eerst heel vaag streepje anderhalf uur donkerder

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emmie24, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik kon het niet laten en heb vanmorgen een test gedaan weet dat je beter kunt wachten tot nod maar ja ben te ongeduldig.

Vanmorgen om 7 uur test gedaan van clearblue + test.
    Stond een heeeeeeel licht 2e streepje in had zo iets van zal wel niks zijn maar keek ik een anderhalf uur later en toen was die 2e streep veel donkerder geworden?

wat denken jullie zou het wat kunnen zijn? of moet ik het niet vertrouwen?
    Ik ga zowie zo zondag pas weer een test doen maar wou even weten wat jullie ervan vonden.

Groetjes Emmie

2. Kun je hem in je album zetten, dan kunnen we met de meekijken.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vage streepjes gelden ook. Als de | lijn maar even breed is als de - lijn. Ik zou volgende keer een andere test kopen. Als er een vaag streepje op de kv 2 voor 5 komt ben je 100% zwanger

4. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    heb de foto van de test in mijn album gezet!

Ik moet nu ff naar het buro met mijn zoontje ben over uurtje ongeveer weer terug!

Groetjes EMmie

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het verticale lijntje is wel even breed als de horizontale lijn, ik heb goede hoop :)

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik ga met daantje mee..

kijk maar s naar mijn test.. die is net zo licht....

ziet er goed uit meid..

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Je test ook 4 dagen voor je NOD dus geen wonder dat hij zo licht is :) Ik denk dat je overmorgen al echt niet meer om de lijn heen kan, voorzichtige felicitatie van mijn kant :D

8. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    ja denken jullie dat echt? zou echt fantastisch zijn! zo'n zinin nog een 2e kindje erbij lijkt me heerlijk:D

Nou ik hou jullie op de hoogte! spannend zeg! :d

9. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    ik heb net zo'n test gehad en ik was niet zwanger ,het was een opdrooglijn.

Het kan 2 kanten uit...

10. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ja ik zie ook een heel licht lijntje...Hier ook een voorzichtige gefeliciteerd hoor!

11. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    ja daarom wil ik ook niet te veel hopen nog straks is het vals positief je weet maar nooit.

Daarom test ik nu niet eerder dan op mijn nod dag dan zal het vast en zeker duidelijk moeten zijn toch?

12. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Ziet er wel erg goed uit hoor

13. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik moet wachten tot nod dag want zo verspil ik natuurlijk alleen maar testen he;)

Aan de ene kant denk ik dat ik toch wel ongi ga worden want zo voelt het namelijk wel.

Maar heb er ook weer wat bij gekregen krijg soms stekjes in mijn linker borst gaat steeds van voren naar de tepel zeg maar beetje moeilijk te omschrijven! maar ja maar andere borst nergens last van!

Klinkt dit bekend bij jullie ofniet?

Groetjes Emmie

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja die steken heb ik altijd als ik ongi ga worden heb ik altijd een paar dagen van te voren maar het kan ook een zwangerschap zijn het is afwachten en over een paar dagen nog is gaan testen
    gr patricia

15. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    zo hey die eerste test kan ik het streepje echt niet zien hoor hihi.En wat heb jij al een mooi buikje met 4,5 week zeg.gefeliciteerd!

16. Emmie heb je al opnieuw getest?

17. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    he hallo

Ik heb gister ochtend weer getest! helaas was het niks! dus denk gewoon dat ik deze wk wel ongi word en zo niet dan test ik van de wk nog een keer. Moet maar ff rustig afwachten! als dat mij lukt ;)

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    klopt die eerste test is amper te zien.. in t echt wel, maar danook heel licht hoor.. die tweede (CB) was een dag later..

en dat buikje.. ja leuk..tis meer een "nu ga ik mijn buik niet meer inhouden buikje" ;) mijn darmen zijn altijd snel van slag wat resulteerd in dit.. hihihi... maar leuk ist wel ja...normaal is ie niet zo en kan ik t flubberrbuikje wel inhouden zodat t mooi helemaal plat is.. nu kan dat dus niet meer.. en THNX

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat vreemd. Het streepje op je test is toch echt zo breed als ie moet zijn. Soms snap ik die zwangerschapstesten niet... :(
    Vind het knap als je nog langer kunt wachten! :D

Deel Deze Pagina