Huh? Snap t niet meer :-S

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Desert, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Afgelopen zondag zou ik mijn NOD hebben..Niet gekregen(anders had ik deze topic niet begonnen hahaha)
    Nu 2 dagen later, heb ik 2 keer getest, allebei negatief. Vanmiddag dacht ik even dat ik ongesteld werd, want zat een druppeltje bloed bij mijn plas. Vanavond, ging ik verschonen, helemaal niks meer, ja een heel klein beetje oud bloed..

Nu net had ik jeuk aan mijn tepel en ineens komt er een witte vloeistof uit?

Verder heb ik weinig verschijnselen, zowel voor een zwangerschap of voor een menstruatie niet..ja moe en wat duizelig..maar dat heb ik vaker..en hele vage menstruatiekrampen..maar dat is echt niet noemenswaardig...

Ik ben 3 maanden geleden met de pil gestopt, maar heb ook geen ontpillingverschijnselen gehad..dus dat kan het ook niet zijn..of het moet nu ineens beginnen?

Nu is mijn vraag dus, hoe lang kan het duren tot je na NOD positief test? Of is het zo, 2 testen negatief, blijft dus negatief?

Ikzelf snap er niks meer van in ieder geval, is wat hoor onduidelijkheid..laat me maar gewoon ongesteld zijn of zwanger zijn..en niet iets ergens er tussen in :) :rolleyes:

In ieder geval, alvast bedankt voor jullie antwoord!

Liefs..

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Klinkt wel heel erg als zwangerschapskwaaltjes hoor.
    en het kan echt goed zijn dat je 2 dagen na nod, nog niet positief test. Sommige hebben wat meer hcg nodig om positief te teswten Welke testen heb je gebruikt?

Als je de zoekfunctie gebruikt hier, of in het zwangerschaps/ovulatietesten topic kijkt, zie je veel meer vrouwen met dezelfde vraag.

Succes.

3. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Hoi hoi,

Kan inderdaad wat langer duren voor je positief test, vooral als je bijvoorbeeld niet heel regelmatig ongesteld was voorheen. Dan kan je eisprong een paar dagen later zijn geweest en dus je NOD eigenlijk ook een paar dagen later.

Ik zou over een dag of 2 (mits je nog niet ongi bent geworden) gewoon opnieuw testen.

Succes, ik zal voor je duimen.

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden....Maar mijn nod is altijd precies op tijd..althans..de ene keer 32 en de andere keer 30 dagen..

vanmorgen weer wat bloedverlies, maar weer niet noemenswaardig...

5. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    als het niet doorzet zou ik er van het weekend gewoon nog een testje aan wagen!

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik had een positieve ovulatietest gehad, dus dacht precies te weten wanneer mijn NOD was. Een dag na mijn zelfberekende NOD was de test heel heel licht positief en daarna werd ie heel snel donkerder.
    Maar achteraf bleek ik 5-7 dagen minder ver en was mijn berekende NOD dus kennelijk pas een week later. (En de test met 3 weken en 1 dag al positief).

Nu had ik waarschijnlijk heel veel HCG (was ook heeeel misselijk), maar als je minder HCG aanmaakt en de bevruchting is dus pas later geweest dan je zou denken, kun je best zwanger zijn en nog een nega test hebben.

Dus over een paar dagen nog een keer testen! Succes!

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nou mijn ongesteldheid is volgens mij wel doorgebroken....:( alleen snap ik dat vocht uit de borsten nog niet helemaal..ik heb dat echt nog nooit eerder gehad?

8. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    vreemd dat je vocht uit je borsten heb en toch ongesteld bent geworden.Een vraagje wat voor kleur heeft het vocht wat uit je borst komt?

is het wittig dus melkachtig of iets anders ?
    Want als je zwanger bent kan er ook vocht uit je borsten komen en dat is dan melkachtig wit.

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Het is melkachtig? Maar ben wel flink ongesteld hoor, poehee hahaha

10. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0