eerste echo gehad, (nog) niks te zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bianca16, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    29 Maart ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Ben normaal ook wel vrij onregelmatig, dus heb zondag voor het eerst positief getest. Heb nu vandaag een echo gehad, maar ze zag helemaal niks, ook inwendig niet. Ze zag wel een verdikte baarmoederwand, wat volgens haar wel een goed teken is. Het kan dus zijn dat ik nog maar nét zwanger ben en dat 't te klein is om te zien. Moet nu over 2 weken weer terug. Vind het erg spannend, ben zo bang dat het straks een leeg vruchtzakje is. Heeft iemand het ook meegemaakt dat er niks te zien was op de eerste echo en een paar weken later wel?
     
  2. Moonie

    Moonie Fanatiek lid

    19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Heb er geen ervaring mee maar wil je wel sterkte wensen deze aankomende 2 weken want die worden wel erg spannend!
     
  3. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wel ervaring mee dat er niets te zien was, maar bij mij was het foute boel. Maar wees gerust jouw slijm is dik de mijne was niet dik.

    succes ik zal voor je duimen!
     
  4. LowiekeDeVos

    15 jun 2007
    17
    0
    0
    Hoe ver zwanger zou je nu dan moeten zijn volgens je eigen berekening? Ik had toendertijd mijn echo met 8w2d en daarop was een heul klein minituinboontje van 1,8 cm lang te zien. Eigenlijk dus heel miniscuul klein.
     
  5. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    bij mijn eerste echo was ook niks te zien, alleen een vruchtzakje...
    ik zou toen 6 weken zijn, maar t bleek dat ik n week achter liep...

    1,5 week later zagen we n prachtig wormpje met n kloppend hartje :) dus houd moed hoor ;) kijk maar in mn album :) die dag was ik pcies 7 weken (terwijl ik volgens mijn berekening 8 weken zou zijn)

    knuffel little hope
     
  6. Jollie

    Jollie Fanatiek lid

    5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Bij mij zagen ze ook nu helemaal niks op de echo... vandaag 4 weken en 5 dagen.

    ik had wel hoge hcg waarde... het is nu afwachten waar mijn vruchtje dan wel is... maandag moet ik terug ik ben dan 5 weken... ik hoop dat ze dan wel iets kunnen zien!

    had wel verdikt baarmoederslijm en er was verder niks abnormaals te zien als alleen een vergroot linkereierstok
     
  7. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    @jollie. Veel succes maandag. Wil je me laten weten hoe de echo was maandag. Ik zal voor je duimen.

    Woensdag 9.30 uur moet ik naar de verloskundige toe. Ik hoop zo dat ze positief nieuws heeft. Ik ben wel erg gespannen. Mijn man ziet het er wel positief in, ik durf bijna niet te hopen.
     
  8. danitjuh

    danitjuh Fanatiek lid

    19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik moet naar de gyneacoloog op 29 juni voor een inwendige echo. Dan ben ik 6weken en 3 dagen. Dus dan moet je wel wat zien hoop ik!

    @jollie veel succes maandag! laat het inderdaad ff weten!

    groetjes danielle
     
  9. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bij mij was er alleen een heel klein stipje te zien toen ik net overtijd was. 2 Weken later een vruchtzakje met ws een vruchtje maar nog niet duidelijk dus nou moet ik weer komen over 2 weken. Ik ben straks nog geen 8 weken zwanger en heb al 3 echo's gehad. Zegt volgens mij niks als ze nog niks kunnen zien, het kan alle kanten nog op!
    Spannende tijden voor je meid, succes!
     
  10. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm uitwendige echo liet bij zelfs op 12 weken nog niets zien.
    dus niet TE ongerust maken hoor!

    ben benieuwd wat er vandaag uit je echo gekomen is.
     
  11. Jollie

    Jollie Fanatiek lid

    5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    nou er was nog niet echt een vruchtje te zien, maar wel een duidelijk zwart stipje in mijn baarmoeder!

    komende maandag hebben we weer een echo, ik hoop zo dat we dan een wurmpje in dat zwarte stipje zien... mannetje was er trouwens al van overtuigd een wurmpje gezien te hebben, maar ik heb niks gezien en de arts zei er ook niks over...

    op naar maandag, dat de week maar goed en vlug voorbij mag gaan!

    iedereen ook succes!

    jollie
     
  12. Marsshi

    Marsshi Actief lid

    20 jun 2007
    105
    0
    0
    Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik ben 5 weken en ik zag een blaasje met een dikke rand erin. Dat is het zakje waar de emmy zijn energie en voeding uit haal. Dat vertelde de gyn. Het zag er goed uit... En omdat ik zo vroeg was met de echo was er nog geen hartactie te zien en mag ik over 2 weken weer terug komen
     
  13. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Jollie, fijn dat er in ieder geval wát te zien is. Hopelijk dat er maandag wat meer te zien is. Ik ben morgen aan de beurt. Dan zou ik toch minimaal 6.5 week zwanger moeten zijn, aangezien ik 10 juni positief heb getest. Dus dan moet er wel wat te zien zijn. Ik hoop dat ik morgen goed nieuws heb.

    marsshi, fijn dat het er allemaal goed uitzag. 5 weken is idd nog te vroeg voor hartactie.

    Iedereen succes!
    Bianca.
     
  14. honey711

    honey711 Actief lid

    16 feb 2007
    413
    0
    0
    ik had vandaag mijn eerste echo gehad maar er was nog niets te zien, ik vond het wel raar ik dacht dat ze al wat konden zien. ze zag wel een zwarte plek in mijn baanmoeder.
    ik denk dat ik nog even moet wachten.

    zou het dan te vroeg zijn daar voor.

    groetjes honey
     
  15. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Honey, hoeveel weken zou je zijn volgens je eigen berekening? Het kan zijn dat er nog niks te zien is als je dus nog maar echt net zwanger bent. Wanneer moet je terugkomen voor een 2e echo?
     
  16. honey711

    honey711 Actief lid

    16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi bianca 16

    ik denk zelf iets van 4 weken.
    maar ze zij dat ik over 10 dag even een nieuwe afspraak moest maken.
    maar het is zo vervelend. maar wat is die zwarte plek eigenlijk in je daanmoeder, weet jij dat.

    groetjes honey
     
  17. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Honey, dat kan wel een goed teken zijn dat stipje. (lees maar op pag. 1).Echt veel kan er natuurlijk niet te zien zijn als je 4 weken zwanger bent. Bij mij was mijn baarmoederslijmvlies verdikt, verder was er helemaal niks te zien. Maar ook dat kon een goed teken zijn volgens de verloskundige.
    Ook ik vind het allemaal behoorlijk spannend en hoop morgen wat meer te zien op de echo.
    Jij veel succes en laat even weten hoe de 2e echo verlopen is.
     
  18. honey711

    honey711 Actief lid

    16 feb 2007
    413
    0
    0
    ja dankje voor je andwoord en jij veel succes en je hoor het van me hoe het geweest is goed.

    groetjes honey.
     
  19. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bianca veel succes morgen met de echo. Ga voor jullie duimen dat er iets moois te zien is.

    groetjes,
    vruchtje
     
  20. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik hoop dat alles goed is!
    DUIM DUIM DUIM
     

Deel Deze Pagina