Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @puppy28 goh, dus toch wat gevonden bij de hysteroscopie! Wat goed dat je dat gedaan hebt, zeker nu het meteen verholpen kon worden en je dus echt een betere kans hebt. Dat geeft weer hoop! Ben benieuwd naar het vervolggesprek morgen.
    Gaan jullie nog een keer ivf doen of proberen jullie het ambachtelijk zeg maar? ;)

    @Killy88 Dat klinkt als een hele gezonde instelling! Benieuwd hoe het er nu uit ziet en of je cyclus zich dit keer een beetje gedraagt.
    Edit: lees net je update, wat fijn dat het toch kunstmatig kan! Als ik jou was, zou ik kiezen voor duphaston. Is mij goed bevallen! Zoveel prettiger, en ik leek er minder bijwerkingen van te hebben. Tenminste, de eerste week merkte ik helemaal niks. Daarna wel, maar het was een natuurlijke cyclus dus mijn eigen progesteron kwam er toen nog bij, en ik bleek toen natuurlijk ook zwanger te zijn...
    Aan de andere kant snap ik je terughoudendheid ook hoor, dus het moet wel goed voelen! Anders gewoon niet doen.

    @Lien4 welkom en voor jou ook spannend om nu met ECD te starten! Wat ontzettend fijn dat je zus dit voor je wil doen. Ik heb geen zus maar wel een ontzettend lieve schoonzus waar ik mijn zwangerschap aan te danken heb!

    Hier gaat alles goed. Ik ervaar het (nog) helemaal niet als zwaar. Al moet ik wel toegeven dat ik het echt rustig aan moet doen. Als ik veel sta of loop voelt mijn buik echt onaangenaam gespannen, dus ik en mijn buikband zijn onafscheidelijk! En dan dat akkefietje met mijn bloedsuikers, prik nog steeds 4x per dag. Maar zwaar? Nee, dat kan ik toch echt niet zeggen. Ik geniet enorm van het leven in mijn groeiende buik, daar kan geen ongemak tegenop!
    Alleen de juiste kleur verf kiezen voor de babykamer, da's pas echt zwaar... :roflmao:
     
    Cactus92, Lien4 en Killy88 vinden dit leuk.
  2. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Wauw wat bijzonder dat je schoonzus je wilde helpen! Hebben jullie veel pogingen moeten doen voordat het lukte of was het snel raak? En hoe oud was je schoonzus als ik vragen mag? Mijn zus is inmiddels 39 jaar... dus t wordt spannend hoe de kwaliteit van haar eitjes zal zijn, mja slechter dan die van mij kan haast niet dus dat scheelt ;)
    Geniet van dat fantastische gewoel in je buik!
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  3. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Mijn schoonzus is jonger dan ik (destijds 31) en heeft veel eitjes, dus wat dat betreft geen klagen! Desondanks toch behoorlijk wat tegenslag gehad. Je ziet de korte samenvatting in mijn handtekening ;). Uiteindelijk twee puncties gehad; alles bij elkaar opgeteld 21 rijpe eicellen, 17 bevruchtingen, 7 embryo's die dag 5 hebben gehaald, 5 terugplaatsingen, 4x zwanger (waarvan helaas maar 1x blijvend) en nog 1 cryo in de vriezer.
    Valt dus echt helemaal niets van te zeggen hoe het loopt... als de eerste terugplaatsing geen miskraam was geworden, hadden we er aan 1 genoeg gehad. Je moet denk ik ook maar gewoon net mazzel hebben, hard maar waar...
     
