Eiwit in plas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sofiablablabla, 24 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofiablablabla

    16 jan 2019
    11
    0
    1
    Vrouw
    Ik vraag me af hoe de plas van vrouwen die zwangerschapsvergiftifing hebben gehad er precies uit zag. Zat er veel schuim op? Vlokjes? Bubbels?
     
  2. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Ik weet niet hoe de plas van iemand met zwangetschapsvergiftiging er uit ziet, maar ik weet wel dat als je urine met eiwitvlokken hebt, ik je zou adviseren om je te laten prikken op je nierfunctie!
     
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Niks geks gezien toen ik t had. Pas bij vk op een staafje piesen en dat gaf eiwitten aan
     
  4. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Troebele urine kan ook gewoon urine met afscheiding zijn, ik zou puur op het uiterlijk dus geen conclusies trekken.
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik had eiwitten in mijn urine (nog geen zw vergiftiging) maar je zag niks aan mij plasje.
     
  6. Sofiablablabla

    16 jan 2019
    11
    0
    1
    Vrouw
    Tja, ik vind het dus heel lastig ik heb een paar symptomen. Mijn baby is groot en ik heb altijd een goede bloeddruk. Vk doet alsof het wel niks zal zijn.
     
  7. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Je kan het niet aan je urine zien. Alleen met een teststrip.

    Wat voor symptomen heb je dan? Heel veel symptomen van zwangerschapsvergiftiging kunnen ook compleet los staan daarvan.

    Als je bloeddruk netjes is snap ik wel dat je vk ervan uit gaat dat het goed is. Heb je gevraagd of ze 1 keer je urine willen testen.
     
  8. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Hier ook eiwitten - PE gehad , maar niks aan de urine te zien net als de andere dames.

    Door de hoge bloeddruk moest de urine ook nagekeken worden.
     
  9. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Vlokken in je urine is afscheiding. Eiwitten kun je met het blote oog niet zien in je urine. Dat zul je moeten laten testen.
     
  10. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Zwangerschapsvergiftiging kun je niet zien aan je urine. Schuim bijv, kan ook gewoon lucht zijn. Als je je zorgen maakt kun je de VK vragen om je urine te checken.
    Het enige wat 'zichtbaar' was bij mij, was dat urine erg donker werd omdat mijn nieren haast niks meer afvoerden..
    Maar toen lag ik al lang en breed in het ziekenhuis incl katheter.
     

Deel Deze Pagina