Eisprong zoeken na miskraam..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sara190, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    #1 Sara190, 3 apr 2020
    Laatst bewerkt: 3 apr 2020
    Hallo meiden


    Op dinsdag 21-01-2020 positief getest na terugplaatsing ICSI 1, helaas werd dit een vroege miskraam want me testen knalden niet en ik vertrouwde dit niet..

    Op 07-02 bloeding gehad door miskraam.. normale bloeding niet veel of stolsels..toen 13-03-2020 ongesteld geworden..

    Omdat er een stop zit op het traject door Corona virus dacht ik kan altijd nog zelf proberen...

    Sinds vorige week ovulatie testen zitten doen, maar wordt maar niet positief, blijft hetzelfde, wordt ook niet donkerder ofzo...vorige week do en vrij heel licht bruin/roze afscheiding gehad...echt heel minimaal paar druppeltjes..

    Heb ik me eisprong dan gemist?

    Kan dit nog steeds door de miskraam komen?
     
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Het klinkt alsof je een normale eerste cyclus hebt gehad na eisprong. Is ie cyclus regelmatig?
    Bij mij wijkten meestal de eerste cyclus af van wat ik normaal meemaakte qua lengte, later of geen ei en tussenbloedingen en meestal was m’n cyclus daarna weer normaal. Maar dat verschilt per persoon en per situaties. Bij mijn verdere miskramen kwam mn eisprong in tweede cyclus trouwens wel soms paar dagen later.

    Check je ook andere symptomen zoals je cervix slijm? Heb je nog andere symptomen rond ei zolang steken in je buik links of rechts of gevoelige tepels?

    Zou het kunnen zijn dat je je ei gemist hebt, dat je te laat bent gaan testen en het bloedverlies nu duidt op innesteling of startende menstruatie?
     
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Hier afgelopen ICSI een biochemische zwangerschap/vmk op 4+2. Vandaag op CD 16 eindelijk een piek op de ovulatietesten (normaal CD 12). Je lichaam kan altijd nog wat van slag zijn. Temperatuur je er wellicht bij? Dit kan ook helpen. Je kan ook een keer een eispong overslaan. Welke ovulatietesten gebruik je?
     
  4. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Zit nu al op CD 24..

    Van action..gisteravond nog getest blijft maar licht.. ik kap er mee het zal allemaal wel.. miss idd geen eisprong gehad of vroeg gehad..
     
  5. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Ya krijg soms steken opgeblazen gevoel bij me eierstokken.. deze maand niet egt op gelet...

    Kan miss dat die vroeg is gekomen of helemaal niet...

    Ik kap met testen maar heeft tg geen zin.. hope dat ik niet ongesteld wordt..
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

    Nou die bloedverlies was vorige week 2x heel minimaal paar druppeltjes op de afscheiding verder niks doorgezet ofzo..

    En heb verder geen afscheiding gehad
     
  7. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat een gepuzzel dan hè. Ik vond het ook altijd zo rot als ik niet begreep waar ik in m’n cyclus zat of wat er aan de hand was. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
     

Deel Deze Pagina