Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ sam

Haha wou je foto's van me mooie broeken zien?

2. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Esthertje: Flink ships zeg! Mocht je nog eerder naar huis? Hopelijk wordt je vanavond nog een beetje verwend door je ventje. Sterkte. Dikke *knuf*.

@MJ24: Ik heb ook die labiel bijwerkingen. Heb gevraagd of er iets anders was maar helaas. En hoe verder je de mmm ingaat hoe heftiger de hormonen en dus hoe groter de kans dat je nog labieler wordt. Dit is een van de redenen dat mijn gyn nog niet verder wil kijken bij ons. Sorry meid, maar je (omgeving) zal het nog ff uit moeten zitten. Alles voor het goede doel zullen we maar denken. :p

Nou mijn tandarts is was er van overtuigd dat ik bevallen was. Toen ik uitlegde dat dit niet het geval was en vroeg hoe hij aan dit idee kwam, vertelde hij dat mijn tandvlees erg slap is op dit moment en dat hij dit alleen bij zwangere vrouwen tegenkomt. :(: :p (Ik hoop natuurlijk dat ik geen uitzondering op de regel ben... :)) Zit nu wel errug te twijfelen of ik vanavond niet al zou testen. Op valentijnsdag. Toch een mooi cadeau?
    Moet nu iig volgende maand weer terug komen op controle. Hij heeft al m'n tande los gezet (voor m'n gevoel) en dat doet me een zooitje pijn. G*dvrrrrr...... :( Als ik de verhalen van Wendy zo lees dan heb je goeie kansen wendy, succes!

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo meiden

Nou ben thuis... en nu ik jullie berichten lees komen die tranen weer.
    Ik weet niet of er nog 1 aan zit aan te komen, ik hoop het wel. Ik klus leuk door.
    En andere gyn... tja ik was wel erg blij met hem hoor.
    Het zijn ook die meiden die de afspraken maken he, heb hem zelf niet gesproken.

nou dan hoop ik iniedergeval dat jullie snel goed nieuws hebben, en mijn tijd komt ook wel!

Liefs,Esther

4. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Hoi hoi, ik kom weer eens buurten!

@ Wendy: niet te veel huilen, hoor. Je moet ook nog wat tranen van blijdschap overhouden, voor als het straks zover is!
    @ Shaartje: hou je het wachten nog even vol?
    @ Moon: misschien toch een tweeling? Ben benieuwd naar de echo!
    @ Bengel: ook voor jou spannend, zeg. Ik ga voor je duimen. Wat voor kleur haar heb je nu?
    @ Chrizzy: hmm... volgens mij heb ik geen last van broze nagels, maar wel van haaruitval.
    @ Esthertje: echt heel erg sjit, zeg. Ik voel met je mee, wat een teleurstelling... Goed uithuilen en daarna weer met frisse moed verder (klinkt makkelijker dan het is, dat weet ik wel). Moet je nu weer aan de provera/primolut? Balen dat je niet eerder terecht kan bij de gyn. Ik moet ook wachten tot 5 maart. pfff....
    @ Mj: vervelend he, die labiele neigingen. Heb er ook last, maar ik denk dat we er weinig aan kunnen doen. Ja, aan de pil gaan.... maar dat is ook geen optie ;) .
    @ Jody: brrrrrr... de tandarts, ik moet volgende week ook weer. :cry: Maar ik hoop voor je dat ie gelijk heeft.

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heee mooon,

ja kom maar op met foto's :D:D:D:D:D

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey allemaal.

wat hebben jullie weer ver geschreven. hha.

sorry dat ik niet op iedereen kan reageren.
    Voor iedereen die zich wat minder voelt vandaag. ik hoop voor jullie dat het allemaal snel goed komt echt waar.

Morgen meot ik weer naar het ziekenhuis ben behoorlijk nerveus.

hebben jullie een leukigheidje gekregen van jullie mannen of iets aan jullie mannetjes gegeven voor Valentijn?

Ik heb een cd van Shakira gekregen zomaar uit het niets. vond zo lief.

Veel liefs Annika

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ik kreeg vanochtend ontbijt op bed en een kruik in een hart vorm, kan ik lekker tot rust komen en ontspannen ;)

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Jody. wat spannend. hoeveel testen heb je in huis.. je kan er 1 voor de grap doeb, maar dan niet te seriues nemen he als het negatief is.. dat zegt namelijk nog weinig

9. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Jody. wat spannend. hoeveel testen heb je in huis.. je kan er 1 voor de grap doeb, maar dan niet te seriues nemen he als het negatief is.. dat zegt namelijk nog weinig

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ sam

Haha zal morgen wel maken als ik er aan denk.
    Ga denk ik maar weer is schilderen op de babykamer.

@ an
    Had ketting gehad en oorbellen.
    Maar had dat zaterdag al gehad hihi.
    En dan kreeg ik vandaag niks.

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ik heb een lekkere fles parfum gehad, vorig jaar nog een bos rode rozen maar toen ik hoorde wat ie daar aan uit had gegeven heeft hij mij moeten beloven dat noooit meer te doen daar heb ik liever een fles parfum voor daar doe ik tenminste langer mee dan een paar dagen ;)

Het is flink rommeles in mijn buik hopelijk laten de duivels niet lang op zich wachten :)

liefs

12. sam mv kylian

oww wta worden jullie verwend door jullie mannen.

hier echt zo een aromantische man :(

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    jaaa nou die van mij is ook niet zo romantisch maar na een heropvoeding krijg ik wel altijd een kado :) alleen die heeeele romantische dingen zal hij nooit doen helaas... vriendin van mij kwam binnen op dr slaapkamer gisteravond stonden dr allemaal kaarsjes en een hart van rozenblaadjes op bed nou dat kan ik wel vergeten met die van mij... :cry: hahaha :) ;)

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    hahaha denise, ja ik ook.. maar ik ben ook niet zo romantisch hoor

15. sam mv kylian

owww wta romantisch heel het bed vol en al die kaarsjes

*zucht**zwijmel**droom*

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ja erg he ik ben zoo jaloers maar ja mijn lief laat met andere dingen zien dat ie van me houd en daar gaat het om he... maar ik ben nog steeds vet jaloers hahaha

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Nou, daar ben ik ook weer, moet mijn verslaving wel een beetje op peil houden!

Die van mij had een tafeltje gereserveerd in ons restaurantje! Als verassing. Wilde die pas vanavond zeggen, totdat ik roet in het eten gooide om af te spreken om bij mijn ouders te gaan eten voor mijn jarige broertje!....
    We hebben dus morgen een post-valentijns diner!
    Ook gezellig.

Heb mega buikpijn! Was net op de wc en had wat bruinig slijm. Denk echt dat ik ongesteld ga worden , misschien wel eerder dan verwacht, en dat zou ik toch wel raar vinden, eerlijk gezegd.
    Vandaag dag 11 dpo.

Nou ja, ik heb het serieus opgegeven, mijn ronde is voorbij.

Wacht rustig af, wie er meer geluk heeft deze maand.

Een hele grote knuffel voor iedereen, met name die in een dipje zitten!

x Shaartje

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    shaartje, een zin voor jou. geen bloed is moed

19. sam mv kylian

shaartje geef de moed nog niet op meid,

dikke knufff

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Is het normaal dat je enorme krampen in de buik hebt rond je eisprong.
    Verga echt van de pijn.

Ben benieuwd wanneer ie gaat springen.

Hebben nog flink geklust, vanavond weer. :)

Heb gisteren positief getest, dus hij zou vandaag toch moeten gaan springen of niet?

Share This Page