Hallo dames, Ik hoop dat er iemand mee wil kijken. Even wat achtergrondinformatie; Ik heb na mijn zwangerschap 14 maanden geen cyclus gehad. De eerste cyclus was 46 dagen en toen heb ik ook met tempen en ovulatietestjes een eisprong op dag 40 vastgesteld. Dit is dus de tweede ronde. Ik geef nog borstvoeding en ik weet dat dat er voor kan zorgen dat de eisprong niet of later komt. Ik denk een eisprong te hebben gehad op dag 12 (lekker op tijd deze keer) en daarom verwacht ik dus al 3 dagen mijn menstruatie ivm de temperatuurdaling. (Bij de vorige cyclus had ik een daling van 0,2 was ik een paar uur later ongesteld) Alleen nu twijfel ik of ik dan misschien net de eisprong heb gehad ipv op dag 12. Ik ben benieuwd wat jullie zeggen!
Ik zie heel veel open bolletjes wat betekebt dat je niet dagelijks op hetzelfde tijdstip tempt. Dat is echt een must wanneer je aan de temp methode gaat doen. Temp je verder wel rectaal?? Je hebt inderdaad nog geen eisprong gehad helaas. Je basaal ligt gemiddeld op 36.55 en dus moet hij minimaal 3 dagen op 36.85 of hoger liggen voor een eisprongstijging. Hopelijk komt hij snel
RoGiJuLi dankjewel voor je snelle reactie ja die open bolletjes is wel een ding helaas. Mijm zoontje is soms om 6u wakker en soms om 8u en ik heb heel weinig begoefte om mijn wekker dagelijks te zetten beetje lui I know Ik temp altijd rectaal. Ik denk dat ik maar weer ovulatietestjes ga bestellen ofzo