Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door cd28, 2 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    Visje79 vindt dit leuk.
  2. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Lieve @Cactus92

    Wat ontzettend bijzonder dat er uit zoveel hoeken genereuze hulp wordt aangeboden. Hulp waarvan je niet wist dat het zou komen en het is niet in woorden uit te drukken hoe speciaal dat is.

    Ik denk dat je uit al die mogelijkheden de beste hebt gekozen, hoe je erover na hebt gedacht en het aan wil pakken: Ik neem mijn pet diep voor je af. En dat doe je helemaal ‘alleen’, zonder partner. ‘Wij’ kunnen onze zowel psychische,
    als financiële lasten samen delen, jij doet het wel alleen. Ik ben ontzettend trots op je.

    De weg die je gaat afleggen wordt weer vreselijk. Maar het lichtpuntje is daar. En ik geloof en nogsteeds heilig in dat het gaat lukken. En zal je hand -op afstand- vasthouden komende tijd.

    Je bent een kanjer!

    Liefs en een dikke kus
    Kelly
     
    Kiki11111981 en Cactus92 vinden dit leuk.
  3. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Killy88 ♥️♥️♥️ Te lief!! Heel erg bedankt voor je steun, altijd weer.. xxx
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  4. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Nienke91: Wat een heerlijke vakantieplannen! Veel plezier!!

    @Cactus92: Whoaa! Wat lief! Wat fijn dat er zoveel mensen met jou meeleven en je zoveel liefde geven. Wat bijzonder dat er dan toch, vanuit je kleine teen, nog een spoor energie te vinden is. Ik hoop dat je, ondanks dat je nu al je energie hiervoor nodig hebt, wel ook tijd en rust kan vinden om een klein beetje te helen / te rouwen / whatever it takes. Omdat je, ook als het lukt, ik het je zo erg gun om mentaal weer wat rust en energie te krijgen. Bedoel ik alleen maar lief en wou dat ik wat voor je kon betekenen. <3

    @Killy88: Hoe gaat het met jou?
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  5. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Muisje101 dankjewel ♥️
    Ik dacht dat ik daar mee bezig was.. rouwen, helen, weer een beetje tot rust komen.. tot ik vorige week op a.t. basis wat uurtjes ging werken. Heel minimaal. Nou, dat ging helemaal niet. Hartkloppingen, hoofdpijn, slapeloosheid etc.
    Huisarts zegt dat het gewoon op is en ik moet luisteren naar mijn lijf. Maar is lastig hoor, zit niet in mijn karakter om eraan toe te geven en voel me verantwoordelijk en schuldig ten opzichte van werk. Gelukkig pushen ze vanuit daar niet. Maar toch..
    Dus met de dag maar kijken en proberen zo stress vrij mogelijk te zijn, dat is toch het beste voor de komende poging..
     
  6. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Hoi @Muisje101
    Hier gaat t redelijk. Ff wat rot dagen achter de rug omdat het weer niet is gelukt. Maar komt goed hoor! Ik tel af naar vrijdag, hoop dat Mn bms dan dik genoeg is en we weer een cryo kunnen plannen. Vanavond neem
    Ik de vrouw mee uiteten, ff lekker samen eruit. Daar knapt een mens van op!
     
    Kiki11111981 vindt dit leuk.
  7. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    @Cactus92 echt hartverwarmend, al die mooie gebaren en lieve woorden voor jou ♥️♥️♥️
    Het wordt weer ontzettend enerverend, en logisch ook dat er dan weinig energie over is om je te concentreren op werk en andere zaken. Maar deze kans moet je gewoon aangrijpen voor jezelf, het is nu of nooit. En hier leven weer heel veel mensen met je mee!

    @Killy88 lekker gegeten samen?
    Vrijdag dus weer een echo, komt vast goed! Ik hoop wel dat ze bij Geertgen een goede vriezer hebben, met die temperaturen volgende week... ;)
     
    Cactus92 en Killy88 vinden dit leuk.
  8. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.373
    8.467
    113
    Laat los....echt....
    Werken kan je nog je hele leven. Nu is de tijd om echt even aan jezelf te denken.
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  9. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Wat een mooi nieuws weer meis! ik ga weer hard voor je aan het duimen!

    Vind het allemaal zo oneerlijk verdeeld, jij hebt al zoveel pijn gehad, en moet er zo voor strijden, voor nieuwe kansen, voor mogelijkheden toch je droom te vervullen.

    En dan zit ik hier terwijl het bij ons “gewoon in 1 keer” gelukt is, met ons kleine wondertje in dromenland op mijn borst mee te lezen.... ik gun het je zo!

