eerste bevalling ingeleid, hoe ging de tweede bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door guppie81, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo langzamerhand begin ik m te knijpen. Mijn eerste bevalling was ingeleid omdat ik 42 weken zwanger was. Dat was behoorlijk traumatisch. Heb het wel een plekje gegeven, maar het speelt toch weer wat op.
    Ik hoop dus op positieve verhalen, zou mijn lichaam het dit keer wel zelf kunnen? Heb ik nog een reeele kans dat het dit keer wel vanzelf gaat beginnen?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.023
    901
    113
    Ik ben de 2e keer ook weer ingeleid. Ontsluiting duurde ongeveer net zo lang, maar was na 2x persen al klaar.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    1ste ingeleid ivm gebroken vliezen, de 2de lekker thuis in 3 uur klaar ;)

dus echt heel positief

komt goed meis, succes

4. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Bij de eerste ben ik ingeleid met 42 wkn, was een horrorbevalling!
    Bij de tweede ben ik ingeleid met 42 wkn en 2 dagen, was een makkelijke bevaling!
    Bij de derde ben ik ook ingeleid met 42 wkn en dat was een bevalling van krap een half uur!

Ik heb de moed verloren dat ik ooit nog eens 'spontaan' zonder inleiding ga bevallen..
    Maar, ik weet niet anders en zou denk ik in paniek raken als ik opeens weeen thuis zou krijgen.

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    eliza: zo jouw kindjes wilde echt niet hè haha ze hadden het veels te goed bij je ;)

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Bij de eerste ingeleid met 40,1 week. Ook geen leuke ervaring en was er daarom bij de tweede ook erg bang voor...

Maar de tweede kwam spontaan met 38,5 :D Bevalling was wederom heftig maar wel 'anders' dan de inleiding. Dus het kan altijd meis ;)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gelukkig blijkt het toch te kunnen, maar ik denk dat het mij eerder zo gaat als bij Eliza ;)
    Hoop dat het nu dan ook zo snel gaat, dan kan ik er nog mee leven!

Deel Deze Pagina