Eind januari - begin februari 2018 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemetje26, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje26

    Bloemetje26 Actief lid

    14 mei 2015
    133
    12
    18
    Zijn er nog meer meiden rond deze tijd uitgerekend? Ik heb gisteren positief getest en volgens internet ben ik rond 3 februari uitgerekend van ons tweede kindje <3 Wij hebben al een zoontje van 11 maanden. Die trouwens 2,5 week voor de uitgerekende datum kwam :)
     
  2. Linena

    Linena Lid

    21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Ik! Ook gisteren positief getest en rond 29 januari uitgerekend :)
    Wij hebben een dochtertje van 14 maanden en zij kwam 2,5 week te laat
     
  3. HopeSept12

    HopeSept12 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik donderdag ook positief getest.
    Zou voor 2 feb zijn, maar ik ben al 2 keer bevallen met ee sectio op 38 weken,... dus wordt het een januarikindje.

    Dit is ons 3de kindjes
     
  4. Bloemetje26

    Bloemetje26 Actief lid

    14 mei 2015
    133
    12
    18
    Leuk dat jullie ook al kindjes hebben! Ik ben benieuwd hoe onze omgeving gaat reageren. Het duurde bij ons 8 maanden voordat ik zwanger was van ons zoontje dus ik dacht dat het nu ook wel weer even zou duren, maar ik bleek gelijk zwanger ik ben ook zo benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan. Bij mijn zoontje moest ik de laatste 3 maanden heel rustig aan doen omdat ik heel veel harde buiken had per dag. Ik hoop deze keer niet! Voorlopig heb ik in ieder geval nog geen kwaaltjes. En jullie?
     
  5. Bloemetje26

    Bloemetje26 Actief lid

    14 mei 2015
    133
    12
    18
    Leuk dat jullie ook al kindjes hebben! Ik ben benieuwd hoe onze omgeving gaat reageren. Het duurde bij ons 8 maanden voordat ik zwanger was van ons zoontje dus ik dacht dat het nu ook wel weer even zou duren, maar ik bleek gelijk zwanger ik ben ook zo benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan. Bij mijn zoontje moest ik de laatste 3 maanden heel rustig aan doen omdat ik heel veel harde buiken had per dag. Ik hoop deze keer niet! Voorlopig heb ik in ieder geval nog geen kwaaltjes. En jullie?
     
  6. Bloemetje26

    Bloemetje26 Actief lid

    14 mei 2015
    133
    12
    18
    Leuk dat jullie ook al kindjes hebben! Ik ben benieuwd hoe onze omgeving gaat reageren. Het duurde bij ons 8 maanden voordat ik zwanger was van ons zoontje dus ik dacht dat het nu ook wel weer even zou duren, maar ik bleek gelijk zwanger ik ben ook zo benieuwd hoe deze zwangerschap zal gaan. Bij mijn zoontje moest ik de laatste 3 maanden heel rustig aan doen omdat ik heel veel harde buiken had per dag. Ik hoop deze keer niet! Voorlopig heb ik in ieder geval nog geen kwaaltjes. En jullie?
     
  7. HopeSept12

    HopeSept12 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik ben ontzettend moe,...!!! Dat had ik bij men vorige zwangerschappen ook en heb heel zware hoofdpijn.
    Gelukkig mag je dagfalgan nemen.

    Ti's natuurlijk lastiger als je er al 2 hebt.
    Ze zijn 2,6 en 3,5,... :)
     
  8. Linena

    Linena Lid

    21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Wat fijn dat het dit keer zo snel ging! Met de eerste was ik meteen zwanger na het stoppen met de pil en dit keer ook na we besloten ervoor te gaan. Mag dus zeker niet klagen :)

    Ook ontzettende hoofdpijn! Ik ben echt niet kleinzerig maar jeetje, alsof mn hoofd uitelkaar barst. Nu wel weer wat minder en het had ook best samen kunnen hangen met een verkoudheid maar nu ik positief getest heb link ik het meer daar aan :D. Moe ben ik ook maar ik zou eigenlijk elk moment van de dag een dutje kunnen doen, haha, dus weet niet of dit echte een kwaaltje is voor mij. Chronisch kwaaltje ;)
     
  9. Marria

    Marria Actief lid

    6 jan 2015
    182
    42
    28
    Hoi dames. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik was al lang op zoek naar dit clubje. Ik heb 12 dagen terug positief getest, ik ben waarschijnlijk 27 januari uitgerekend. 1 maand na verwijderen van koperspiraal gelijk zwanger, wat een wonder, wij zijn heel dankbaar. Fijn dat jullie ook snel zwanger zijn geworden. Ik heb al een meisje van 19 maanden.
    Hoofdpijn herken ik, ik had het een week na de bevruchting heel erg, gelukkig nu niet meer. Ik heb ontzettend last van mijn borsten, meer niet, gelukkig.
    Vorige zwangerschap had ik dat niet, was ik juist erg misselijk deze tijd. Toch interessant ons lichaam.:rolleyes:
     
  10. Elise2014

    Elise2014 Actief lid

    19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Hoi! Mag ik met jullie meekletsen? Ik heb een dochter van 2,5 jaar en ik ben als het goed is rond 23 januari uitgerekend van ons 2e kindje :)
     
  11. HopeSept12

    HopeSept12 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Zo leuk allemaal!!
    Ik heb net mijn eerste echo vastgelegd op 20 juni,... ik zou dan 8weken moeten zijn!!!
     
  12. Elise2014

    Elise2014 Actief lid

    19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Spannend @HopeSept12 ! Met 8 weken zou je toch al wat moois moeten zien ja.

    Ik heb in principe pas m'n termijnecho als eerste echo.. Maar dat duurt nog zo lang :(
     
  13. Marria

    Marria Actief lid

    6 jan 2015
    182
    42
    28
    Ooh wat leuk @HopeSept12. Ik heb 21 juni mn 8 weken echo.
    @Elise2014 waarom krijg jij geen 8 weken echo?
     
  14. Linena

    Linena Lid

    21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Ooh spannend zeg! Nog een paar weekjes geduld.

    Ik heb nog niets gepland. Deze week eens contact opnemen :D
     
  15. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik heb gister positief getest, denk ergens rond 6 februari uitgerekend. Voor ons is het ook ons 2e kindje, zoontje is ruim 3. Hij is een ivf kindje na een lang traject, maar nu tegen alle verwachtingen in spontaan zwanger net voor we de mmm weer in zouden gaan
     
  16. Daniv1

    Daniv1 Lid

    9 mei 2014
    23
    2
    3
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    Mag ik me ook aanmelden hier op het clubje haha,
    Ik heb vorige week woensdag 24-5 voor het eerst positief getest en volgens mijn eigen berekening ben ik 1 februari 2018 uitgerekend van ons tweede kindje, 8 juni de eerste echo ben benieuwd!

    Liefs Dani
     
  17. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hallo meiden, ik meld me ook graag! :)
    Ik heb op de 17e voor het eerst positief getest en ben rond 27 januari uitgerekend! Het is ons eerste kindje (en eerste zwangerschap) en ik vind het allemaal super spannend!!

    De eerste twee weken had ik onwijs veel last van hoofdpijn en vermoeidheid, maar dat lijkt nu bij te trekken. Mijn borsten zijn nog wel heel erg gevoelig.

    Mijn eerste keer bij de verloskundige (intake en echo?) is op 13 juni! Zin in! :) En volgende week komt Moeder voor Moeders langs.

    Liefs
     
  18. Linena

    Linena Lid

    21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Gezellig zo, gefeliciteerd allemaal!

    Grappig, of nou ja grappig, om te lezen dat hoofdpijn een veel voorkomende kwaal is! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik hier totaal geen last van gehad en eigenlijk ook niemand over gehoord. Nu zelf en anderen. Elk jaar een ander kwaaltje die de hoofdrol speelt binnen alle zwangerschappen?

    @Lindavvv Extra spannend alles voor de eerste keer!
     
  19. FennaV

    FennaV Nieuw lid

    9 feb 2015
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hey dames gefeliciteerd allemaal!

    Ik had afgelopen donderdag een positieve zwangerschapstest . En volgens de berekening 5 Februari uitgerekend. Ik heb 28 juni mijn intake en 1ste echo kan niet wachten .. ik heb niet zo last van hooftpijn maar wel van misselijkheid had ik met mijn dochter die nu 19 maanden is ook. Verder ook snel emotioneel wat ik normaal nooit zo snel ben ben benieuwd hoelang ik het geheim kan houden hihi ..
     
  20. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Dag dames! Ik kom ook graag bij het clubje als het past! Ik heb zondag voor het eerst licht positief getest, vandaag een mooie oploop!
    Normaal zou ik ergens rond 4-6 februari uitgerekend zijn. Geen idee eigenlijk hoe dit werkt want zou nu op 4 weken zitten, terwijl mijn laatste menstruatie pas 3 weken geleden is... (6mei).
    Dit is mijn eerste zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina