eerste!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door illuminate, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik was met Mark aan het spelen, en toen hij naar me lachtte, zag ik zijn eerste tandje! Het is nu nog een wit randje. Het voelt wel scherp als een tandje. :D :D :D

    Ik ga maar op zoek naar een speciaal "borsteltje" om het schoon te maken, nu hij zijn eerste fruithapjes krijgt.
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeee weer een mijlpaal! Leuk joh :D

    En je hebt begreep ik ook tegenwoordig een soort vingertandenborstels. Die schuif je over je vinger en dan kun je makkelijker de eerste tandjes poetsen. Misschien een idee?!
     
  3. emmie

    emmie Niet meer actief

    wat schattig! :D
     
  4. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat lief! Weer een mijlpaal!
     
  5. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Had je het niet gemerkt dan?
    Ik zat al weken voordat z'n tand verscheen met de zaklantaarn in z'n mond te kijken, en hij had erg rode wangen.
     
  6. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Thnx allemaal !

    @mensi
    Rond zijn 4e maand dacht ik: Hij krijgt tandjes. Hij kwijlde, had regelmatig dunne ontlasting, en kauwde op zijn speentje. Ik keek elke keer, maar ik zag niks. Ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken. Mark is nu verkouden en een aantal dagen geleden had hij koorts en rode wangen. Ik dacht niet aan tandjes.
    Ik keek net weer (ook met een zaklantaarn, toevallig) :D

    @Manuela79
    Ik heb me er nog niet in verdiept. Ik ga op zoek naar die vingertandenborstels. Is dat voor babies of volwassenen? :(:
     
  7. Ivana

    Ivana Actief lid

    21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Je kunt die vingertandenborstels kopen op de site van Difrax. Zijn goed koop en fijn vriendin van mij heeft het al gebruikt en is tevreden.


    Groetjes Ivana
     
  8. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het is voor babies, jij schuift dat ding om je vinger en kunt zo bij je kleintje het tandje "poetsen" en het tandvlees masseren.

    Ik heb even wat voor je opgezocht, je kunt hier een omschrijving en een foto bekijken: http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.p ... end=275546

    Je kunt ze ook bij drogist ed kopen en zijn rond de € 3,00 / € 3,50
    Ze zijn van siliconen gemaakt en je kunt ze dus uitkoken of in de sterilisator doen. Laat even weten hoe het is bevallen als je ze hebt gebruikt!
     
  9. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi ik heb voor noa de een tandenborstel gewoon voor baby's en peuters en peutertandpasta die hoef je niet te spoelen maar is eetbaar.
     

Deel Deze Pagina