Eisprong na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mim89, 8 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    26 Augustus kreeg ik bloedverlies. Als ik uitging van mijn laatste menstruatie was ik toen 6+3 weken zwanger. Heb die dag een echo gehad waarop een vruchtje te zien was van 5+2 weken (zou kunnen omdat ik zelf ook het vermoeden had dat mijn eisprong later was). Afgelopen Donderdag weer een echo gehad waarop helaas het vruchtje al niet meer te zien was. Ik heb niet veel bloedverlies gehad en ben 3x iets van een stolsel verloren waarvan 2 echt kleine en 1 iets grotere ongeveer net zo groot als een 2 euromunt. Ook goed bekeken en naar mijn idee was dit niet het vruchtje. Verloskundige zei dat het soms ook gebeurt dat het vruchtje in je lichaam 'oplost'.

    Nu zag de verloskundige afgelopen Donderdag op de echo nog iets waarvan ze dacht dat het òf nog het vruchtzakje was òf oud bloed. Als het het vruchtzakje was kwam die volgens de meting op 5 weken. Dus waarschijnlijk is het gestopt met groeien met 5 weken. Wat ze nog zag zat ook al richting mijn baarmoedermond en dus was het een volledige miskraam zei ze. Ze zag ook al dikker baarmoederslijmvlies en al eiblaasjes in mijn eierstokken. Kan ik hieruit opmaken dat ik dan al mijn eisprong krijg of zegt dit helemaal niks? Eergisteren had ik nog een licht positieve zwangerschapstest en gisteren een zwangerschapstest die al weer nog lichter was.
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    @Beheer twijfel of ik mijn topic in het juiste onderdeel heb geplaatst?
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Ik heb je topic verplaatst en de titel aangepast zodat duidelijker is waar je vraag over gaat.
     
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Bedankt!
     
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.399
    4.810
    113
    Vrouw
    Wat vervelend van je miskraam, sterkte!

    Ik heb zelf 2 miskramen gehad, en elke x als het bloeden was gestopt en de zw test was negatief begon ik met ovulatietesten!
    Succes en hopelijk snel meer geluk.
     
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  7. Harper1987

    Harper1987 Actief lid

    19 sep 2018
    321
    194
    43
    Vrouw
    Ik heb 4 weken geleden ook een miskraam gehad. Daarna mochten we meteen door met hormoon behandelingen en echo's. Helaas groeide mijn eitjes niet door en stopte mijn lichaam zelf de cyclus. Exact 28 dagen na de miskraam een bloeding. Zonder eisprong. Hopelijk aankomende cyclus wel een eisprong.
     
  8. mies03

    mies03 Lid

    26 apr 2019
    92
    67
    18
    Vrouw
    hi, ik heb zelf 3 weken geleden mij 2e miskraam gehad helaas, Ik ben toen het bloeden gestopt was met ovulatietesten en temp. begonnen. nav hiervan verwacht ik zelf ruim een week geleden mijn eisprong te hebben gehad. In het ziekenhuis zeiden ze als richtlijn dat de eerste dag van de bloeding je deze ook moet aanhouden als ¨ begin¨ van de nieuwe cyclus. het kan wel iets afwijken. hoop dat je hier iets aan hebt en heel veel sterkte en succes
     
  9. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Pff heftig wat je al hebt meegemaakt. Sterkte ❤ Hopelijk mag je snel een goede, gezonde zwangerschap krijgen ❤
     
  10. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Ik heb niet veel bloedverlies gehad. Ovulatietest is positief maar mijn zwangerschapstesten ook nog dus wsch reageert de ovulatietest op hcg. Ik blijf nu wel testen totdat het hcg weg is en dan wacht ik mijn menstruatie af en ga ik dan weer beginnen met tempen en ovulatietesten. Ik hou nu idd ook de eerste dag van de bloeding aan als cd1. Normaal was mijn cyclus 27 dagen dus dan zou ik volgende week Zondag ongesteld moeten worden. Ik ben benieuwd... Voor jou ook veel sterkte en succes ❤
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.073
    113
    Vrouw
    Eiblaasjes heeft elke vruchtbare vrouw standaard zichtbaar :) Pas als je HCG daalt, zal je FSH weer stijgen en zorgen dat er follikels gaan groeien. Ik hoop dat je snel schoon bent! Sterkte met wachten.
     
  12. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Oh dat wist ik dus niet. Dankjewel!
     

Deel Deze Pagina