eind mei/begin juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi Allemaal

    afgelopen zondag heb ik positief getest dus zal eind mei/begin juni uitgerekend zijn mocht alles goed blijven gaan. Omdat de andere mei groep al best vol is en ze daar al een tijdje aan het babbelen zijn leek het me leuk om een nieuwe groep te maken voor deze data's

    Met mijn vorige zwangerschap hadden we hier ook een clubje en met die meiden heb ik nog steeds contact, erg leuk dus. Hoop dat dit net zo'n gezellig clubje wordt waarin we over van alles kunnen praten.
     
  2. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Er is ook een juni groepje al. Zelf denk ik 1 juni uitgerekend te zijn.
    Hier nog een Beetje sceptisch ivm eerdere miskramen. 13 oktober staat mijn eerste echo gepland.
     
  3. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ah ok, juni groepje had ik even niet gezien. Mijn datum is denk ik 31 mei maar weet het niet zeker. Wat spannend zal het dan ook voor je zijn, hopen dat het dit keer goed gaat.

    Ik moet zeggen dat ik het nu veel spannender vind als bij de eerste en wel steeds zoiets heb van het zal toch wel goed gaan? Kan niet wachten tot de eerste echo geweest is.
     
  4. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Heb jij al een afspraak staan?
    Ik was bij de eerste ook veel minder bezorgd. En nu het 2 x verkeerd gegaan is zal dat onbezorgde gevoel voorlopig ook niet terugkomen.
     
  5. Noaroosje

    Noaroosje Actief lid

    13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai wendy,
    Ik ben eind mei uitgerekend ik meld mij aan bij deze groepje

    Groet
     
  6. xxkim

    xxkim Nieuw lid

    11 sep 2016
    2
    0
    0
    Hoi meiden! Ik ben nieuw hier! Mag ik mee kletsen?
    Ik ben 29 en ben nu ongeveer 5,5 week zwanger :)
    Vorig jaar oktober een gemiste miskraam gehad waar we achter kwamen bij de 12 weken echo. We zijn nu hartstikke blij dat ik weer zwanger ben, maar spannend is het wel!
     
  7. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik ga morgen bellen voor een afspraak. Ik ben de vorige zwangerschap en nu weer allebei keren in ene zwanger geraakt en dat maakt me onzeker, zo van zou het nou zomaar allemaal weer goed gaan?

    Na een miskraam lijkt me dat onzekere gevoel echt vreselijk, het enige wat we kunnen doen is goed voor ons zelf zorgen en hopen dat alles goed blijft gaan.
     
  8. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi Noa en Kim welkom :D

    wat lijkt me dat vreselijk Kim om er na 12 weken pas achter te komen dat je miskraam hebt gehad. Wist je wel dat je zwanger was?
     
  9. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    hebben jullie ook veel last van kwaaltjes?
     
  10. PatriciaW

    PatriciaW Actief lid

    14 sep 2016
    184
    0
    16
    Hoi allemaal!

    In juni een miskraam gehad na ongeveer 10 weken.
    Nu opnieuw zwanger en zit rond de 5 weken.
    Volgende week donderdag de eerste afspraak bij de vk, heel spannend allemaal weer!

    (kan ik ergens instellen dat ik meldingen krijg als er nieuwe reacties komen?)
     
  11. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi Patricia, wat erg een miskraam pas na 10 weken dan verwacht je toch wel een beetje dat het grootste risico weg is. Wel super fijn dat je weer zo snel zwanger bent.

    je kan meldingen instellen als je een reactie stuurt. staat onder bestanden toevoegen
     
  12. PatriciaW

    PatriciaW Actief lid

    14 sep 2016
    184
    0
    16


    Ja dat was zeker heel naar. Nu ook een beetje het gevoel dat ik niet blij durf te zijn ofzo 🙁
    Misschien word het volgende week als ik bij de vk ben geweest weer anders krijg dan gelijk een echo 😊
     
  13. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63

    Heel herkenbaar. Hoop dat je volgende week een hartje te zien krijgt. Zal er om spannen misschien met het termijn. Maar als je daar vrij zeker van bent moet het kunnen. Wij hadden bij onze zoon toen duidelijk een hartslag. Spannend
    Zelf heb ik hem van 6 naar 7 weken gezet omdat ik bang was dat t meer spanning oplevert als ze niets zien. Echt de angst van de miskramen die dan om de hoek komt.

    Misschien leuk om een tabel te maken. Is iemand handig daarin. Ik doe alles op mijn telefoon dus dat gaat wat lastig
     
  14. Noaroosje

    Noaroosje Actief lid

    13 sep 2016
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai meiden,
    Deze week heb ik niet zo kwaaltjes
    Gister alleen hele dag maagzuur gehad meer niet
    Ik heb begin oktober echo dan ben ik 6 weken in verwachting.
    Hebben jullie kwaaltjes en wanneer staan jullie echo's gepland ?
     
  15. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier begon het met dromen en nachtmerries. Verder wat moe en iets pijnlijke borsten. Wordt wakker met honger en af en toe was misselijk na het drinken
     
  16. PatriciaW

    PatriciaW Actief lid

    14 sep 2016
    184
    0
    16
    Al wel een beetje kwaaltjes ja
    Af en toe misselijk hoofdpijn heeeeel erg moe en last van mn borsten
     
  17. PatriciaW

    PatriciaW Actief lid

    14 sep 2016
    184
    0
    16
    Eerste echo is 29 september met gelijk intake vk en 13 oktober de 2de echo
     
  18. Zeepje3

    Zeepje3 Niet meer actief

    Hoi allemaal!

    Ik kom ook graag meekletsen.
    Ivm eerdere miskraam mag ik over 3 weken voor een eerste echo komen, super spannend. Ook 13 oktober!

    Ik had gedacht heel bang te zijn voor nog een miskraam, maar ik heb er nu toch een veel beter gevoel over. Mijn test was op NOD ook meteen super duidelijk en de vorige keer nog heel licht.

    Hebben jullie het al aan iemand verteld?

    Ik deed een test ivm gevoelige borsten.
    Gister ook veel last van hoofdpijn, maar verder voel ik me normaal.
     
  19. PatriciaW

    PatriciaW Actief lid

    14 sep 2016
    184
    0
    16
    Spannend ook weer voor jou dan
    We hopen samen op een plakker deze keer 🍀
    Nog niet echt aan iemand verteld maar toen ik gister een aangeboden sigaret afsloeg kreeg ik van diegene een knipoog en een dikke glimlach, omdat diegene weet dat we bezig waren met zwanger worden na de miskraam, dus die zag wel dat het weer raak was aan mij haha
     
  20. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Zojuist contact gehad met de verloskundige. 10 oktober heb ik me eerste afspraak. Ik wist helemaal niet dat de vroege echo niet meer vergoed wordt dat je eigenlijk pas rond de 11 weken de eerste echo krijgt die vergoed wordt.

    Ik ga nu een betaalde echo laten doen, zo lang red ik het echt niet zonder te weten of het hartje klopt.

    Hier vooral s'avonds last van kwaaltjes, heel moe, rommelend gevoel in me buik en heel weinig eetlust, ook slaap ik heel erg slecht. Aan de ene kant wel fijn die kwaaltjes maar zal blij zijn als dat slechte slapen weer over is.
     

Deel Deze Pagina