eisprong en bloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lauwtje, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    volgens de calucator heb ik vorige week mn eisprong gehad... denk dat ik hem ook wel gevoeld heb. maar ben er niet zeker van, heb de afgelopen dagen weer last gehad van pijnlijke tepels en heb hier ergens gelezen dat dat kan duiden op een eisprong! dit is pas mn 2de ronde dus weet ook nog niet zo goed wat ik wanneer moet voelen.

    nu mn vraag:
    gister na het plassen zag ik in de pot 2 kloddertjes helder bloed liggen!? vreemd nog nooit gezien. en het heeft ook niet doorgezet. kan dit met een eisprong te maken hebben?
    iemand ervaring mee?
     
  2. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi Laura .
    ik had er al vaker over gehoord en het deze maand ook zelf gehad.
    Een heel klein beetje bloedverlies tijdens je ei.
    Het kan dus zijn dat je toen je ei had.
    GRoetjes Linda! 8)
     
  3. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hallo,

    Zou het ook een innestellingsbloeding geweest kunnen zijn? Was het ongeveer een week na wat je dacht dat je eisprong was?

    Groetjes
     
  4. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    als het tussen de 5 en 10 dagen na je ei was dan kan het innesteling zijn geweest..
    ik zeg niet dat dat zo is maar het kan...

    groetjes esther
     
  5. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik dacht mn ei vorige week woensdag/donderdag (ongeveer) te voelen dus t zou kunnen idd.. maar kun je dan ook kloddertjes bloed verliezen?
    volgens de berekeningen zou ik dan 1 augustus mn innesteling hebben, gister was t dan de 2 de maargoed.. tzou leuk zijn maar ik ga dr maar niet vanuit. we zullen t wel zien. bedankt voor de reacties in ieder geval! :)
     

Deel Deze Pagina