Einde 20 jr relatie / man vreemdgegaan / zoontje 2,5... Totaal niet aan zien komen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Flamingo, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Mijn vriend heeft afgelopen maandag na 20 jaar een punt achter onze relatie gezet .

    Hij mist iets tussen ons maar kan niet zeggen wat of waarom. Dat "iets" dat mist hij al 2 jaar en hij heeft dat gevoel altijd weg gemoffeld. Dat betekend dus vanaf dat mijn zoontje 3 maanden oud was dat hij zich niet meer happy heeft gevoeld in onze relatie.
    Hij heeft vaak genoeg gelegenheid gehad afgelopen 2 jaar om erover te beginnen maar als hij af en toe raar of afwezig deed schoof hij het altijd af op zijn werk... :'( druk, stress, bouw crisis enz.... en zo naïef als ik was.... Na zo lang bij elkaar geloofde ik
    dat!

    We hadden het echt leuk en goed......dacht ik.
    Afgelopen zomer samen nog flink wat geld geïnvesteerd in ons huis...
    Afgelopen zomer een perfecte vakantie gehad...dacht ik.
    *We hebben zelfs vorige week nog een vakantie geboekt voor begin oktober as en hier samen vorige week nog helemaal een route en planning voor uitgestippeld "SAMEN", auto gehuurd, vlucht geboekt, bed and breakfasts geregeld.

    :( En... 8 weken geleden zijn we SAMEN naar het ziekenhuis geweest om mijn Implanon te laten verwijderen en we zouden proberen een 2e kindje te krijgen ♥ ♡ .... Abelopen zondag nog sex gehad en maandag is het over en uit!!! ?.....hoe in de wolken ben je dan??????????????

    Nou niet dus... ik weet niet wat me overkomt...! Ben TOTAAL uit de vlakte geslagen en snap er niks meer van.... ?!

    :x !!!!!
    Als klap op de vuurpijl biecht hij ook nog op dat hij al een HALF JAAR :$ lang wat met een andere vrouw heeft... lekker stiekem... niemand maar ook niemand wist er van af!

    Ik weet niet waarom ik het hier schrijf... heb heel veel steun gelukkig van familie, vrienden en collega's gelukkig....
    Het is wel fijn om van me af te schrijven in ieder geval.

    Ik ben in een slechte film beland lijkt wel...alleen is het geen film maar echt :(

    We gaan uit elkaar, dat staat vast. De makelaar is al geweest...vanaf volgende week staat er een bord in de tuin.
     
  2. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, meid, wat vreselijk! En wat oneerlijk, vooral, dat je man jullie geen kans heeft gegeven ook maar iets te redden... Dat vind ik echt heel erg om te lezen.

    Ik heb geen tips, adviezen, of wat dan ook te bieden, behalve een enorme digitale knuffel! Heel veel sterkte! Ik hoop dat je omgeving je goed steunt.
     
  3. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Dank je...
    Veel steun, dat wel, maar het besef is er nog niet.... :'(
     
  4. Amezen

    Amezen Fanatiek lid

    13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Jee.. wat verschrikkelijk. Weet echt niks zinnigs te zeggen maar wil je wel graag heel veel kracht toewensen voor de komende tijd.
     
  5. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.346
    297
    83
    Wat verschrikkelijk voor je, Flamingo. Ook vanaf hier een heel dikke knuffel. Ik leef met je mee. Wat oneerlijk van je man dat hij 2 jaar zijn mond heeft gehouden.

    Heel veel sterkte, lieve meid!
     
  6. Vagans

    Vagans VIP lid

    13 aug 2010
    8.491
    0
    0
    Zwijndrecht
    Jeetje wat erg! Sowieso al omdat jullie al lang bij elkaar waren maar wat een ongelofelijke schoft dat hij er een andere vriendin op na houd en wel met jou probeert een kindje te maken!!!!

    Bah bah!

    Ik zou zeggen dat je beter af bent maar dat voelt op dit moment natuurlijk niet zo...

    Schrijf hier maar lekker van je af, misschien lucht het op!

    Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
     
  7. miss40

    miss40 Bekend lid

    18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Veel sterkte en een dikke knuffel, heb helaas ook ooit een scheiding meegemaakt, ik weet hoe veel pijn dat doet.
     
  8. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Bedankt meiden...
    Vandaag rare dag....

    Emotieloos :-|
     
  9. All Mine

    All Mine Bekend lid

    22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Dit is de nachtmerrie voor iedere vrouw.
    Wat ontzettend vreselijk voor je :(
    Ik hoop dat je kracht kan vinden om door te gaan en een gelukkig leven op te bouwen met je kindje!
     
