Eisprong? Innesteling? Of toch al ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sucre, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden!

Ik heb een vraag voor een vriendin van mij.
    7 augustus is ze voor het laatst ongesteld geweest. Ze verwacht nu elk moment haar ei, maar sinds vandaag heeft ze slijmerig bloedverlies. Zonder krampen, maar het lijkt wel op ongi.

Haar cycli waren 31-28-28-27-27-27 dagen.

Kan dit een ei zijn? Heeft iemand van jullie wel eens bloedverlies bij een eisprong? Of kan haar ei ook eerder zijn gekomen en is dit een innesteling? Of denken jullie dat haar ongi opeens na 11 dagen weer is gekomen. Dat zou wel raar zijn he.

Bedankt alvast!

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dat kan best wel het ei zijn geweest hoor ;)

Even afwachten, als bloedverlies doorzet lijkt het me ongi, maar dat zou wel heel snel zijn dan, gelet op de voorgaande cyclussen.

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik denk dat dit komt doordat ze dr ei heeft. Of gaat krijgen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze iets te fanatiek geklust hebben.

Ze zal nu dan wel een korte cyclus hebben denk ik zo. Als ik nu 14 dagen verder reken dan is ze met cd 25 al weer ongie. Of ze moet een langere lutaele fase hebben. Dat is natuurlijk ook goed mogelijk.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ze voelt haar eisprong nooit en gebruikt geen ovutesten, dus ze weet niet hoe lang haar LF is.

Maar kan je bij een eisprong bloeden dan?

5. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hi sucre,

Met mijn laatste eisprong had ik wat bloedverlies, bij mij waren het maar een paar druppeltjes. Maar lees vaak genoeg dat vrouwen ook meer verliezen dan wat druppels.

Een menstruatie die weer optreedt na 11 dagen is te kort inderdaad, ik denk zelf dat het haar eisprong is.

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja boedverlies kan bij een eisprong horen.

Misschien is tempen een idee voor haar. Op die manier krijgt ze inzicht in dr cyclus. Je kunt t haar altijd voorstellen.

7. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb ook de laatste cyclus wat bloed verloren na eisprong, dit is heel normaal. denk dat dit dan bij haar ook het geval zal zijn. Maar goed, ik kan ook niet in haar lichaam kijken dus zeker weten is er niet bij. ;)

8. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Ja je kan met een eisprong bloed verliezen, dit kan varieren tot wat druppels maar soms ook een heel inlegkruisje.

Maar het kan ook een tussentijdse bloeding zijn hoor, dit heb je als er een vaatje/adertje is gesprongen. (heel normaal) Soms hebben vrouwen dat nu eenmaal, een baarmoedermond bloedt soms ook wat sneller, na gemeenschap bijvoorbeeld.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    nee, ik kan helaas ook niet in haar lichaam kijken. Zou wel handig zijn. :D

Ze verliest echt wel wat meer bloed dan een inlegkruisje. Begon met bruin, is nu rood. maar wel slijmerig dus.
    Zeg maar normale vangst op eerste dag van menstruatie.

Deel Deze Pagina