  4. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Zoals gezegd, ik lees mee hoor! Maar mijn concentratie is miserabel op het moment, zit helemaal niet goed in mijn vel.
    Allemaal niet zo gek denk ik, maar moet er wel mee dealen en had gehoopt dat het beter zou gaan naarmate de tijd verstrijkt, maar dat is helaas nog niet het geval..
    Ondertussen speelt er hier ook nog wat nieuws wat me bezig houdt en op de been houdt ook vooral, er ligt voor mij toch nog een laatste kans klaar! Uit wederom onverwachte hoek(en) is er toch nog weer een hartverwarmend gebaar gekomen..
    Ik vertel jullie er later over, ik houd het nu even kort. Maar wilde wel even laten weten dat ik aan jullie denk!! ♥️

    @puppy28 wat goed dat alles goed gegaan is met de operatie en vooral de einduitslag, alles tiptop in orde!! Heel goed ook dat jullie de kans pakken om met je eigen eicellen zwanger te worden. Dat die mogelijkheid er dan ineens weer is hè .. Laat het dan ook zo lopen graag!!

    @Nienke91 nog even geduld.. Maar het komt eraan! Zo spannend..

    @Lien4 welkom en bedankt voor je lieve woorden..

    @Killy88 wat toch top!! Alles weer in orde en door! Ik ben ook zeker van de duphaston, maar snap heel goed jouw gevoel en ik denk dat het belangrijker is dat je nergens aan twijfelt, dan die smerige utro maar. Ook daar komt wel een einde aan hoor..
    En verder, je bent een kanjer! Elke dag kan ik weer op je steun rekenen.. En ik denk dat we allemaal hier meeliften op je positieve instelling en je blije spirit!

    @Equivoque ik heb je alles al gezegd. Ik gun het je zo...
    En ben blij dat alles gewoon goed gaat!! Dat je geniet..
    Rustig aan en lekker je buikbandje dragen. Prikken, maar graag steeds goede uitslag.. en zo kabbel je zoetjesaan gewoon door.
    En lekker los op baby spulletjes komende weken, geniet!

    @Muisje101 Hoe gaat het??

    Liefs
     
    Equivoque vindt dit leuk.
  5. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Equivoque: Hoe gaat het met de zwangerschapsdiabetes? Beetje te doen? Je gebruikt er geen medicijnen voor he? Fijn dat de groei gewoon mooi is! Wat fijn dat je je zo relatief goed voelt! Ben zo blij voor je. <3

    @Aqua1: Welkom, ook al een heel traject achter de rug zeg! Wordt je door jouw artsen nog een beetje begeleid in de stap naar eiceldonatie?

    @Nienke91: Wat spannend!! Ben zó benieuwd hoe het allemaal gaat lopen voor jullie!

    @Killy88: Wat verdrietig lieverd. Hoe gaat het nu met je? Je klinkt als een enorm sterke vrouw, loop jezelf niet voorbij he? Gelukkig heb je een vriezer vol, maar had je deze zo gegund! Het klinkt wel alsof je een goed plan / idee hebt voor de toekomst.

    @puppy28: Wat een rollercoaster heb je meegemaakt de afgelopen weken! Wel / niet / wel / niet. Pfft. Gelukkig heb je volgens mij een hele goede dokter gevonden daar. Is het plan om dan nu nog een IVFpoging met eigen eitjes te doen? Hoe voel je je nu na de OK?

    @Lien4: Wat spannend! En intens lief van jouw zus!

    @Cactus92: Och meid, wat spannend allemaal. Wat logisch ook dat jouw concentratie nog niet is wat je zou willen en dat het allemaal veel is om te verwerken. Ik ben vorige week bij een medische zwangerschapsafbreking betrokken geweest via m’n werk en heb de hele dag aan je moeten denken. Ik stuur je dan ook heel veel liefde via het web naar je toe.

    Hier gaat het goed. Laatste maand zonder hormonen. Bij mijn volgende cyclus start ik weer met de pil, dat is over een week of 2. Heel erg spannend, onze laatste poging met eigen eicellen. Ondanks dat ik er weinig vertrouwen in heb, weet ik, ook dankzij het forum hier, dat ik er erg dankbaar voor moet zijn.

    Hoop dat jullie allemaal een beetje kunnen genieten van het mooie weer. <3
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  6. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    @puppy28 dus toch wat gevonden! Over rollercoaster gesproken... spannend zeg! Ben zo benieuwd hoe t bij jullie allemaal gaat lopen! Hoe voel je je er nu onder? Kan je t een kleinnnn beetje plaatsen allemaal?

    @Equivoque fijn te lezen dat het goed gaat zeg! Voor mijn gevoel gaat t nu echt ineens mega opschieten voor je, haha! Zou er voor tekenen, dat kleuren uitkiezen als meest zwaar wordt ervaren :D! Succes! Hihi

    @Killy88 in jouw verhaal kom ik er dan toch weer achter wat voor een leek ik ben he... ken die medicatie allemaal nog niet :D ik wens je gewoon vooral veel wijsheid toe, mag dat ook? Haha! Hoe gaat ie nu? Spannend weer? Ik duim in elk geval gewoon door!!

    @Lien4 welkom hier. Wat een weg heb jij al begaan zeg, potverdorrie :(! En wat spannend nu ook te gaan starten met ECD, veel succes!

    @Muisje101 oh wat ontzettend spannend voor je! Komt nu dan echt dichtbij ineens, ‘de laatste poging’. Lijkt me toch ook vreselijk hoor! Hoor ook wel eens om me heen ‘ik heb tenminste die kans nog’ of bij meiden waar ze niets kunnen vinden en een zwangerschap toch uitblijft hoor ik wel eens ‘nou ja ik zou niet in jou schoenen willen staan’. Dan kan ik eigenlijk alleen maar denken, ik wéét tenminste waar ik aan toe ben. Daar ben ik dan weer best ‘dankbaar’ voor... zet m op!

    @Cactus92 och lieve meid is toch hartstikke logisch dat je even wat stiller bent. Hoop alleen dat je weet dat we aan je denken! Hoop ook dat je jezelf de tijd gewoon blijft gunnen om t te verwerken. Spannend zeg, die kans uit onverwachte hoek... ❤️

    Wij gaan komend weekend lekker 3 weken weg, aan toe hoor! Ineens lijkt iedereen om me heen zwanger en, erger nog, doet het me ineens iets. Niet dat ik het de ander niet gun maar dat bij mij de onzekerheid toeslaat of ik ooit degene mag zijn met dat nieuws zeg maar. Klein dalletje denk ik zo, haha! Maar ik laat t maar even gebeuren, misschien werd t tijd na 1,5 jaar eindelijk eens wat tranen te laten vloeien ;)! En precies goed getimed dus, op vakantie belafspraak met MCK en misschien bij terugkomst wel starten... :| (zal mn dalletje gewoon door de spanning komen?)

    ennuhhhhh sorry voor t mega verhaal hoor! Hahaha fijne avond ladies!
     
    Lien4 en Cactus92 vinden dit leuk.
  7. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Hm, vandaag het advies gekregen om toch met insuline te starten :(. Alleen voor het slapen gaan, maar toch jammer... merk dat ik nog niet 100% overtuigd ben van de noodzaak, maar goed, zal toch wel het beste zijn voor de kleine dus we zullen maar weer braaf een prikje gaan zetten savonds. Brings back memories... :p

    @Muisje101 Oh spannend hoor, het komt steeds dichterbij... doe je het begin van de behandeling nog in Nederland of gaat de hele stimulatie in Spanje gebeuren? Ik hoop dat de magische superzaadselectie de gouden greep gaat zijn!

    @Nienke91 een hele fijne vakantie!! Geniet ervan en hopelijk geeft het verwachte telefoontje er nog een gouden randje aan!

    @puppy28 héél benieuwd naar het eindoordeel van dr. V....
     
  8. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    @Cactus92 weer goed nieuws uit onverwachte hoek? Ik sla hier meteen aan het duimen voor je, dat het gaat verlopen zoals je wilt, tis je zó gegund!

    @Equivoque 27 weken al weer, WoW! De tijd vliegt zeg! Helemaal gemist dat je zwangerschaps diabetes hebt, dat is even slikken maar gaat natuurlijk allemaal helemaal goed komen!

