Eerste keer ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door S1991, 20 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S1991

    S1991 Actief lid

    1 aug 2016
    114
    41
    28
    Vrouw
    Goedemiddag dames !

    wij zijn sinds juni 2018 bezig voor een 2e kindje na even een tussen pauze doordat ik een operatie heb gehad, is dit nu de 2e maand dat we weer bezig zijn.

    alleen is het zo dat mijn cyclussen eerder lang dan kort zijn dus eigenlijk altijd gemiddeld 33/34 dagen.

    nu duurde mijn laatste cyclus ineens maar 20 dagen. Dat vond ik raar en omdat ik niet hoop dat mijn cyclus na de maan is dacht ik ik ga maar eens met ovulatie testen beginnen. Dit heb ik nooit eerder gedaan ook niet bij mijn eerste zwangerschap (duurde ook lang voordat ik zwanger was)

    nu zit ik op dag 8 van mijn cyclus en heb net mijn eerste test gedaan.

    ik denk dat hij nog niet positief is maar ik weet het niet zeker zouden jullie willen mee kijken. En kan het überhaupt al wel op dag 8?

    groetjes
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Op dag 8 piek kan wel. Dan ei op dag 10 en met luteale fase van 14/15 dagen heb je cyclus van 25 dagen. Ik vind hem behoorlijk positief hoor. Ik maak ook niet idioot veel LH aan, meestal heb ik gelijke strepen tot net iets donkerder. Maar even iets anders. Die vorige gekke cyclus zou niet een zwangerschap kunnen betekenen? Aangezien de test nu meteen al zo donker is? Heb je ook een zwangerschapstest gedaan? Als je nu een paar dagen op rij zulke donkere lh testen houdt zou ik een keer een hcg test doen, LH en hcg lijken zo op elkaar dat ovulatietesten ook op hcg reageren. Succes! Als dit een positieve test is springt je ei morgen of overmorgen.
     
  3. S1991

    S1991 Actief lid

    1 aug 2016
    114
    41
    28
    Vrouw

    bedankt voor je reactie!
    Ik heb geen zwangerschaps test gedaan omdat ik echt gewoon een normale menstruatie heb gehad 5 dagen met net zoveel bloed verlies als normaal. Ik heb er net toch even 1 gekocht die doe ik dan morgen ochtend wel al ga ik er niet vanuit dat ik nu zwanger ben. Zal morgen ook nog een ovu test doen en dan kijken of hij donkerder word iig komt mijn ei dan bijna en doet mijn lichaam het nog hoop ik maar
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.002
    113
    Nabij Utrecht
    Dit zijn helaas niet de betrouwbaarste testen.
    Deze geven vaak een heel donker resultaat, waardoor de echte piek moeilijm te vinden is.
     
  5. S1991

    S1991 Actief lid

    1 aug 2016
    114
    41
    28
    Vrouw

    Welke testen raad je aan? Ik ben echt nog nieuw met ovu testen
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.002
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou de zwanger en kids ovulatietesten doen.
     
  7. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met deze. Die van zwanger en kids en sensitest vind ik beide heel fijn. (Online te bestellen)
     
  8. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Met deze testen veen ervaring. Ik heb ongevoellige roze van sensitest en heb ook vaak piek 8-10 dag met cyclus 25/26 dagen
     

Deel Deze Pagina