Eindelijk weer zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Happydays2023, 27 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happydays2023

    27 jun 2022
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben momenteel 6+3 zwanger van ons 2e kindje. Uiteraard superblij maar tegelijkertijd vind ik het ook heel spannend. Ik zit steeds maar te denken bij alles wat ik voel: ooh had ik dit bij ons zoontje ook? Het is maar 3 jaar geleden maar herinner me er zo weinig meer van. Ik gebruik bloedverdunners en denk maar zo: zo lang ik geen bloed verlies zal het wel goed zijn. Maar man man, wat kan je hier onzeker van worden he?
    Ik heb knallers van testen en heb zeker symptomen( doodmoe, misselijk, stemmingswisselingen, last van mijn liezen, buik gespannen, lage rugpijn etc). Ik denk dat het daadwerkelijk pas gaat landen als de eerste echo goed is. Maar ja, dat duurt nog even. Over ruim een week weet ik meer.. en tot die tijd is het zoeken naar herkenning en bevestiging, denk ik
     
  2. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wat spannend! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je symptomen en testen klinken in elk geval goed, maar ik snap dat het heel spannend is tot de eerste echo (en de vervolgonderzoeken daarna zijn weer net zo spannend denk ik). Hopelijk een mooie echo over een dikke week!
     
    Happydays2023 vindt dit leuk.
  3. Happydays2023

    27 jun 2022
    6
    1
    3
    Vrouw

    Hi,

    Ik krijg helemaal geen melding van dat je gereageerd hebt. Ook vreemd?!

    Dank je wel! Het is zeker spannend ja, voor mijn zoontje heb ik 3x een miskraam gehad. Maar dit voelt op zich goed dus misschien maak ik mezelf gewoon gek hoor
    Eerst die eerste echo maar en dan de tweede en de derde haha.. kon je maar gewoon eens binnen kijken he, dat zou een hoop gepieker schelen.
     
  4. Happydays2023

    27 jun 2022
    6
    1
    3
    Vrouw
    Ps: hier ook zwanger dmv IVF, mijn zoontje is ook dmv IVF geboren. En deze zwangerschap is ontstaan door de 18e terugplaatsing(in totaal). Good things take time is hier ook een motto ;)
     
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Wow! 18 tp’s… wat een hoop zeg. Hoeveel puncties heb je nodig gehad? Wat ontzettend fijn dat het nu dan eindelijk gelukt is! Mijn zoontje was de 3e tp en inmiddels alweer 9 mislukte tp’s verder. We houden hoop!

    Ik snap je onzekerheden zo goed, en ik heb het idee dat het allemaal nog spannender is door de MMM, een kans is zo kostbaar (letterlijk en figuurlijk) in onze situatie. Ik duim voor je hoor! ❤️
     
  6. Happydays2023

    27 jun 2022
    6
    1
    3
    Vrouw
    Ja bizar veel he! Deze zwangerschap is van punctie 6. Mijn zoontje kwam uit punctie 5, daar hadden we slechts 1 embryo uit en dat is onze kanjer geworden. Wat fijn dat het zo snel raak was bij jullie! Ik was ook wel snel zwanger maar dat ging dus steeds mis. Jeetje ook alweer 9 tp’s verder, denk dat we er maar niet teveel over na moeten denken.

    Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Je bent er toch altijd mee bezig, elke stap ben je je bewust van. Ik hoop voor jou dat het snel weer raak is en dat we beiden een voldragen zwangerschap mogen hebben. ❤️
     
    Krv vindt dit leuk.
  7. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Hoe is het met je? Heb je inmiddels een echo gehad?
     

Deel Deze Pagina