    @Killy88 geweldig dat alles er weer goed uitziet, hopelijk snel weer plaatsnemen op het wachtbankje en dit keer met positief resultaat!

    Hier is alles goed met ons mannetje. Al verschillende sprongen meegemaakt en we beginnen elkaar een beetje meer te kennen. Het is af en toe echt ongelofelijk zwaar maar gelukkig iedere keer weer die beloning als hij er dan zo gelukkig en tevreden bij ligt of zit. ❤️ Vorige week een laatste controle gehad in het ziekenhuis. Daar waar ze eerder een kleine hartruis hoorden, was hij er nu helemaal overheen gegroeid. De kinderarts was heel erg tevreden over zijn gezondheid. Tis een sterk ventje, gezond en groeit helemaal precies op zijn lijntje

    Deze afgelopen 11 weken hebben me weer een goed laten zien hoeveel geluk wij hebben gehad en ik hoop met heel mijn hart dat jullie dit ook binnenkort mee mogen maken ❤️
     
    Nienke91, Killy88 en Cactus92 vinden dit leuk.
  9. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @peque Wat fijn om van je te horen!! En wat goed dat alles goed gaat..
    Ja, zal best zwaar zijn op zn tijd, je kunt dat niet van te voren inschatten.. Maar het is het dus ook allemaal waard.. zoveel liefde voor dat lieve mannetje! ♥️
    Hartruisje weer weg, best snel ook wel, maar heel fijn!
    Ga jij alvast maar duimen ja, voor mij! Ik kom er op terug.

    @Muisje101 wat spannend meis! Ik hoop echt van harte dat het gebrek aan vertrouwen bij je zo onterecht is.. dat ineens toch dat wonder geschied door de door equivoque zo mooi benoemde magische superzaadselectie! :D

    @Nienke91 wat heerlijk dat je lekker weg gaat! En op t goede moment dus...
    Hopelijk laadt je goed op en als je terugkomt kun je er met goede frisse moed tegenaan! Laat ons weten hoe het belletje verliep..
    Veel plezier!!

    @Equivoque hè gadver, is het nu toch zover.. balen!! Maar natuurlijk doe je wat moet gebeuren.. maar toch. Ja dat brings back memories.. dat geloof ik.
    We draaien ons hand niet meer om voor een spuitje hè!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  10. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 nog even reageren op je post.. Zit je in de verpleging? Dat je betrokken was bij een zwangerschapsafbreking...
    Heftig hè...
    Ik hoop dat die vrouw met net zoveel respect en liefdevolle verzorging is behandeld als dat ik dat ben toen. Dat doet zoveel goeds...
    Bedankt voor je lieve woorden!
     
  11. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Lieve dames, ik bericht even alleen wat er gezegd is vandaag, want voel me gewoon niet echt lekker in mijn vel. Ik zal morgen al jullie berichtjes doorlezen, zoveel bij te lezen zo te zien! :)

    Vandaag dus naar dr V. geweest.. ze heeft me uitgelegd wat er nu precies gedaan is.. nou baarmoeder ingeknipt tot normale grootte, adenomyotische cyste weggehaald en ik had tóch verklevingen bovenin mijn baarmoeder (verklaring voor mijn andere soort menstruaties dan vóór de curretages), deze heeft dr. C. ook weggehaald (laatste x dat ik zwanger was had het volgens haar dus geen schijn van kans, want geen ruimte om te groeien). Voor de adenomyose krijg ik nu 3 maanden het decapeptyl depot gespoten om alles tot rust te brengen daarbinnen. Eind september heb ik weer een hysteroscopie om nog een x de check te doen of alles in orde is, en daarna is het advies om zelf ‘ambachtelijk’ (moest hier toch wel heel hard om lachen @Equivoque) te proberen, dus geen ivf of iui.. ben ik ook wel blij mee eigenlijk.

