Na onze verhuizing begin augustus 2005 naar duitsland hebben we maar liefst 4 maanden op internet moeten wachten. De verhuizing is prima gegaan en het bevalt ons in t nieuwe huis goed. Het allermooiste van alles is dat ik op 6 oktober 2005 een gezonde tweede meid heb gekregen ISA Ze is nu alweer 13 weken en begint steeds meer te praten en te lachen. De bevalling was binnen twee uur gedaan, supersnel dus. Haar grote zus eva van 20 maanden vindt het ook allemaal prachtig. Binnenkort zal ik een fofootje plaatsen, Liefs kwebbel
Zo, nu is alles weer bijgewerkt. Nieuwe banner en natuurlijk een foto van onze nieuwe aanwinst. Liefs kwebbel
Wat een moppie! Gefeliciteerd met je dochter, en fijn he, dat internet, pas als je het een tijdje niet hebt, dan mis je het !! groetjes celiene
Welkom terug Kwebbeltje, fijn dat je weer meeleest. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Groetjes, Wendy
Welkom terug hier Ik denk dat wanneer wij eenmaal een ander huisje hebben gevonden , ik eerst maar meteen inet aanvraag voor ik ga verhuizen Groetjes Joyce