Eisprong of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juva9, 2 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juva9

    Juva9 Nieuw lid

    2 dec 2021
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo!

    Enkele maanden geleden stopte ik met de pil. Ik had dag in dag uit bloedverlies dus besloot ik om uiteindelijk naar de gynaecoloog te gaan. Daar stelde hij vast dat ik geen eisprong had. Ik kreeg Utrogestan en dat nam ik 3 weken in. Daarna had ik 5 dagen bloedverlies. Zeer licht roze en heel weinig (enkele druppeltjes als ik naar het toilet moest. Een tampon was niet nodig) Ik vond dit vreemd en maakte opnieuw een afspraak bij gynae. Hij toonde me dat er een eitje klaar zat. Ik kocht ovulatietesten en nam mijn temperatuur. Ovulatietest test al meer dan een week superpositief, temperatuur blijft constant op 36,7. In heb last van waterig witverlies en veel menstruatriekrampen. Ik zit nu aan dag 17 van mijn cyclus. Kan het zijn dat ik geen eisprong heb? Ik vind dat raar want de gynae zag wel een eitje. Iemand voor wie dit herkenbaar is?
     
  2. 19Summer87

    19Summer87 Actief lid

    12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil? Zou kunnen dat je lijf nog aan het ontpillen is. Dat er nu wel een eitje klaar zat is wel positief nieuws lijkt me :)
    Misschien heb je een late eisprong en moet ie nog springen.. Zou voor de zekerheid nog even doortesten.
     

Deel Deze Pagina