eerste bezoek huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marieke1610, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo allemaal,
    morgen gaan we voor t eerst naar de huisarts omdat t zwanger worden niet wil lukken. ga ervanuit dat ik door word gestuurd naar de gyn...
    iemand een idee hoe zoiets verloopt de 1e keer bij de HA?

    liefs marieke
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik hoop dat je doorgestuurd wordt. Maar reken er op dat het ook niet zo kan zijn. Je cycli zien er goed uit, en je zit onder het jaar.

    Bij mij ging het zo: Ze vroeg me of we regelmatig sex hadden, binnen en buiten de vruchtbare periode, hoe mijn cyclus was, of ik methode had gebruikt om te plannen (tempen of ovu testen) en of we gezond waren, roken/drinken.
    Dat was het, onder de 10 minuten stond ik met verwijzing weer buiten.
     
  3. ja ik denk dat het ook snel gaat bij mij, alleen ik laat me dit keer niet afschepen (lang verhaal hihi) ik ben in t verleden ziek geweest en heb de pil doorgeslikt terwijl later uit de bijsluiter bleek dat je tijdens de ziekte de pil niet mocht slikken... dus vandaar dat ik ook bang ben dat dat iets heeft aangetast ofzo...
    ik laat in eerste instantie dat verhaal erbuiten maar als hij zegt dat we nog net te kort bezig zijn (zijn in nov. gestopt met de pil dus officieel al in ronde 11) dan vertel ik het m wel erbij...hopelijk worden we dan wel doorgestuurd :D

    bedankt voor je reaktie!
    liefs marieke
     

Deel Deze Pagina