eerste echo: alleen of met partner

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Juni, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Dat die mannen allemaal maar vrij krijgen / kunnen nemen vind ik knap die van mij werkt overdag en teveel reizen om erbij te kunnen zijn (dan moet ie de hele dag vrijnemen)

    Ik ga samen met mijn moeder altijd, hij is met de pretecho meegeweest omdat dat in de avond kon, net zoals de 20 weken echo.

    WIj maken altijd een filmavond van, we pakken de popcorn en zetten de dvd van de echo over en over aan, net zolang tot we allebei met een brok in de keel zitten te knuffelen op de bank :p

    Ik snap ook niet goed dat er mannen meegaan naar de VK daar hebben ze echt geen bal aan, beetje wachten, zien hoe ze 5 minuten mij checken en verder, daar zou je dan de hele dag vrij voor moeten nemen? Ik zou geeneens willen dat ie meegaat ik vind het zelf al irritant om te gaan haha

    Mijn mannetje is meer op andere fronten actief, zo had ie de babykamer al klaar met 12 weken, steunt ie me in het huishouden (ik hoef amper wat te doen), praat ie elke avond met de kleine in buik en speelt ermee.

    DAT kan ik meer waarderen als een bezoekje aan de VK waar hij niets aan heeft.

    Met de eerste echo had ik ook 10 keer liever mijn moeder bij me, zij was ook de eerste die het wist dat ik zwanger was, we zijn 4 handen op 1 zwangere buik :p

    Mijn vriend vind het super dat ik zo zelfstandig ben en is supertrots op me...
     
  2. unner

    unner Bekend lid

    17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Die van mij is ook meegegaan. Heeft daar vrij voor moeten nemen. Voor bezoekjes aan de Vk ga ik meestal alleen of met een vriendin.
     
  3. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    is de echo op een dag dat hij in de buurt werkt gaat hij wel mee, maar de echo's tot nu toe gewoon alleen omdat hij gewoonweg niet mee kon..

    hij werkte ver uit de buurt en als hij vrij moet nemen kost dat dik € 250,- (is zelfst.ond) dus tja dan neem je niet zo 1-2-3 vrij....toen hij nog in loondienst werkte nam hij wel vaker vrij om mee te gaan naar de echo's maar zei toen al dat hij niet altijd mee ging naar de vk, want daar was het vaak binnen 5 min. weer buiten :(

    kan het dan gaat hij mee, en ook deze zwangerschap zal ik af en toe een afspraak voor savonds bij de vk maken dat hij soms mee kan, en hij gaat natuurlijk mee naar de pretecho... :)

    verder gewoon alleen of met moeder-zus-goede vriendin :D
     
  4. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Mijn ventje is ook mee geweest naar alle echo's (stuk of 3) en gaat ook altijd mee naar de VK en we hebben samen de cursus "samen bevallen"gedaan.
    Het is wel zo dat hier de mogelijkheid is om echo's s'avonds te doen en alle VK bezoekjes ook.
    Als dat alleen overdag kon had hij ook niet altijd erbij kunnen zijn.
     
  5. Loess

    Loess Actief lid

    14 feb 2007
    267
    0
    0
    mijn vriend gaat ook mee... we hebben woensdag de 1e afspraak bij de VK en dan meteen erna een echo..
     
  6. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Echo's is ie wel meegeweest, maar naar de vk ga ik alleen. Dan vind ik het niet nodig dat ie speciaal vrij moet nemen om mee te gaan..
     

Deel Deze Pagina