Hoi allemaal, Afgelopen zaterdag heb ik de punctie gehad. Ze hebben 5 follikels aangeprikt en het viel op dat moment heel erg mee. Zondag begon ik last te krijgen links en rechts onder in m'n buik. Ik heb zelf sterk het gevoel dat het m'n eierstokken zijn. Dinsdag hebben we de terugplaatsing gehad, maar ik heb nog steeds zo'n nare pijn onder in m'n buik. Ik ben bang dat dit nadelig kan werken voor de embryo. Ik heb geen koorts en drink al extra veel water, met de hoop dat m'n lichaam snel weer hersteld na alles. Wie van jullie herkent dit verhaal en teste gewoon positief?? Liefs
Hi Mum83, Ik had zware overstimulatie en de punctie op zich was al echt pijnlijk (29 follikels aanprikken dan wil het natuurlijk ook wel) en daarna ook echt serieus hele tijd pijn gehad in mn buik en was ook bang dat dat nadelig zou zijn voor de teruggeplaatste embryo, maar niets bleek minder waar, ik ben morgen alweer 10 weken zwanger en 3 weken terug had het smurfje al een hele goede hartslag en was er niets aan de hand, dus het kan zeker wel Wat ik je gewoon aanraad is inderdaad veel te drinken en daarnaast gewoon te rusten wanneer je lichaam het aangeeft want het is en blijft toch een flinke procedure voor je lichaam met zo een dikke naald je lichaam in, eitjes eruit zuigen, heen er weer stoten met die naald om die follikels stuk te maken etc. Dus gewoon lekker even chillaxen en drinken en dan komt het allemaal goed Succes! Liefs, Hopefulness
Hi Hopefulness, Gefeliciteerd met je zwangerschap! 29 follikels dat is echt enorm veel, niet gek dat je veel last hebt gehad.. Je hebt me in ieder geval een beetje gerustgesteld met je verhaal Ik heb vooral veel last wanneer m'n blaas vol is en loop. Ik doe nu hard m'n best om naar m'n lichaam te luisteren en heb de hele dag al een kan met water voor me staan Bedankt en geniet van je zwangerschap Liefs
Hey mum83, Hoe gaat het nu? al wat minder pijn? Ik hoop van wel! Hier net de 10 wkn echo gehad en alles is goed met smurfje, ik hoop dat jij zoiets ook snel te zien gaat krijgen Liefs, Hopefulness
Hier ook altijd lang na de punctie nog last. Gemiddeld zo'n 8 follikels en 1 week pijn als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk even het ziekenhuis bellen hoor, maar gevoeligheid in de onderbuik is wel normaal. Succes met je poging!
Hi Hopefulness, Sinds vanmorgen gaat het redelijk en voel ik me al wat beter Het is nog wel iets gevoelig wanneer ik moet hoesten of naar de wc ga, maar het is al een hele verandering vergeleken met de afgelopen dagen Super dat het goed gaat met jullie kleine wonder!! Deze weken zijn echt super spannend! Ik hoop dat we nu eindelijk een keer positief testen.. Liefs
Hoi Papaver, Dinsdagmorgen voor de terugplaatsing heb ik contact gehad met de fertiliteitskliniek, omdat ik me zorgen maakte en de verpleegkundige vertelde dat m'n eierstokken waarschijnlijk zeker beurs waren. Ze adviseerde om het lichaam de aankomende dagen de rust te gunnen. Ben jij ondanks de pijn die keren zwanger geraakt? Liefs
Tussen de behandelingen zit 1 geslaagde poging (het resultaat is 2,5 jaar en ligt heerlijk te slapen) daar had ik ook veel last van pijnen naderhand, dus dat staat een zwangerschap niet in de weg
Hi Papaver, Daar hebben we dan uiteindelijk de pijntjes wel voor over Zijn jullie nu weer bezig met een ICSI behandeling? Liefs
Jazeker! As jullie resultaat hierop lijkt is dat veel pijn waard Wij hebben nu de eerste poging voor een tweede achter de rug, helaas mislukt, maar wel met een bonus, een cryo. Deze wordt als hij goed ontdooit as maandag teruggeplaatst. Heel spannend dus. Ik duim voor een positieve uitslag voor jullie! Pijntjes, krampjes, steken, komt allemaal voorbij
Dank je Papaver! Jullie heel veel succes aankomende maandag met de terugplaatsing van de cryo en dat deze zich goed gaat ontwikkelen!! Liefs
dat hoop ik ook voor jullie! ik ga voor jullie duimen voor een positieve test! die wachtweken zijn echt slopend! Succes!