naar het KDV, ik hou mijn hart vast. ik ben bijna in staat om haar thuis te houden tot het griepvirus niet meer heerst.

6. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @shaylen, dus kan toch vaker voorkomen, bij de 2e keer dacht ik nog ok kan, maar begon nu echt te twijfelen...ik zou dr nu ook het liefst thuis houden, maar heb geen andere oplossing, fijn dat het met jouw meisje weer beter gaat! ik had nog gereageerd toen ze in het zh lag, hopelijk gaat het nu goed op het kdv en is het voor haar nu voorlopig gedaan met de virusjes!

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja ik hoop het ook, beterschap voor je meisje! ik weet hoe erg het is om je eigen kindje ziek te zien, dan heb je het liever zelf.

Deel Deze Pagina