Eerst positieve nu negatieve

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Stella2018, 18 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stella2018

    Stella2018 Actief lid

    22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames
    Misschien zijn hier meer meiden met het zelfde probleem die tips hebben voor mij
    Ik zit vandaag op dag 55 van mijn cyclus mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 29 mei.
    Ik ben sinds september 2018 van de pil en sindsdien hele wisselende cyclussen zie foto.
    Ik heb de vorige ronde voor het eerst mijn eisprong gevonden door middel van een ovulatie test ( ben van plan volgende cyclus te starten met temperaturen)
    Ik ben dus op dit moment nog steeds bezig met ovulatie testen maar nog steeds geen piek gevonden. Ondertussen verwacht ik eigenlijk dat ik binnenkort gewoon ongesteld word. Vorige week donderdag gesprek met de huisarts gehad en hebben we een verwijzing gekregen naar de gynaecoloog. Die afspraak staat geplant voor 12 augustus.
    Nou heb ik gisteren een eergisteren een zwangerschap test gedaan om te zien of die misschien wat aangaf omdat ik nu al weer op dag 55 zit . Deze was positief binnen afleestijd. Nu heb ik vanochtend weer getest en deze is negatieve. Wat zouden jullie doen gewoon afwachten tot de afspraak van 12 augustus of huisarts bellen voor bloedonderzoek
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie iets heel vaags.
    Gebruikte je eergisteren en gisteren ook nog ovulatietesten?
     
    Stella2018 vindt dit leuk.
  3. Mamsje1987

    Mamsje1987 Niet meer actief

    Ik denk dat de huisarts bellen weinig zin heeft, want stel het is vroeg mis gegaan dan kunnen ze ee niks aan veranderen je kan overmorgen nog een x testen en anders afwachten
     
    Stella2018 vindt dit leuk.
  4. Stella2018

    Stella2018 Actief lid

    22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Ja elke dag zelfde tijdstip ovulatie streepje altijd wel aanwezig maar niet knal( mag eigenlijk niet naar streepjes kijken want ik gebruik de clear blue)
    Vind je het niet gek dat die van eergisteren wel positief was en deze niet?
     
  5. Stella2018

    Stella2018 Actief lid

    22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Jaa vind zo lastig he was ook mega verbaast dat hij positief was aangezien ik geen piekende ovulatie test had maar vanochtend natuurlijk mega teleurstelling
     
  6. Stella2018

    Stella2018 Actief lid

    22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Meestal zien de ovulatie testjes er zo uit
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina