Eerste cryo terugplaatsing

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lysje123, 24 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lysje123

    Lysje123 Lid

    24 jan 2023
    19
    1
    3
    Vrouw
    Hey meiden

    ik weet het ben heel dom geweest maar ik heb dus getest 3 dagen na cyro terugplaatsing van 5 dagen en er was niks te zien op de test ben gewoon bang dat het niet gelukt is zijn al 3 jaar bezig wanneer testen jullie positief heb goede verhalen nodig
     
  2. Staffie84

    Staffie84 Fanatiek lid

    10 jun 2011
    2.669
    354
    83
    Zuid-Holland
    Zenuwslopend he
    Mijn beide zwangerschappen testte ik echt pas licht positief op dag 10.

    Dus hoe moeilijk ook...hou hoop...en hopelijk over 2 dagen een 2e streepje
     
  3. Lysje123

    Lysje123 Lid

    24 jan 2023
    19
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie

    ja echt vreselijk heb hiervoor een verse terugplaatsing gehad en daarvoor 8iui pogingen dus ken de wachtweken maar kan er niet aan wennen haha

    Hoop gewoon zo dat het is lukt maar moeilijk om positief te blijven maar we wachten af had nog 1 test liggen dus had die gedaan ga nu ook niet meer halen tot de dag van de bloedtest daarvoor doe ik een testje als ik dan nog niet ongesteld ben geworden tenminste
     
  4. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.421
    4.332
    113
    Vrouw
    3 dagen is echt nog te vroeg! Hier had ik bij mijn goede zwangerschappen op 10 dpo (5 dagen na tp) een licht streepje. Deze zwangerschap heb ik ook al 3 dagen na tp getest en toen had ik een licht streepje maar ik heb ovitrelle gebruikt. Een dag later was het streepje minder duidelijk en de dag daarna weer duidelijker dus wist ik dat het eigen hcg was. Heel spannend, ik wens je veel succes en hopelijk een mooie positieve test over een paar dagen.
     
  5. Lysje123

    Lysje123 Lid

    24 jan 2023
    19
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie dit geeft me weer wat rust weet ergens ook wel dat het vroeg is maar je leest zoveel verschillende verhalen haha ik heb dit keer niks gebruikt dus ik hoop dat ik straks ook een positieve test in handen heb
     
    Krv vindt dit leuk.
  6. Staffie84

    Staffie84 Fanatiek lid

    10 jun 2011
    2.669
    354
    83
    Zuid-Holland
    Wachtweken blijven vreselijk....zit er ook weer in, zondag cryo tp gehad
    Ik ben ook een vroege tester, en testte vaak 8 dpo ( 3dgn na tp) om te zien of de ovitrelle/pregnyl er al uit was, deze was dan altijd wit, en bij mn beide zwangerschappen dan op 10 dpo lichte streep en dan steeds een stukje donkerder.
     
  7. Lysje123

    Lysje123 Lid

    24 jan 2023
    19
    1
    3
    Vrouw
    Staffie84 ow ook spannend voor jou dus ik had zaterdag de terugplaatsing dus lopen vrij gelijk op ja vreselijk had mezelf voorgenomen nu niet vroeg te testen maar helaas haha dit geeft me toch weer wat moet ik heb dit keer niks gebruikt kwa spuiten of medicijnen maar ik wacht sws tot de 10dpo voel jij als iets aan jezelf ik voel helemaal niks
     
  8. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    6.997
    7.029
    113
    Spannend! Is het gelukt om te wachten?
    Ik begon altijd op 7dpo of 8dpo met testen, zodat ik zeker weten de Ovitrelle er uit testte. Mijn streepjes begonnen beide zwangerschappen op 10dpo.

    Ik duim voor jou dat het raak mag zijn!
     
  9. Staffie84

    Staffie84 Fanatiek lid

    10 jun 2011
    2.669
    354
    83
    Zuid-Holland
    Ik voel van alles Maar ja, wel ovitrelle gebruikt dus zegt niks..
    Gister een test gedaan om te zien of het er al uit was, lichte 2e streep dus morgen weer en hopelijk is ie opgelopen

    Heb jij alweer getest?
     

Deel Deze Pagina