    Waar ik me vandaag dus niet lekker door voel (heeft ook te maken met de vermoeidheid vandaag waardoor mijn angststoornis weer om de hoek komt kijken), is dat alle uitslagen goed waren, behalve eentje die ‘zwak positief’ is, dat is anticoagulans lupus (iets met auto-immuunziekte/trombose etc).
    Dr. V. gaf aan dat ik me daar absoluut geen zorgen over hoefde te maken en dat het wel vaker vals positief is en er daarom na 12 weken opnieuw getest moet worden. Maar met mijn hypochondrie icm vermoeidheid, is dit iets waar ik de hele dag al over pieker. Lijkt wel of er steeds iets bij komt. Ik weet ergens wel dat het allemaal (nog) niks wil zeggen, maar voel me gewoon echt niet fijn.
    Sorry, moest het er even uitgooien.. heb hier wel ooit gezegd dat ego posts niet bestaan, maar dit voelt wel als een ego post (sorry daarvoor!).
     
  12. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @puppy28 wat vervelend dat je je zo voelt!! En als je al last hebt van hypochondrie...
    En neem van mij aan, dat wordt in een traject als deze bij iedereen bijna wel getriggerd, alles goed willen doen, overal zorgen over, niks vertrouwen.. bijna zelf de witte jas aantrekken en elke stap controleren. (En daarmee wil ik niet je angststoornis bagatelliseren hoor..)
    Even gekeken wat het inhoudt.. Een trombose ding dus.. Fijn dat ze dit herhalen en hopelijk was het inderdaad vals positief. En anders zoeken ze het nog goed uit neem ik aan? Zodat er op geanticipeerd kan worden wanneer je begint met pogingen zwanger te worden.
    @Equivoque heeft ooit een test gehad ivm stolling ook, dus er is wel iets wat er mogelijk is, mocht het blijken wel zo te zijn.
    Probeer het voor nu even los te laten. Je gaat een rustperiode tegemoet en kan even niks. Probeer die rust te pakken en zie verder over 12 weken..
    Ik weet dat dat makkelijk klinkt, maar er is nog niet echt concreet iets geconstateerd waar je wat mee kan.
    En er zijn wel heel veel dingen wèl opgelost! Wat fijn!
    Klinkt bijzonder.. een knip in de baarmoeder om te vergroten.. hoe moet ik dat zien??
    En geen probleem hoor, even van je afkrabbelen hier! Mag gewoon, geen probleem. Wordt gelezen en gezien, ook al is er niet direct een antwoord of troostend woord. Wegschrijven lucht altijd op!
    Hou je taai!!
     
  13. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Nienke91: Daar heb je ook wel gelijk in. Dat je weet waar je aan toe bent, en dat is heel veel waard in dit traject. Had het er vanmiddag met m’n man over, hij zei ook dat hij juist al die onzekerheid zo zat is. Zelfs zo zat dat hij misschien na deze poging er wel helemaal mee wilt stoppen. Nouja, dat zien we dan wel weer. Ik geloof dat als ik nog door zou willen gaan, hij me dat nooit zou ontzeggen, maar is wel een duidelijk signaal vanaf zijn kant. Ik hoop voor nu dat je een heerlijke vakantie zal hebben! Ga je naar de zon toe? Ging jij ook naar Portugal (zoals iedereen hier? ) Het lijkt me ook goed tijd te maken / hebben voor de emoties die je nu voelt, want die horen meer dan bij dit stomme traject. Ik hoop op een hele goede belafspraak voor jullie binnenkort!

    @Equivoque: Jammer zeg! ‘Gelukkig’ ben je ondertussen een expert in prikjes zetten, maar leuk is anders. De term ‘magische superzaadselectie’ houden we er in hier hoor! Geweldig geformuleerd!

    We moeten op dag 8 van mijn cyclus in september in Spanje zijn. Dus, geen uitgangsecho, geen controles in Nederland, ‘pas’ op dag 8 controle daar.

    @peque: Fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie!

