Eisprong later?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door KimK93, 15 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK93

    KimK93 Bekend lid

    28 dec 2020
    509
    417
    63
    Vrouw
    Hoi meiden, even jullie advies nodig!
    Ik had op cyclusdag 54 heel veel ovulatiepijn. Dit hield uren aan, de volgende ochtend was het weg, waardoor ik er dus vanuit ging dat mijn ei in de nacht was gesprongen. Alleen nu heeft mijn FF heel wat anders aan, wanneer zou nu mijn ei gesprongen kunnen zijn? :confused:
    Ik temp niet zo heel gek nauwkeurig omdat ik gewoon vaak eerder wakker ben dan dat mijn wekker afgaat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Gezien de weinige gegevens in FF en de stippellijn is FF ook niet zeker.

    Tempen moet je echt wel wat gedisciplineerder doen om op basis daarvan een duidelijke kaart te krijgen. Obv de minimale gegevens durf ik geen treffende uitspraak te doen.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.580
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik gok op cd 55, maar ben totaal niet zeker vanwege je slechte temppatroon.
     
  4. KimK93

    KimK93 Bekend lid

    28 dec 2020
    509
    417
    63
    Vrouw
    Ja ik weet het, het is een slecht temperatuur patroon:oops: komt echt omdat ik vaak echt vroeger wakker wordt dan dat we wekker gaat. Dus dan temperatuur ik wanneer ik wakker wordt helaas. :(
     
  5. KimK93

    KimK93 Bekend lid

    28 dec 2020
    509
    417
    63
    Vrouw
    Ja precies! Er is eigenlijk ook geen pijl op te trekken. Maar wat zou ik dan kunnen doen? Elke keer als ik wekker zet wordt ik vaak een halfuur van te voren wakker. Of snachts wordt ik ook wel eens wakker. En als ik dan mijn wekker eerder zet om te temperaturen wordt ik dan ook weer een halfuur eerder wakker.:roflmao: heel vervelend.
     
  6. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @KimK93 gewoon iedere dag tempen bij ontwaken. Vaginaal of rectaal. Dat levert je iig meer inzicht dan niet tempen. Ook met onregelmatige tijden kun je na een paar cycli een patroon ontdekken.
     

Deel Deze Pagina