Hallo dames, Normaal lees ik eigenlijk alleen mee, maar ik neem toch maar de stap om mijn kaartje hier neer te zetten. (Nog) geen kinderwens, maar door mijn 'gynaecologische geschiedeniedenis' ben ik begonnen met temperaturen en ovulatietesten om te checken of ik een eisprong heb. Zouden jullie eens naar mijn kaart willen kijken? 5dc10b Ovulation charts on FertilityFriend.com Vorige cyclus lijkt mij geen eisprong, maar ik dacht zelf dit keer wel een eisprong. Ff denkt daar anders over Wat denken jullie?
ik ben nog lerende als het gaat om temperatuurkaartjes, maar je hebt heel veel lege bolletjes, wat duidt op niet betrouwbare data volgens mij (bv tijd tempen verschillend..) Misschien dat dit een rol kan spelen? Moet zeggen dat ik het wel vreemd vind, omdat je temperatuur wel gemiddeld gestegen is en je Ovutesten..
Ik denk ook dat het komt omdat je te weinig gegevens hebt ingevoerd, en idd ook de open bolletjes geven aan dat het op verschillende tijden is geweest. Het is, om echt je cyclus in kaart te brengen, belangrijk om op vaste tijden, 's morgensvroeg na minstens 3 uur aaneengesloten slaap je temp te meten.
Eens met wat er hierboven gezegd wordt. In het eerste kaartje zie ik geen eisprong en het tweede kaartje zou een eisprong kunnen zijn, maar door te weinig meetpunten aan het begin van je kaartje en te veel open bolletjes kun je hier geen goede conclusie aan verbinden.
Te weinig meetpunten en teveel open bolletjes. Zoals ik het zie is er idd nog geen eisprong geweest. Waarom heb je zo weinig getempt en waarom heb je zo vaak op een ander tijdstip gemeten? Als je echt wilt temperaturen moet je het wel op de juiste wijze doen. Ik neem aan dat je wel rectaal tempt?
Ik zal dus elke dag op hetzelfde tijdstip moeten meten. Was wel rectaal getemperatuurd ja. Dank voor jullie reacties!