Hallo allemaal, Ik kan het nog niet geloven, ben nu een week overtijd en de test is positief. Gister bloed laten prikken voor extra zekerheid, vrijdag krijg ik de uitslag. Erg lang wachten. In het afgelopen jaar heb ik 2 miskramen gehad, elke keer had ik ook andere symptomen. Nu heb ik nog niet zoveel symptomen, maar 1: gespannen en opgezette borsten. Hopelijk is het een goed teken dat het steeds anders verliep! We kunnen niet wachten om voor de eerste echo te gaan! Grt Mia
Dank je wel allemaal! Ik had de dag erna telefoon gekregen van da ha en de uitslag was positief! Heb nog altijd niet echt symptomen, wel vermoeid en pijnlijke borsten! Eersgister begon ik wat zeurderig gevoel in de onderbuik te krijgen en heb beetje bloed weggeveegd na het plassen, maar urine was helder! Maak me wel wat zorgen, maar begrijp van de ha dat het de innesteling is die ik voel!! Heeft iemand dat ook gehad? Morgen bellen om de echo te vervroegen, de ha zegt gezien ik 2 miskramen heb gehad het beter is!
Gister te horen dat we het vruchtje kwijt zijn! Had wel minimaal wat krampjes en beetje bloed verloren, maar bij een controlle met echo zagen ze toen nog het vruchtje zitten, maar helaas is het nu dus anders! HEb helemaal niks gevoel toen het afkwam, weet ook niet wanneer het gebeurd is! Terwijl men zegt dat je een miskraam voelt! Ben er kapot van! ;-(
Gefeliciteerd! Ik kan het ook niet geloven heb vorige week idyl getest lichte streep daarna predictor die was negatief nu babyboomshop cassette dipstick en vroegtijdige allemaal licht positief! Maandag toch maar even naar de dokter en morgen even met ochtend. Had voordeelpakket 8 x gedaan omdat ik het niet kon geloven en bij allemaal een streepje!!