Na ovulatie niets meer?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eibhilin, 14 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eibhilin

eibhilin Lid

14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Doordat ik met de kindjes bij de grootouders op vakantie was, deze maand het cruciale moment gemist. Ik had de indruk dat ovulatie een dag vroeger was dan normaal (gebaseerd op slijmproductie).

Opmerkelijk meer slijm op donderdag en vrijdag, dan zaterdagmiddag ineens een kwartier me echt slecht gevoeld. Pijn in onderbuik, rug, benen. Was ook ineens terug over. Ik dacht eerst dat dat de eigenlijke ovulatie was.

Sinds vanmorgen terug thuis en ovulatie test gedaan (clearblue met 2 hormoonindicatie). En die geeft volledig blanco. Is dit normaal?
    Valt alles zo snel weg?

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Bij de digitale testen moet je niet naar de streepjes kijken.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Als je piek weg is, kan je idd weer een blaco test krijgen (op de controlestreep na).

4. eibhilin

eibhilin Lid

14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Het is een digitale test en ik heb niet naar de streepjes gekeken. Gewoon naar wat het schermpje aangeeft en dat is een leeg cirkeltje.
    Iemand die weet hoe snel na de eigenlijke ovulatie alles terug weg Valt?

5. eibhilin

eibhilin Lid

14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Want als je LH piek tot 48u voor ovulatie is, is het dan mogelijk dat op het moment van ovulatie er al niets meer is op test?

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Je kunt met dezelfde snelheid als je een piek hebt ineens weer een witte test hebben. Zo ging het hier in de maand van m'n zwangerschap van de ene dag een heel vaag streepje naar de andere dag ineens een mega knaller. De dag erna was hij alweer net zo vaag als de dag ervoor. Een LH piek laat alleen maar zien dat je eisprong eraan komt. Dat betekent dus niet dat een streepje nodig is op het moment dat je eitje ook daadwerkelijk gaat springen. Het lijkt er in ieder geval op dat je eisprong al is geweest.

7. eibhilin

eibhilin Lid

14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Zou het kwartier dat ik me ellendig voelde, de ovulatie kunnen geweest zijn?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    De test is niet weer negatief na de ovulatie, de test is weer negatief na de lh piek ;)

Zou kunnen, maar hij kan ook vandaag plaatsvinden of nog moeten komen.

Tis jammer dat je niet weet wanneer je lh piek was :)

9. eibhilin

eibhilin Lid

14 mrt 2019
    64
    33
    18
    Vrouw
    Ja he, vind ik ook. Maar testen wanneer ik bij mijn ouders was met de kids is GEEN optie.
    Mijn moeder gaat absoluut niet achter een derde kindje staan en aangezien privacy onbestaande is wanneer ik daar ben, zou ze de testen gevonden hebben en ik wil momenteel geen ruzie voor iets dat mogelijk niet eens meer lukt

Deel Deze Pagina