    Duim duim duim duim en heel veel ❤️❤️❤️
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  10. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Cactus92: Het is ook heel lastig om toe te geven dat het misschien niet gaat. Werk is wel het minst belangrijke voor nu, maar ik snap dat het zeker ook een factor is die meespeelt. Dat herken ik ook. Maar het belangrijkste is nu dat jij herstelt, dat je tijd hebt om weer te kunnen ademhalen en tot rust te komen. Werken kan je je hele leven nog. <3

    @Killy88: Fijn dat jullie lekker samen uit eten zijn gegaan. Het gaat wel in een tempo achter elkaar door zeg! Ik duim vrijdag weer voor je.
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  11. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Joeh joeh! Ik heb mijn echo vervroegd naar vandaag en kom er zojuist van terug.

    Nestje is er weer klaar voor. Ik heb aanstaande dinsdag terugplaatsing :)
     
    Cactus92, Magnolia29, Louise11110 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Equivoque

    Equivoque Fanatiek lid

    9 apr 2017
    1.046
    878
    113
    Vrouw
    Haha, kon je niet wachten tot vrijdag? ;)
    Maar top! Dinsdag it is!
    Heb je ze gevraagd om deze keer wel even een plakker te ontdooien?
     
    Killy88 en Kiki11111981 vinden dit leuk.
  13. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Wat een snelheid! We gaan weer duimen!❤️
     
    Killy88 vindt dit leuk.
  14. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Haha ik heb ze idd gevraagd nou eens de goede te ontdooien haha ;)

    ‘Het ziet er prachtig uit mevrouw, ik heb alle vertrouwen’ Ja doc, dat heb ik al 4x gehoord... Nou, we gaan het weer zien!
     
  15. Cactus92

    Cactus92 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    1.026
    955
    113
    Vrouw
    @Madelie ik weet het.. Maar loslaten is zo moeilijk.. Ik ga mn best doen en elke dag weer tegen mezelf herhalen dat ik en mijn wens nu op 1 staan.
    Knuffel voor jou en je meisjes ♥️

    @peque Dankjewel!! Voor alles.. ♥️
    Jij en @Equivoque geven ons hoop hier!!

    @Killy88 bijna dinsdag... Ook al weet ik dat je vertrouwen op een 0 punt zit, gaan we hier evengoed in steun- en zenuwstand! Want elke kans is een kans, echt waar.. ook zo'n sneeuwvlokje kan je zomaar doen verrassen..

    @Muisje101 hoe gaat ie met jou? En je man...

    @Nienke91 wil je niet storen tijdens je fijne vakantie, maar is de belsafspraak met MCK al geweest?

    Ik worstel elke dag met mezelf en mn gevoelens. Ups@downs.. jullie kennen het.
    Ondertussen druk met regelen voor Cyprus, maar niet alles en iedereen werkt mee, zoals jullie ook kennen..
    Dus morgen weer strijdbaar aan de telefoon hangen.
    En ondertussen heeft mn eisprong besloten voorlopig even weg te blijven. Lang leve laag amh...
    Dus bid vooral dat de cyclus zich snel herpakt!
     
  16. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.373
    8.467
    113
    Dank je wel! Zal de meisjes een knuffel namens jou geven.

    En ook ik vond loslaten moeilijk. Ik heb toen besloten er niet meer over na te denken en te malen, maar het gewoon te doen. Riep mezelf gewoon een halt toe als mijn gedachten weer op hol sloegen. Dit deed ik door letterlijk nee tegen mezelf te zeggen en mezelf alleen te focussen op het hier en nu. Jou gaat dat ook vast lukken.
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  17. Muisje101

    Muisje101 Actief lid

    11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    @Killy88: Succes dinsdag! De duimen draaien weer overuren voor jullie!

    @Cactus92: Ik vind je zo stoer. Je bent zó stoer. Het is niet meer dan logisch je je voelt zoals je je nu voelt. (Rare zin...) Hopelijk zorgt jouw gekke cyclus ervoor dat je wat meer tijd hebt om alles goed te regelen. Het blijft lastig om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen he? Maar, jij kan dat. Heb ik al het vertrouwen in. Je zal weer een weg vinden om dit alles te laten lukken. Zou je al op korte termijn die kant op gaan? Moet je nog allerlei onderzoeken doen vooraf?

    @Nienke91: Ik ben ook nieuwsgierig of je al wat gehoord hebt!

    Hier is het pittig dit weekend. Ik verwacht komende week ongesteld te worden, wanneer is altijd de vraag, en dan moet ik weer beginnen met de pil. Vorige cyclus ben ik daar zó ziek van geweest, dus ik zie hier ook best wel tegenop. Tot die tijd merk ik dat ik aan het aftellen ben en veel meer bezig ben met het hele traject dan de afgelopen maanden. Ik ben weer boos, verdrietig, vlak. Ik kan het niet hebben dat ook alle mensen die ik stom vind maar kinderen krijgen. Redelijk gefrustreerd dus.
    Daarnaast ook komende week een heel belangrijk sollicitatiegesprek voor een baan die ik echt heel graag wil hebben. Dus veel spannende dingen!
     