    @Cactus92: Ik ben arts binnen de verloskunde/gynaecologie. Jij ook bedankt voor jouw lieve woorden. M’n duimen draaien rondjes voor je. <3

    @puppy28: Jeetje, over rollercoaster gesproken. Pfft, wat bizar allemaal. Maar lieverd, blijf ademen, over 3 maanden krijg je toch opnieuw controle. Ik snap dat als je moe bent alle copingsmechanismen wat minder sterk zijn, maar probeer heel lief voor jezelf te zijn, goed voor jezelf te zorgen en een beetje bij de dag te leven. Meer dan dat kan je nu toch niet doen? En over 12 weken krijg je opnieuw een controle, dus je zorgen maken, verandert niks aan de uitkomst, maar maakt de tussentijd alleen maar zwaarder. <3
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  14. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Hahahaha nou breekt Mn klomp!!

    We hebben een arts verloskunde / gynaecologie in ons midden :D

    @Muisje101 Jou moeten we houden hier!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  15. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Haha, ik dacht dat jullie dat wisten. :roflmao: Doe weinig met fertiliteit met m'n werk, dus heb niet veel meer kennis dan jullie hoor. <3
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  16. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Muisje101 Oh oh, you blew your cover... :| nu is het hek van de dam en gaat iedereen je bestoken met vragen :roflmao:!

    @puppy28 geen verontschuldiging nodig voor je ego-post hoor! Af en toe moeten we gewoon even ons ei kwijt, niks mis mee en daar zijn we hier voor!
    Voor wat betreft het lupus anticoagulans, dat is inderdaad één van de factoren waarop wordt getest bij het herhaalde miskramenonderzoek. Maar deze kan ook tijdelijk verhoogd zijn door andere oorzaken, dus er is pas wat aan de hand als het over 12 weken nog steeds verhoogd is. Die 12 weken moet je nu toch al afwachten gezien het depot, dus hopelijk lukt het na een paar nachtjes goed slapen om dat een beetje opzij te zetten en daarmee pas te dealen als het daadwerkelijk aan de orde is. Ga de komende 3 maanden gewoon zoveel mogelijk leuke dingen doen en genieten van de zomer! Met veel oefenen van het oudste ambacht in het vooruitzicht in de wetenschap dat dat nu wel wat zou kunnen gaan opleveren ;)
    Maar dat gezegd hebbende: ik snap de tegenvaller zeker wel hoor, er wordt steeds iets nieuws uit die hoge hoed getoverd lijkt het wel. Dat heb ik nu ook een beetje met die diabetes, nu ook nog aan de insuline en vaak betekent dat ook dat je tussen 38 en 39 weken wordt ingeleid en dat viel me ook even koud op m'n dak... met een opmerking van de gyn erbij dat mijn baarmoeder kleiner is dan gebruikelijk op deze termijn en hoewel alles er op de echo tiptop uitzag en het kindje goed is gegroeid kan ik dat toch ook niet zomaar loslaten merk ik. En dan moet ik vanavond insuline gaan spuiten terwijl ik de laatste twee dagen nuchter wel weer netjes onder de 5 zat, ben ik meteen bang dat ik 's nachts in een hypo schiet en niet meer wakker word...
    Dus dat soort gedachten zijn mij zeker niet vreemd! Het is de aard van het beestje en daar doe je helaas niet zoveel aan, al leer je gaandeweg wel wat meer om je er maar aan over te geven...
     
  17. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Dat is inderdaad een duidelijk signaal van jouw man @Muisje101, heftig! Hoop dat je tot die tijd een beetje kunt genieten van de zomer en dat t de allermooiste uitkomst ooit voor jullie straks is... ❤️
    Wij slaan trouwens Portugal over, kan eigenlijk niet he in dit forum?! Haha! Het wordt een reisje richting Zwitserland/Oostenrijk/Italië. Nog niet helemaal gepland. :)

    @puppy28 ahg wat ontzettend naar dat je je zo voelt! Het is ook niet niks allemaal. Je wordt in beginsel een soort van van het kastje naar de muur gestuurd en na verloop van tijd blijkt dit allemaal. Dat is een bizarre rollercoaster hoor! Ik hoop dat dit over 12 weken goed is! Zal heel hard voor je duimen, ben toch al zo lekker bezig voor de rest hihi!

