Zo langzamerhand begin ik m te knijpen. Mijn eerste bevalling was ingeleid omdat ik 42 weken zwanger was. Dat was behoorlijk traumatisch. Heb het wel een plekje gegeven, maar het speelt toch weer wat op. Ik hoop dus op positieve verhalen, zou mijn lichaam het dit keer wel zelf kunnen? Heb ik nog een reeele kans dat het dit keer wel vanzelf gaat beginnen?
Ik ben de 2e keer ook weer ingeleid. Ontsluiting duurde ongeveer net zo lang, maar was na 2x persen al klaar.
1ste ingeleid ivm gebroken vliezen, de 2de lekker thuis in 3 uur klaar dus echt heel positief komt goed meis, succes
Bij de eerste ben ik ingeleid met 42 wkn, was een horrorbevalling! Bij de tweede ben ik ingeleid met 42 wkn en 2 dagen, was een makkelijke bevaling! Bij de derde ben ik ook ingeleid met 42 wkn en dat was een bevalling van krap een half uur! Ik heb de moed verloren dat ik ooit nog eens 'spontaan' zonder inleiding ga bevallen.. Maar, ik weet niet anders en zou denk ik in paniek raken als ik opeens weeen thuis zou krijgen.
Bij de eerste ingeleid met 40,1 week. Ook geen leuke ervaring en was er daarom bij de tweede ook erg bang voor... Maar de tweede kwam spontaan met 38,5 Bevalling was wederom heftig maar wel 'anders' dan de inleiding. Dus het kan altijd meis
gelukkig blijkt het toch te kunnen, maar ik denk dat het mij eerder zo gaat als bij Eliza Hoop dat het nu dan ook zo snel gaat, dan kan ik er nog mee leven!