eerste menstruatie weer erg heftig

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door zonnetjes, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    het is de eerste keer dat ik ongesteld ben geworden na de bevalling, en hoe!! het is nu 11 uur en heb al 3 nieuwe tampons in moeten brengen vandaag. als ik het vergeet dan lek ik gewoon.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Meid, ik leef met je mee.
    Bij mij was het iets anders, de eerste paar keren was gewoon normaal en nu sinds een maand of 4 alleen maar ellende. Ben volgens mij nog nooit zo heftig ongesteld geweest.

Ik blijf hier even meelezen of meer meiden dit hebben en of het evt. beter wordt.

Succes!

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik had na 1.5 maand een week lang heftig bloedverlies, ongesteld dus maar zonder erge buikpijn:$
    Nu 2 weken geleden weer 5 dagen bloedverlies maar dit keer erg heftig, nog nooit zo erg gehad en ook flinke buikpijn erbij!
    Ga ervan uit dat dit de echte ongesteldheid was:(
    Maar nog nooit zo erg gehad hoor!

4. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ik was ook na een maand of anderhalf weer ongesteld, en veeeeel heftiger dan ooit daarvoor. En nog steeds zijn met name de eerste 3 dagen erg heftig (geen buikpijn gelukkig).
    Ik ben een maat grotere tampons gaan gebruiken (de oranje van ob, weet niet hoe de "typenaam" is :D...).
    Mijn vriend noemt ze de mamatampons, omdat ik de laatste dagen van mijn menstuatie wel weer de normale (gele) gebruik.

5. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ik werd pas weer ongesteld na >1jr (gaf/geef bv). Maar wel buitenproportioneel. Wat een ellende zeg.

Na 2 keer zo heftig is het nu weer redelijk normaal. Wel gebruik ik nu iets vaker een paar keer supertampons, ipv alleen normaal.
    Mijn ervaring is dus dat de heftigheid weer afneemt.

6. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ik werd ruim 6 weken na de bevalling ongesteld. Ben gelijk weer begonnen met het slikken van de pil. Ongesteldheid duurde bijna 3 weken. En tja toen mocht ik weer stoppen met de pil met als gevolg nu weer ongesteld. Heb het er een beetje mee gehad.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn eerste ongesteldheid was niet zo zeer veel meer maar wel lang!!! Heeft tot aan mijn nieuwe ongesteldheid die ik kreeg in mijn stopweek van de pil geduurd... Ik heb met het vloeien erbij eigenlijk non stop bloed verloren vanaf de bevalling tot vandaag :(
    En die 2de menstruatie was overigens wel extreem veel, ik voelde het gewoon steeds lopen en idd ik moest me ook steeds verschonen!

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dit is mijn stopweek en ben weer ongesteld pffffff

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Bleh, gisteren ook ongesteld geworden. Was bijna vergeten hoe vervelend het kan zijn.

10. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik vloei nu meer dan na de keizersnede echt niet normaal meer.hoplijk heb ik dit niet elke maand zooo erg:(
    vooral smorgens echt het loopt als een kraan eruit. ook niet echt buikpijn

gr jojo

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Van de week is mijn eerste menstruatie door gekomen. Man wat een pijn in mijn bekken, en zelfs na mijn bevalling heb ik niet zo erg gevloeid. Maandverband is niet aan te slepen. Sta ik op, voel ik het gewoon lopen.

12. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    ik ben vorige week voor het eerst ongesteld geworden en deze keer was het anders
    minder buikpijn en minder heftig vloeien dat vond ik raar
    dat ken ik niet van mezelf

13. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    ik was dus al opzoek naar menstruatie-verhalen.
    Ik ben nu al 12 dagen aan het vloeien en vond dat dus behoorlijk lang.
    Voor mijn zwangerschap bloedde ik amper 2 dagen.
    Het is nu vooral alleen helderrood met af en toe een mini stolseltje. Maar ik heb tot nu toe nog niet die donkerrode slijmslierten gezien.
    Blijf wel krampjes voelen.

Maar het kan dus nu ineens veel langer duren zie ik?

14. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hier idd precies hetzelfde. Voor mijn zwangerschap was ik amper 4 dagen ongesteld. Mijn menstruatie kwam 6 weken na de bevalling op gang. Ben toen begonnen met het slikken van de pil. Menstruatie duurde 3 weken en toen had ik dus weer m'n stop week. Ben bijna 4 weken non stop ongesteld geweest. En nu eindelijk bloedvrij en maandverband vrij. Wat een verademing.

15. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    volgens mij is het vandaag opzijn eind.
    Ik was stiekem mezelf al gek aan het maken....dacht er zal toch niets raars ofzo zijn,ha,ha!

16. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Lees ook even mee hier. Was namelijk ook benieuwd wanneer ik mijn eerste menstruatie ongeveer kan verwachten. Mijn dochter is nu bijna 7 weken oud.
    Ben trouwens wel van plan om vanavond weer met de pil te beginnen, aangezien ik geen idee heb wanneer ik weer ga menstrureren.

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heel herkenbaar. hier nog steeds. ik was vrij snel weer ongesteld al na een paar weken.

Maar het is veel heviger als voordat ik zwanger was. Vooral de eerste 2 dagen zijn heel heftig, daarna word het bij mij opeens heel veel minder.

Deel Deze Pagina