    Wat leuk iets van je te lezen @peque! En nog fijner om te lezen dat alles goed gaat! Lekker van genieten!
     
    peque vindt dit leuk.
  18. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 nee dat wisten we niet.. niet dat ik me kan herinneren.
    Bij het arts afdeling gynaecologie/verloskunde denken wij natuurlijk, hoppa, onze eigen arts aan boord, alle vragen voor muisje idd!
    Nee maar zonder gekheid... wat lijkt het me ontzettend moeilijk je werk uit te voeren met zo'n grote kinderwens en zoveel tegenslag en onzekerheid..
    Hopelijk keert het tij zich snel!! Ik duim heel hard..

    @Equivoque hoe gaat het met de insuline? Merk je daar verder zelf wat van? En je waarden, die blijven mooi verder?

    @puppy28 hoe voel je je nu meis?

    @Killy88 hoe is de gemoedstoestand? Laait de hoop weer wat op nu je weer opbouwende heen bent?
     
  19. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Ik zal ook even mijn nieuws vertellen. Mijn strohalm... waar ik me aan vastklamp en op stort momenteel.
    Ik ben via dit forum benaderd door een hele lieve meid, een stille meelezer, die me haar rest embryo's wil doneren.. hoe een mooie mail was dat!! Nu ligt dat wat gecompliceerd ivm overdragen, was via buitenlandse kliniek.. Zij zou zich daar hard voor willen inzetten dat voor elkaar te krijgen.
    Ook binnen onze groep heeft iemand zich verdiept in de mogelijkheid haar rest embryo's aan mij te donoren, maar dat was ook gezien overdacht niet mogelijk. Ook buitenland, maar ander land.
    Hartverwarmend zij mij het zo gunnen en zo'n grote stap zouden willen nemen. Jullie snappen hoe dat voor mij voelt.. ♥️
    Maar, er is nóg een stel via mijn privé wat zich heeft gemeld! En deze overdracht is makkelijker, dus voor mij de rede om hier verder mee te gaan uiteraard. Het is allemaal al moeilijk genoeg en neemt al erg veel tijd en deze mogelijkheid kan in principe meteen worden gepakt. Gezien mijn leeftijd wil ik dat ook.
    Ik krijg een kans met embryo's van een stel uit Nederland, wat gebruik heeft moeten maken van een draagmoeder. Zij hebben een eigen eiceldonatrice en aparte draagmoeder gezocht. Uit deze ronde is een gezond kindje gekomen en nu zijn er eigenlijk nog genoeg embryo's over. Zelfs als zij nog zouden willen proberen dan zijn er genoeg.. Gezien de behoorlijke kosten die ermee gepaard gaan is zowel voor hen als voor mij maar 1 of 2 pogingen mogelijk.
    Deze behandeling heeft plaatsgevonden op Cyprus en ik zal dan ook die kant op gaan.
    Ben momenteel druk met voorbereidingen. Contact, bloedtesten etc.
    Dit naast het feit dat ik eigenlijk mentaal op ben.. Maar de wens neemt je over hè en er komt kracht waarvan ik niet wist dat ik het nog had.. Dus meiden, dit is mijn grote nieuws. Nooit verwacht dat er na mijn laatste poging, na het verlies van Fos, toch nog kansen zouden komen... Ik ben dankbaar.. maar doodsbang ook..
    Ik hoop weer vertrouwen te krijgen en er met goede hoop om te gaan!
     
    Magnolia29, Kiki11111981, Lien4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Poeh, ook een stille meelezer, maar wilde dit niet zomaar wegklikken. Tranen in mijn ogen en kippenvel. Ik hoop dat het gaat lukken. Wat fijn dat er mensen zijn die zo’n bijzonder geschenk willen geven. Ik hoop echt dat je na Fos nog een kindje mag krijgen. Heel veel succes en veel geluk!
     
    Tuttebelleke, Killy88 en Cactus92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina