Eindelijk is ie klaar. Af. Voltooid. Ben er zo blij mee. Van het weekend heeft mijn man nog een ombouw gemaakt voor de cv ketel en die heb ik vandaag afgelakt. Dat betekent dat nadat we er vorig jaar mei op een zonnige dag aan zijn begonnenn, ons project nu eindelijk klaar is. We hoeven er niets meer aan te doen nu! Alleen maar hopen dat het straks eventuele kopers over de streep zal trekken We kunnen al een hele tijd netjes douchen hoor, maar nu staan officieel de puntjes op de i en is het geheel gewoon af. Niets meer aan te doen. Het leuke is over een jaar kunnen we weer een badkamer maken, maar dan in het nieuwe huis. Hopelijk dan met iets minder geinige verrassingen (houtworm, verrotte balken... Het resultaat na twee dagen breken: Na een week of twee... http://i511.photobucket.com/albums/s356 ... je_086.jpg
wauw! echt heeel mooi en knap gedaan! Mooie meubels ook, mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Wij moeten over 2 jaartjes ook een badkamertje in bouwen
Waaaaaaaaaauw, mooi hey! Jij bent zelf harstikke creatief op grote schaal! Supermooi! Jullie hebben echt een hoop aan dat huisje opgeknapt, weet je zeker dat je nog wel wilt verhuizen? Ik zou er best interesse in hebben maar die vent van mij blijft liever in Zweden Nu nog een flesje champagne tegen de muurtjes aan laten tikken door Bea en dan is het helemaal af!
Alle meubels zijn van Ikea, de tegels en lampen zijn allemaal van de Gamma (scheelt veel om aanbiedingen in de gaten te houden trouwens, 30% in dit geval) Bedankt allemaal... ben er zelf ook erg gelukkig mee