Ei kwijt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JacQie1985, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JacQie1985

    JacQie1985 Actief lid

    20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi meiden!

    Even een "klaagzang". Een heel kleintje dan he.
    Ik ben 8 september gestopt met de pil, we willen graag voor een 2e wondertje gaan.
    Op 11 september kreeg ik netjes m'n onttrekkingsbloeding die 3 dagen licht aanhield. Rond de 22e september voelde ik een zeurend gevoel rechts onderin in m'n buik, misschien was dat het rijpen van het eitje wel?
    Ervoor al regelmatig aan de slag gegaan met manlief :D om de 2 a 3 dagen toch wel ons best gedaan.

    Vanmiddag een zeurend buikpijn gevoel, rugpijn en wat druppels bruin bloed. En een paar uur later wat roder bloed dus ik ben vandaag ongesteld geworden, helaas.

    Manlief en ik hebben besloten nog niemand te vertellen dat we voor een 2e willen gaan, vandaar dat ik nu m'n ei niet kwijt kan om het iemand te vertellen dat ik er eigenlijk verschrikkelijk van baal dat ik ongesteld ben geworden. Maar andere kant wel blij dat de eerste cyclus 25 dagen duurde, soms lees je dat bij meiden de eerste cyclus zo lang duurt.

    Ik weet dat dit pas de 1e ronde is, maar ben toch teleurgesteld. Ligt ook waarschijnlijk aan dat ik nu wat emotioneler ben, kan al janken bij een zielige reclame...

    En ook weet ik dat ik eigenlijk helemaaaaaaaal niet mag klagen hoor, sommige meiden doen er veel langer over, alleen ik wilde het ook even van me af schrijven.

    Bedankt voor het lezen :)
     
  2. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Snap je teleurstelling zeker, maar zoals je zelf zegt ben je nog maar net met de pil gestopt.

    Probeer niet gelijk te verwachten dat je zwanger word, want zo makkelijk is zwanger worden over het algemeen niet en het maakt je alleen maar verdrietig.

    Hopelijk is het gauw raak voor jullie!
     
  3. JacQie1985

    JacQie1985 Actief lid

    20 aug 2012
    429
    0
    0
    Dank je wel voor je lieve reactie, Blemma :)
     
  4. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.830
    1.661
    113
    Leerkracht
    België
    Succes! Mijn eerste ronde duurde 34 dagen en toen was ik gewoon blij te weten dat mijn lichaam het wel nog doet :) Maar ik snap je wel! Op naar ronde 2, nieuwe maand, nieuwe kans!!
     
  5. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Je bent net pas gestopt met de pil en zoals Blemma al zei, zo gemakkelijk is zwanger worden helaas niet.

    Je lichaam zal waarschijnlijk ook nog moeten ontpillen en dan kan je allerlei gekke symptomen krijgen die gelijk zijn als een zwangerschap.
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden helaas.
     
  6. JacQie1985

    JacQie1985 Actief lid

    20 aug 2012
    429
    0
    0
    Ik ben ook heel blij om te weten dat het lijf het nog doet hoor, begrijp me niet verkeerd, wilde gewoon heel graag even m'n chaggo bui van me afschrijven :)
    Nu met frisse moed ronde 2 in!!
     
  7. Magnolia83

    Magnolia83 Fanatiek lid

    12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Herkenbaar hoor, iedereen hoopt dat ze een one hit wonder zijn maar reëel is het natuurlijk niet.

    Ik was ook hevig teleurgesteld toen ik ongesteld werd, en vervolgens toen ik de derde maand niet zwanger was (was van onze dochter de derde ronde zwanger) En nu ronde zes alweer en ook dat is nog helemaal niet lang statistisch gezien.

    Trek er minimaal een half jaar voor uit, alles binnen die periode is mega vlot.

    Succes!!!
     
  8. Loutje86

    Loutje86 Actief lid

    3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hé! Probeer er maar niet vanuit te gaan dat het meteen gaat lukken, misschien duurt het dit keer wel een jaar.. en dan maak je jezelf alleen maar gek! Toen ik net gestopt was met de pil had ik ook heeeelveel symptomen die lijken op een zwangerschap, terwijl het gewoon bij het ontpillen hoort..heel veel succes!!!
     
  9. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Ik ging er ook vanuit dat ik gelijk zwanger zou raken omdat bij ons in de familie iedereen makkelijk zwanger raakt...
    Van onze dochter was ik ronde 5 zwanger. Nu zouden we dolgraag een broertje of zusje voor ons meisje willen, maar helaas al 7 maanden bezig inmiddels zonder resultaat:(
    Zijn nu de 8e ronde ingegaan en ik besef nu des te meer dat je beter nergens op kan rekenen;)
    Succes!
     
  10. JacQie1985

    JacQie1985 Actief lid

    20 aug 2012
    429
    0
    0
    Natuurlijk is het veel te optimistisch om te denken dat het snel raak is! Had gelezen dat maar 7% in de eerste ronde zwanger wordt.
    Alleen ik had stiekem in m'n achterhoofd toch gehoopt dat het raak was omdat onze dochter door de pil heen gekomen is. Ik dacht van; het lukte toen tijdens de pil ook, dus waarom niet gelijk zonder pil! Maar dat mag ik natuurlijk niet denken, en in het verleden behaalde resultaten geven geen garanties voor de toekomst.
    We gaan vrolijk verder proberen! :D:D
     

Deel Deze Pagina