  10. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Wat erg voor jullie!
    Heel veel sterkte de komende tijd.
    We zijn er voor je mocht je vragen o.i.d. hebben..
     
  11. tjessia

    tjessia Fanatiek lid

    1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nou ja niet echt een troost misschien maar:
    if they'll do it with you they'll do it to you...en deze bleek afgelopen weekend waarheid voor mijn ex

    Sterkte iig.
     
  12. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heel veel sterkte meid.Mijn (nu ex) man is ook vreemd gegaan.alleen heb ik de knoop doorgehakt.

    Het zal een zware tijd worden..maar hoe cliché ook,je komt er echt sterker uit. de pijn en het verdriet hebben tijd nodig,veel tijd.
    Maar Er komt een dag dat je op de herinneringen kunt terug kijken zonder de emoties zo rauw te beleven,je het ene plekje hebt gegeven. Je bent sterker dan je bent,en het is gewoon hartstikke oneerlijk.
     
  13. me83

    me83 Niet meer actief

    jeetje wat erg zeg!!! pfff! wens je heel veel sterkte meid!!:(
     
  14. Kari37

    Kari37 Fanatiek lid

    19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heb soort gelijke ervaring gehad, alleen had ik toen nog geen kinderen.
    Dit is echt moeilijk, je voelt je verraden, bedrogen en van al je toekomst dromen beroofd, ook bijna niet te verteren is het dat er een ander in het spel is....

    Het enige wat ik je kan zeggen is dat tijd echt alle wonden heelt. Je hebt gelukkig je kindje en probeer je daar vooral op te concentreren.
    En breng veel tijd door met mensen met wie je goed kan praten.

    Heel veel liefs en sterkte.
     
  15. Lizzy1986

    Lizzy1986 Fanatiek lid

    22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Meid wat vreselijk :( En wat oneerlijk dat hij het niet eens een kans geeft om er samen nog aan te werken.. Maar als hij er al die tijd een ander op na houdt ben je beter af.. Al doet het natuurlijk ontzettend pijn :( Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
     
  16. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    pffff krijg er kippenvel van!!
    heel veel sterkte en een dikke knuffel.
    hoe pijn het ook doet, hou in je achterhoofd dat het "beter" is zo want je verdiend beter!!
    ééns een player, altijd een player!
     
  17. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Het is zo zwaar :'(
    De steun die ik krijg van familie en vrienden doet goed, en ook het begrip voor mij en onbegrip voor hem voelt als een kleine pleister.............

    Mijn kleine mannetje = ♥ LIEFDE
    Zijn vrolijkheid is heerlijk
     
  18. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.985
    5.817
    113
    Verschrikkelijk verdrietig :( zo lang samen en dan zoiets, ik kan me voorstellen dat je nog in shock bent over het hele gebeuren.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd. Zorg goed voor jezelf en je kleine mannetje.
     
  19. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik ken haar ook nog.... van vroeger...
    Ze zit vandaag op facebook bij allemaal bekenden reactie te schrijven...net of er niets aan de hand is..
    :'( wat moeilijk om hier mee om te gaan.

    Vandaag heb ik een dag alleen... mijn schoonzoon is geweest. Dat was fijn. Iedereen is verslagen. Gisteren was gekkenhuis ... iedereen belde en smste. Het leek of ik gek werd.
    Vandaag heb ik een dag 'in mn uppie'... even de gedachten goed op zn beloop laten.

    Morgen gelukkig weer samen met mn kleine mannetje!!
     
  20. Noukie1805

    Noukie1805 Bekend lid

    4 feb 2009
    665
    0
    0
    Wat vreselijk verdrietig, heel veel sterkte.
    Mijn man en de vader van onze 2 kindjes (2jr & 5mnd) is afgelopen maandag ook vertrokken. Hij beweerd dat er geen ander in het spel is, maar zijn gevoel voor mij op is (veel meegemaakt). Het moeilijkst vind ik het voor de kindjes. Nu moet ik in hun belang denken terwijl hij ervan door is gegaan. Ik ben zo boos op hem en omdat ik ze helemaal niet kan missen heb ik de neiging hem de 'basis' regeling te geven, maar ik weet dat dit niet het beste is voor de kindjes.

    Wat lijkt het me ontzettend moeilijk voor je dat hij weggaat voor een ander, een oude bekende nog wel!! Gelukkig heb je veel steun. Hoe staat je schoonfamilie erin?
    Is je zoontje vandaag bij zijn vader?
    Sterkte meis!
     

Deel Deze Pagina