ei gevoeld, temp niet omhoog

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Mistique, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Spannend Nenna! Wanneer ga je testen?

2. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ik mag maandag naar het ziekenhuis om urine in te leveren....zij testen dan voor mij. Als ik ten minste niet ongie wordt in het weekend:)
    Is wel lekker, scheelt mij een test kopen....

3. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    iedereen geniet lekker buiten van de zon zeker:D:D:D ruuuuuuuuustig hier:p

mijn bruinverlies is volgens mij echt gestopt......even afkloppen.....maar lijkt weg.
    ben echt heel zenuwachtig voor morgen:):):) ieieieieie, als ik maar kan slapen;)
    moet urine inleveren en dan naar huis......na een half uur hebben ze uitslag voor mij.

het leukste zou zijn als ik zwanger ben om het aan mn kids te vertellen. Die waren al heel lang om een brusje aan het zeuren........ niet wetend dat we er al lang mee bezig zijn:D:D:D
    Ik zei steeds dat mijn buik niet in orde was en dat als die weer goed was we er verder over na zouden denken.......

was het maar morgen:D

4. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Hvj....heb je hem nog in de goeie versnelling staan????????....hihi

5. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    aaaaaaaaaaaahhhhh....mn temp zakt:(:(:( shit

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Rustig Nenna, kan nog alle kanten op! Al bloed geprikt?

7. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Nenna, hoe laat weet je de uitslag van je test? ik duim voor je ondanks dat je temp is gezakt. Het kan nog goedkomen. Je bruinverlies is toch gestopt?

8. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    jerina: ja ik heb geen bruinverlies meer, maar zo'n temp verlaging...:)

MG: heb net urine heengebracht.... mag over 20 minuten bellen:$:$:$

als ik nu negatief test en niet ongie wordt, woensdag weer urine testen en anders misschien bloed prikken

9. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    urinetest negatief.......:(:(:(:(:(:(:(:(SHIT

10. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    he meissie... dikke knuf, balen joh! hopen dat t gewoon nog te vroeg was en dat je temp straks weer omhoog knalt..

11. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    dank je trishka....... aan mijn buik te voelen... denk ik dat ik ongie ga worden, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit:)

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

@Nenna, wat balen dat je temp gezakt is en dat je urinetest negatief was.. Ga voor je duimen dat je ongi wegblijft en je woensdag alsnog een positieve test krijgt!

13. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ahnee Nenna, wat k*t!!!!!! Hopelijk was het gewoon nog te vroeg!!!

14. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Oh dat is klote Nenna :(. Ik vind het echt rot voor je.

15. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Hee meiden, ik schrok net een beetje. Had een klein beetje bruinverlies toen ik naar de wc ging in mijn slip en een heel klein beetje bij het afvegen. Verder heb ik geen krampen, maar de schrik zit er even goed in.

Ik heb de verloskundige gebeld, maar de praktijk zit dicht en er wordt niet opgenomen op het spoednummer. De dienstdoende verloskundige zal wel bezig zijn.

Wat denken jullie? Tweede keer naar de wc gaan had ik geen bruinverlies meer, maar ik ben echt geschrokken. Gelukkig is er vanavond spreekuur en anders ga ik er dan even langs.

16. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Snap dat je schrikt, zou ik ook hebben hoor! maar denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor meid, zolang t maar niet erger word en roodverlies is.

Ik zou wel voor je eigen gemoedsrust naar t spreekuur gaan, al is t maar om van een deskundige te horen hoe en wat. Daar is t spreekuur voor toch?

Dikke knuf!

17. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    misschien een klein beetje oud bloed wat er nog gezeten heeft????
    kan me voorstellen dat je schrikt...:) Ik zou als ik jou was gewoon vanavond even bellen. Zij kunnen jou het best gerust stellen.....
    Het zit vast wel goed.....is het helemaal gestopt??

komt goed meid:)

18. nenna

nenna Bekend lid

Nov 9, 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Ik heb zelfs best veel roodverlies gehad bij mijn zoon.... toen was ik een week of 6 zwanger.
    Na een echo zeiden ze dat het gewoon een adertje geweest kon zijn.
    geen buikkrampen is goed volgens mij......

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames, ben ik weer!

Ik ben 1kg lichter (de eerste 10kg is eraf), en een kind rijker (ja je leest het goed, ik BEN ZWANGER) vandaar dat *** gevoel steeds. Geloof het zelf nog steeds niet, WEER spontaan zonder behandeling en ondanks de vruchtbaarheidsproblemen.
    Moet nog de vk bellen maar ik wacht eerst de echo af volgende week, ben zo benieuwd en hoop dat er wat et zien is *duimt heel hard*.

@Nenna, balen meid dikke knuff. Hoop dat het gwn nog te vroeg is en dat ie straks positief is!

@Jerina, beter teveel bellan dan te laat bellen en vaak zegt dat niks zolang er geen krampen zijn maar gwn aan de bel trekken meid als het niet goed voelt!

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hvj wat een superrrrrr leuk nieuws: GeFeLiCiTeErD :):):)

Share This Page