Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Of het nou nesteldrang is of gewoon zin heb om op te ruimen, maar ben even flink aan de slag gegaan. Nu zegt mijn lichaam stop! M’n bekken are killing me! Gelukkig maandag naar de fysio. En daarna zeg ik mijn schoonmaakbaantje op!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik test geduldig door :) aangezien jij deze testen altijd gebruikte zal jij onderhand wel weten of er iets aan zit te komen ;)
     
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha dat zou zomaar al nesteldrang kunnen zijn:p
    Goed dat je naar je lichaam luistert, je wilt natuurlijk niet dat het uit de hand gaat lopen... genoeg is genoeg, morgen weer een dag (of overmorgen :p)
    Hopelijk kan de fysio je helpen met je bekken, heel veel succes maandag.
    Knap dat je toch de keus gemaakt hebt om het schoonmaakbaantje op te zeggen! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren....
     
  4. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik heb het voor de vakantie al aangegeven last van m’n bekken te hebben en ze reageerden toen al heel coulant: daar moet je wel mee oppassen.
    Het zal voor hun wel even balen zijn, maar een nieuwe hulp is zo weer aangenomen. De vorige hulp was met een week ook alweer vervangen door mij. Dus zolang hoeven ze vast niet zonder schoonmaakster te zitten .
     
  5. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @DCG hoe was je test vandaag?
     
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oooh als jij al zo snel de oude hulp hebt vervangen dan zullen ze voor jou ook vast en zeker snel vervanging hebben. Je lichaam gaat boven alles :)
     
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik heb nog niet getest, denk over een uurtje ofzo dat ik er eentje tegenaan gooi (we hebben uitgeslapen aangezien het vannacht laat is geworden hihi)
     
  8. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hoe istie verder met jou??
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hier istie dan... nog steeds donker, ik denk zelf nog 1 a 2 dagen... vanavond nogmaals testen??
    3602E855-D150-4A85-971B-DD41DE079BE8.jpeg
     
    Dafino vindt dit leuk.
  10. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    En anders kan de nanny ook nog wel wat doen in de tussentijd...
     
    LilyB vindt dit leuk.
  11. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Hier druk druk druk. Met als gevolg echt kapot moe. Zijn net terug van de Lion King. Erg leuk. Kids vonden hem ook erg leuk.
    Straks verder inpakken voor center parcs.

    Ik zou inderdaad twee keer per dag gaan testen. Om je piek goed te kunnen vinden. Maar ben zelfs zo gek geweest om 3x per dag te testen ;)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh ja die staat ook nog op ons verlanglijstje :) hoor al zoveel dat het zo’n leuke film is!
    Heel veel plezier gewenst in center parcs! Hopelijk kan je op zijn tijd een momentje rust pakken :) geniet ervan meid :thumup:

    Ik had vanavond ook weer getest, wel veel gedronken dus de test was een ietsje pietsje lichter dan vanmiddag.. morgen maar weer opnieuw kijken of ie weer donker wilt worden :)
     
  13. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    @Lalaatje90 succes bij de fysio vandaag, hopelijk kunnen ze je een beetje helpen. Goed hoor dat je dat baantje opzegt. Goed op jezelf passen!

    @Dafino heel veel plezier in center Parks, lekker genieten!

    @DCG ovu testjes gaan de goede kant op zo te zien! Hoop zo dat je een eigen eisprong krijgt zonder medicatie! Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent dus hopelijk is dat ook waar!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  14. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Ik was jullie even kwijt, kreeg geen meldingen en kon het hele forum niet meer terug vinden. Gek hoe deze site soms zelf beslist als je even 1 a 2 dagen niet kijkt hahaha.

    Hier alles oké, afgelopen week bij vlagen weer erg misselijk geweest en soms veel last van de bandenpijn. Ben het wel een beetje zat, dat er al maanden geen dag is geweest dat ik dacht: ik voel me weer een beetje mezelf. Alle zwangerschapsapps zeggen nu: je bent weer vol van energie! Je voelt je beter! Alles gaat nu goed! Nou,, mooi niet :p voor het goede doel maar.. ( begrijp me niet verkeerd hoor....ik ben blij, dankbaar en gezegend dat ik zwanger mag zijn, maar het is gewoon niet altijd zo leuk als alle verhalen je doen geloven)

    Nog 3 weken en dan eindelijk vakantie! Heb zon idee dat mijn man en ik daar allebei zo van gaan opknappen. Kijk er daarom ook nog meer naar uit! Het worden nog wel 3 zware weken met wat extra diensten ( vanwege vakanties collega's) en ook zijn de 2 rooster planners tegelijk op vakantie dus neem ik dat over. Duimen dat er niemand ziek word dus want ik heb al vaker de planning overgenomen en aangezien we een klein team zijn is ziekte altijd een enorm drama...zeker nu aangezien er mensen op vakantie zijn. Iedereen werkt al extra dus niemand zit te wachten op nog meer extra diensten..
     
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja het lijkt er wel op :) gister ook al wat zeurende buikpijn gehad en waterige afscheiding dus ik denk dat mijn lijf het idd zelf doet dit keer!! Ben er echt zo ontzettend blij mee. Straks even nieuwe ovu test doen, kijken wat ie vandaag doet.
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh ja klinkt me bekend in de oren, hier komen de meldingen ook niet altijd binnen.
    Gelukkig heb je ons weer gevonden :)
    Wat naar dat je je nog steeds zo voelt :( bandenpijn kan idd erg vervelend zijn. De misselijkheid gaat vaak na het eerste trimester weg, maar bij sommige vrouwen houdt het soms zelfs de hele zwangerschap aan...
    Worden nog 3 lange weken voor je, maar ik denk idd dat jullie beiden dan weer een beetje bij kunnen komen. Even helemaal niks aan je hoofd en gewoon even lekker genieten! Zul je je vast en zeker wat beter door voelen! Hopelijk idd geen extra zieken nu binnen het team, want jij hebt nu wel genoeg hooi op je vork....
     
  17. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Vanochtend weer een goeie echo gehad.
    Ben bij de fysio geweest, die adviseerde mij ook al om te stoppen met schoonmaken, omdat dat veel te belastend is.
    Heb net een bericht verstuurd dat ik stop!
     
    Zuster9203 en LilyB vinden dit leuk.
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh wat heerlijk dat beebje weer goedgekeurd is :) weet je al wanneer jullie opnieuw bloed moeten prikken (ik weet dat het ergens in week 19 is)
    Je hebt een goeie keus gemaakt, ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren... stop je per direct?
     
  19. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik moet volgende week maandag bloedprikken. M’n vriend hoeft dan niet.
    Ja ik stop per direct. Fysiotherapeut vond dat ik het niet meer moest doen.
    Morgenochtend word ik gebeld door het bedrijf, dus ik leg het gewoon uit.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oudere van oppaskinderen weten nu ook dat ik in verwachting ben. Tot de kerstvakantie probeer ik te werken. Daarna lekker verlof :D
     
    LilyB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina