Eisprong gevoeld, zwangerschapskwaaltjes maar test negatief, iemand gelijkwaardig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fladder, 16 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fladder

    Fladder Lid

    10 dec 2010
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 Fladder, 16 feb 2021
    Laatst bewerkt: 16 feb 2021
    Hoi Dames,

    Heb even een vraagje. Vroeger had ik altijd een cyclus van om en bij de 28 dagen, maar de laatste tijd heb ik een cyclus van 26 dagen. NOD was dus in dat geval eergisteren, 14 februari.
    Vrijdag 29 januari had ik heel duidelijk doorzichtig rekbaar slijm. Dus vermoed paar dagen later dan ook eisprong
    Heb sinds afgelopen week veel last van zeurende buikpijn, lage rugpijn, ben emotioneel en in vlagen licht misselijk.
    Niet te vergelijken met anders als mijn MS eraan komt.
    Gisteren 15 februari toch maar eens een gewone test gedaan (overdag), die was negatief.
    Vanochtend nog steeds niets dus eens een Early Pregnancy test gedaan (Action). Ook die is negatief.
    Bij m’n eerste zwangerschap herkende ik die zeurende buikpijn ook toen ik positief testte en bij het begin m’n tweede zwangerschap had ik dan weer eerder last van gespannen borsten en donkerdere tepels.
    Vind het zo vreemd, zou ik nu gewoon echt een langere cyclus hebben deze maand, nu nog positief testen lijkt me dan weer weinig waarschijnlijk? Wie herkent dit?

    Bedankt alvast!
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Rekbaar slijm kun je ook pas hebben na je eisprong. Ik denk dat je eisprong later was dan je denkt.
     

Deel Deze Pagina