    Cactus92 vindt dit leuk.
  18. Killy88

    Killy88 Fanatiek lid

    1 aug 2018
    1.394
    2.307
    113
    Vrouw
    Lieve meiden,

    Ik lees wel mee hoor! Maar kan het allemaal even slecht opbrengen te reageren. Het vertrouwen heeft een tikkie gehad en morgen Is de cryo tp. Wil me er eens een keer niet mee bezig houden dus als ik wat afwezig ben, mijn excuses.

    ❤️
     
  19. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Wauw @Cactus92.... wauw.... Wát bijzonder! Wat een mooie mensen bestaan er toch, inclusief yourself. En wat gaat het spannend worden inderdaad. Maar je bent een powervrouw dus met volle moed er tegenaan en wij duimen duimen duimen. Ik denk aan je!

    @Killy88 niet zo gek dat t vertrouwen een klap heeft gekregen hoor! Excuses echt zó niet nodig. ff normaal doen nu;)! Heel veel succes morgen... en vooral daarna... ❤️

    @Muisje101 spannende week dus voor jou ook! Toi toi toi, u can do it en zal ook aan jou denken natuurlijk!

    Hoe heb jij t gehad in die hitte @Equivoque?

    Hier is het héérlijk. Echt top! Ennuhhhhh, de donatrice lijkt op mij ;)! Hahah nee gekkigheid maar (bijna) alle kenmerken waar ze op matchen (huidskleur, haarkleur, haar structuur, kleur ogen, bouw en lengte), die matchen! Ze is alleen iets kleiner dan ik, maar who cares? Haha! Ik ga AS WE SPEAK bellen om t voorstel te accepteren en een startgesprek te plannen... :|
     
    Cactus92, Magnolia29, Muisje101 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Hey lieve dames, ook ik ben een beetje stil geweest de afgelopen tijd. Had het even nodig om alles op een rijtje te zetten. Ben tussendoor nog ongesteld geweest en EIN-DE-LIJK weer zoals het hoort, zo fijn gevoel.
    Zit nu aan t decapeptyl depot met de nodige bijwerkingen (lees: opvliegers, nee niet door de hitte). Eind september weer een hysteroscopie om te checken of alles er nog goed uit ziet daar binnen en dan kunnen we zelf ‘ambachtelijk’ van start. Heb het MCK gesproken en we hebben afgesproken dat we het een half jaar zelf gaan proberen, na het decapeptyl depot. Dus zo rond april (als het dan niet gelukt is), mogen we weer contact opnemen en kunnen we evt. gelijk door met het ecd traject.

    @Nienke91 super spannend!! En wat goed dat ze zo’n goede match hebben weten te maken!
    Ik ga straks volop voor je duimen!!

    @Killy88 idd helemaal niet gek dat je je zo voelt. Tis zo’n emotionele rollercoaster en soms heb je gewoon even tijd voor jezelf nodig om alles weer te kunnen relativeren. Ik ga iig ook voor jullie duimen morgen!

    @Cactus92 wauww, ik was even stil toen ik het las. Hoe mooi is dit en het is je van harte gegund! Ik weet zeker dat het goed gaat komen. Ookal is het een hoop geregel, jij gaat dat allemaal voor elkaar krijgen! Maar vergeet tussendoor ook niet dat je goed je rust neemt voor jezelf. ❤️

    @Muisje101 wat herken ik mijzelf in wat jij schrijft. Bezig bijtje! Die gevoelens daar worstel ik ook wekelijks mee omdat ik dan toch weer via via geconfronteerd wordt met het feit dat die en die weer zwanger is. Het IS en blijft moeilijk.. ik probeer het vaak snel van me af te zetten, vraag me niet hoe.. maar een dag later is het gevoel wel weer weg. Denk dat het toch komt door veel afleiding te zoeken. Ook ik begin donderdag as met een nieuwe baan (nadat ik na 2 dagen ontslag heb genomen bij mn vorige “nieuwe” baan, dus afgelopen tijd ook veel gesolliciteerd tussendoor haha). Ik wens je heel veel succes met je sollicitatie en hoop dat het je iets goeds oplevert! Voor wat betreft de pil, ik had precies hetzelfde.. wat een troep is dat. Werd er ongelooflijk misselijk van en was de dagen aan t aftellen tot ik mocht stoppen. Het is iets waar je doorheen moet.. “álles voor het goede doel”. ❤️
     
    Killy88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina